Τα ανεξήγητα κλαταρίσματα των Nico Rosberg και Sebastian Vettel είναι ακόμα θέμα συζήτησης στους κύκλους της Formula 1.
Κανείς άλλος οδηγός δεν μίλησε τόσο ανοιχτά για αυτό το θέμα όσο ο Γερμανός οδηγός της Ferrari, ωστόσο – καθώς πηγαίνουμε σε ένα ακόμη σιρκουί υψηλών ταχυτήτων όπως είναι η Monza – αρκετοί αμφιβάλλουν για την ποιότητα των ελαστικών της Pirelli.
Παρόλα αυτά, η ίδια η εταιρία τόνισε πως η κατάρρευση του ελαστικού το Rosberg προήλθε από εξωτερικό σκίσιμο.
Και η γερμανική εφημερίδα Bild επισημαίνει πως η Pirelli βρήκε 60 κοψίματα στα ελαστικά που χρησιμοποιήθηκαν από τις ομάδες στο Spa, ένας εξαιρετικά μεγάλος αριθμός, αν σκεφτεί κανείς πως, σύμφωνα με την ίδια πηγή, το σύνολο των σκισιμάτων μέχρι τώρα στη σεζόν ήταν 85.
Όσον αφορά την περίπτωση του Vettel, η ιταλική εταιρία πιστεύει πως οφείλεται σε παρατεταμένη χρήση του ελαστικού, κάτι που το οδήγησε σε διάλυση, καθώς η Ferrari ακολούθησε στρατηγική ενός pitstop.
Ωστόσο, ο Alex Wurz, πρόεδρος της Ομοσπονδίας Οδηγών Αγώνων (GPDA), δήλωσε πως αυτή η εξήγηση δεν είναι επαρκής: «Ως οδηγοί, πιστεύουμε πως το τέλος της ζωής ενός ελαστικού δεν νοείται να σηματοδοτείται με την μορφή διάλυσης.»
Σύντομα, πιστεύεται πως η FIA θα βοηθήσει την Pirelli στην εξεύρεση κάποιων λύσεων, όπως θα ήταν ένα όριο χρήσης των ελαστικών, που δεν θα ήταν συμβουλευτικό αλλά υποχρεωτικό.
Εκπρόσωπος της FIA δήλωσε: «Δουλεύουμε μαζί με την Pirelli και την Ferrari για να μάθουμε από αυτό που συνέβη και να κάνουμε τις απαραίτητες αλλαγές.»
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify