Η Silly Season για τους κινητήρες το νέο θέμα στα paddock

Η περίφημη Silly Season δεν συμπεριλαμβάνει μόνο οδηγούς και ομάδες, αλλά και κινητήρες.

Νωρίτερα μες στη βδομάδες, είχε γίνει σαφές τι κινητήρες θα έχει κάθε ομάδα.

Η Red Bull έκανε τη μετάβαση από την Renault στη Ferrari, ενώ η Lotus θα άφηνε τις μονάδες ισχύος της Mercedes μιας και πλέον θα είναι η εργοστασιακή ομάδα της Renault.

Έπειτα, όμως, ήρθε η έκθεση αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης, που παρακολούθησε τόσο ο πρόεδρος της Daimler AG, Dieter Zetsche, όσο και ο πρόεδρος της Renault, Carlos Ghosn.

Με την συνεργασία Red BullRenault να έχει τερματιστεί, οι συζητήσεις με την Mercedes είχαν καταρρεύσει, αλλά ο Ghosn δήλωσε: «Θα τηρήσουμε τα συμφωνηθέντα και το συμβόλαιο με την Red Bull, δεν υπάρχει πρόβλημα». 

Πως είναι δυνατόν η γαλλική εταιρία να μην σπάσει ένα συμβόλαιο αν τελικά τερματιστεί η συνεργασία;

Το περιοδικό Autocar δημοσίευσε δηλώσεις του ισχυρού άνδρα των Γάλλων: «Έχω κάνει ανοιχτές συζητήσεις με τον Dieter σχετικά με την F1. Θα συνεχίσουμε να είμαστε ανταγωνιστικοί αλλά αν υπάρχουν μερικές περιοχές που δεν αλλάζουν την φύση της συνεργασίας, τότε γιατί όχι;»

Μία θεωρία θέλει την Mercedes να παρέχει κινητήρες στην Renault που θα φέρουν την ονομασία Nissan ή Infiniti και θα χρησιμοποιούνται από την Red Bull.

Ο Zetsche δήλωσε: «Θα θέλαμε πολύ να μείνει η Renault στην F1, αλλά αυτή θα είναι δική τους απόφαση. Αν μπορούμε να βοηθήσουμε σε αυτό, θα το κάνουμε.»

Παράλληλα, νωρίτερα μες στην εβδομάδα συνεδρίασε και το Strategy Group, με τους κινητήρες να είναι το κεντρικό θέμα συζήτησης.

Υπάρχουν φήμες που, με δεδομένους τους τωρινούς περιορισμούς, θέλουν την Honda και την Ferrari να συμφωνούν στο ότι πρέπει από το 2016 και μετά η εξέλιξη των κινητήρων να είναι ελεύθερη.

Εν τω μεταξύ, η FIA πιέζει τους προμηθευτές μονάδων ισχύος να μειώσουν το κόστος πώλησής τους κατά 50%, αν και σε αυτό αντέδρασαν η Mercedes και η Ferrari.

Τέλος, σύμφωνα με το Auto Motor und Sport, συζητήθηκε και το αν θα επιτρέπεται οι προμηθευτές να παρέχουν στις ομάδες κινητήρες της προηγούμενης σεζόν.

Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify

Total
0
Shares
Previous Article

Hulkenberg - Μπορούμε να ξεπεράσουμε την Williams

Next Article

Στις επόμενες εβδομάδες η απόφαση του Button

Related Posts