Στον τέταρτο σταθμό του παγκοσμίου πρωταθλήματος της F1, το Ρωσικό GP νικητής αναδείχθηκε ο Nico Rosberg. Το βάθρο συμπλήρωσαν ο Lewis Hamilton και ο Kimi Raikkonen. Τη βαθμολογούμενη δεκάδα έκλεισαν οι Bottas, Massa, Alonso, Magnussen, Grosjean, Perez, Button.
Όλοι θα εκκινούσαν με την πολύ μαλακή γόμα, εκτός από τους Hulkenberg, Gutierrez, Ericsson που φορούσαν την μαλακή γόμα.
Στην εκκίνηση, ο Rosberg ήταν καθαρά μπροστά και ο Raikkonen πέρασε τον Bottas στη στροφή 2. Ο Vettel είχε επαφή με τον Kvyat, όπου ο Ρώσος έπεσε πάνω του, στην στροφή 2 και στη συνέχεια και στην καμπή 3 όπου και πάλι ο Kvyat έπεσε πάνω του και είχε σαν αποτέλεσμα να βρεθεί στις μπαριέρες. Επίσης και ο Hulkenberg είχε σταματήσει στην πίστα καθώς ο Gutierrez έπεσε πάνω του, όπως και ο Haryanto. Μέσα σε όλα αυτά ο Hamilton είχε ανέβει στην 5η θέση και ο Grosjean στην 9η. Το Εικονικό Αυτοκίνητο Ασφαλείας είχε επιβληθεί στην πίστα, αλλά μετά από λίγο το κανονικό Αυτοκίνητο Ασφαλείας. Οι δυο Red Bull είχαν μπει στα pits και έβαλαν τη μέση γόμα. Στον 3ο γύρο είχαμε και πάλι αγώνα. Ο Bottas πέρασε τον Raikkonen στη στροφή 2 και το ίδιο έκανε και ο Hamilton στον Massa. Την ίδια ώρα ο Alonso βρισκόταν την 7η θέση και οι δυο Renault στις θέσεις 9-10. Ενώ ο Rosberg ήταν στο δικό του ρυθμό, είχαμε ένα πολύ ενδιαφέρον τραίνο για τις θέσεις 2-3-4 με τους Bottas, Raikkonen και Hamilton. Στον 7ο γύρο, ο Raikkonen έχασε λίγο έδαφος σε σχέση με τον Bottas και ο Hamilton βρήκε την ευκαιρία να περάσει και ανέβηκε στην 3η θέση. Ο Βρετανός είχε ριχθεί στο κυνήγι του Bottas για τη 2η θέση. Ο Kvyat έλαβε ποινή 10 δευτερολέπτων stop and go για τα συμβάντα της εκκίνησης, την οποία εξέτισε στον 9ο γύρο. Ποινή διέλευσης και για τον Gutierrez, την οποία εξέτισε στον 10ο. Ο Hamilton δεν μπορούσε να πλησιάσει αρκετά τον Bottas για να περάσει, ενώ ο Raikkonen είχε πέσει περίπου ένα δευτερόλεπτο πίσω από τον Βρετανό.
Ταυτόχρονα ο Button είχε κολλήσει πίσω από τον Sainz, πριν ο Ισπανός μπει στα pits για να βάλει τη μαλακή γόμα. Ο Rosberg βρισκόταν μόνος στην κορυφή και 7,7 δευτερόλεπτα μπροστά από τον Bottas στον 12ο γύρο, γράφοντας ταχύτερο γύρο. Στον επόμενο γύρο ο Hamilton φάνηκε να χάνει έδαφος σε σχέση με τον Bottas, βρισκόμενος εντός ζώνης DRS του Raikkonen χωρίς να μπορεί ωστόσο ο Φιλανδός να περάσει τη Mercedes. Παράλληλα ο Rosberg συνέχιζε να γράφει ταχύτερους γύρους στην κορυφή, αυξάνοντας συνεχώς τη διαφορά του. Πρώτος από το τραινάκι της κορυφής μπήκε ο Bottas στον 17ο γύρο, βάζοντας τη μαλακή γόμα, βγαίνοντας στην 7η θέση μπροστά από τον Grosjean. Στον επόμενο γύρο στα pits μπήκε και ο Hamilton που έκανε την ίδια επιλογή με τον Bottas, με τον Βρετανό να βγαίνει πίσω από τη Williams. Η Mercedes είχε κολλήσει πίσω από τον Bottas, ενώ ο Massa μπήκε στα pits για τη δική του αλλαγή ελαστικών. Ο Hamilton στη στροφή 2 πέρασε τον Bottas και ρίχτηκε στο κυνήγι της McLaren του Alonso, που χωρίς να ΄χει κάνει pitstop είχε ανέβει στην 4η θέση, γράφοντας ταυτόχρονα τον ταχύτερο γύρο. Οι Raikkonen και Verstappen χωρίς να έχουν μπει στα Pits βρίσκονταν στις θέσεις 2-3. Από εκεί ο Raikkonen μπήκε στα pits στον 22 γύρο, βάζοντας τη μαλακή γόμα αι έχοντας μια μικρή καθυστέρηση στην έξοδό του, βγήκε πίσω από τον Hamilton και μπροστά από τον Bottas. Στον ίδιο γύρο μπήκε και ο Rosberg για τη δική του αλλαγή ελαστικών, διατηρώντας την πρωτοπορία του αγώνα.
