Ένας ακόμη λόγος για να σκεφτούν την εισαγωγή των κλειστών κόκπιτ στην Formula 1 είναι το συμβάν του Jenson Button στην πρώτη περίοδο ελεύθερων δοκιμών στο Grand Prix του Μονακό, σύμφωνα με τον Fernando Alonso.
Σε ένα πολύ περίεργο συμβάν στο τέλος του FP1 στο Μόντε Κάρλο, η επαφή του Nico Rosberg με ένα ακάλυπτο καπάκι υπονόμου, αυτό έσπασε και χτύπησε την εμπρός πτέρυγα της MP4-31 του Jenson Button, προκαλώντας σημαντική ζημιά και στην ανάρτηση της McLaren.
Ο Βρετανός γλύτωσε για μερικά εκατοστά την πρόσκρουση του κομματιού στον χώρο του κόκπιτ, κάτι που προκάλεσε την αντίδραση του ομόσταβλου του, Fernando Alonso, ο οποίος επανέφερε τη συζήτηση για την ύπαρξη των κλειστών κόκπιτ στα μονοθέσια.
Πιο συγκεκριμένα ανέφερε: «Δεν είναι αποδεκτό όταν συμβαίνει ένα συμβάν σαν κι αυτό. Είναι κάτι το οποίο δεν προσέξαμε αρκετά πριν τις ελεύθερες δοκιμές, όταν ελέγχαμε την πίστα, τόσο εμείς όσο και οι άνθρωποι της FIA. Όλοι πρέπει να κοιτάμε τέτοιες λεπτομέρειες για να είναι σίγουρο πως όλα είναι ασφαλή.
«Είναι ένας ακόμη λόγος για να επιστρέψουμε στη συζήτηση για την ιδέα των κλειστών κόκπιτ. Πρέπει να διασφαλίσουμε πως όλοι μας, όσο είμαστε μέσα στο σπορ να ελαχιστοποιήσουμε τα ρίσκα που ούτως ή άλλως υπάρχουν.»
Από την πλευρά του, ο