Ο Verstappen ήταν στη 2η θέση, ανάμεσα στις Mercedes, χωρίς να έχει κάνει το δικό του pitstop. Στον επόμενο γύρο μπήκε και εκείνος στα pits, αφήνοντας τις 2 πρώτες θέσεις στα Ασημί Βέλη. O Alonso στην 9η θέση πλησίαζε τον Ericsson που δεν είχε κάνει ακόμη pitstop, για να τον περάσει σύντομα. Ο Hamilton έγραφε τον ταχύτερο γύρο, έχοντας να καλύψει μεγάλη διαφορά για να πιάσει τον teammate του στην κορυφή. Ο Perez που κάυω από το καθεστώς αυτοκινήτου ασφαλείας άλλαξε στην μαλακή γόμα βρισκόταν στην 6η θέση. Η διαφορά Rosberg και Hamilton ήταν στα 12.6 δευτερόλεπτα, ενώ ο Sainz έπαιρνε ποινή 10 δευτερολέπτων επειδή έσπρωξε τον Palmer εκτός πίστας. Οι Nasr, Wehrlein και Kvyat είχαν μια πολύ ωραία μάχη για τις πιο πίσω θέσεις με τον Kvyat να περνά τον Γερμανό. Στην ουρά της δεκάδας είχαμε μια πολύ καλή μάχη μεταξύ Magnussen, Ricciardo, Grosjean, Sainz και Perez, με πολύ ωραίες κινήσεις και καθαρές μάχες, με τον Magnussen να διατηρεί τη θέση του και ο Grosjean να περνά επίσης τον Αυστραλό, ο οποίος μπήκε στα Pits βάζοντας τη μαλακή γόμα. Ο Perez πέρασε τον Sainz, που αρνούταν πεισματικά να υποχωρήσει. Ο Hamilton κατάφερε να μειώσει τη διαφορά του από τον Rosberg στα 10 δευτερόλεπτα, για να πέσει μετά από λίγο στα 9, καθώς ο Rosberg είχε βρεθεί στην κίνηση του Midfield. Οι Perez και Sainz είχαν φτάσει τον Grosjean, που βρισκόταν στην 9η θέση, με 20 γύρους να απομένουν.
Στον 34ο γύρο ο κινητήρας του Verstappen παρέδωσε πνεύμα, ενώ ο Ολλανδός βρισκόταν στην 6η θέση. Η εγκατάλειψή του ανεβάζει τον Alonso στην 6η θέση. Ο Perez ήταν πίσω από τον Grosjean και πίεζε για ένα προσπέρασμα, για την 8η θέση πλέον. Οι μηχανικοί του Hamilton τον ενημέρωναν πως είχαν πρόβλημα με την πίεση του νερού, ενώ ο Rosberg ήταν 7,8 δευτερόλεπτα μπροστά του. Ο Γερμανός της Mercedes έγραψε τον ταχύτερο γύρο και η διαφορά ανέβαινε στα 9 περίπου δευτερόλεπτα και ανέβαινε σταδιακά και σταθερά. Οι χρόνοι του Hamilton απείχαν περίπου 1 δευτερόλεπτο από εκείνους του Rosberg αν και παρέμεναν το ίδιο γρήγοροι σε σχέση με τους υπόλοιπους τουgrid. Πιο πίσω, ο Perez στην 9η θέση, είχε ξεμακρύνει λίγο από τους Sainz και Button και βρισκόταν πολύ κοντά μόνο στον Grosjean στην 8η θέση. Οι μηχανικοί ενημέρωναν τον Hamilton πως η κατάσταση στο μονοθέσιό του είχε σταθεροποιηθεί. Ταυτόχρονα το τραινάκι Magnussen, Grosjean, Perez, Sainz, Button από τις θέσεις 7 ως 11 υποσχόταν θέαμα προς το τέλος του GP με 10 γύρους να απομένουν, ενώ οι πρωτοπόροι είχαν ένα πιο μοναχικό αγώνα. Ο Raikkonen μάζευε τη διαφορά του από τον Hamilton, και με έξι γύρους να απομένουν και 10 δευτερόλεπτα μεταξύ τους, υπήρχε το ερώτημα αν θα μπορούσαμε να δούμε μάχη μεταξύ τους. Στον 47ο γύρο ο Massa μπήκε στα pits βάζοντας την πολύ μαλακή γόμα και πάλι 5ος, καθώς η διαφορά από τον Alonso ήταν πολύ μεγάλη. Ο Button είχε πιάσει τον Sainz και πίεζε για ένα προσπέρασμα. Ο Nico Rosberg είχε φτάσει να δίνει γύρο στον 7ο Magnussen. Στον 49ο γύρο ο Sainz είχε ένα μεγάλο μπλοκάρισμα και ο Button το εκμεταλλεύτηκε για να μπει στη βαθμολογούμενη δεκάδα. Ο Rosberg έριξε γύρο και στον Alonso ενώ ο Grosjean βρισκόταν κάτω από την φρικτή πίεση του Perez, χωρίς ωστόσο να μπορεί να περάσει. Στον προτελευταίο γύρο ο Rosberg σημείωσε τον ταχύτερο γύρο για να ολοκληρώσει ιδανικά τον αγώνα.
Αναλυτικά η κατάταξη
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify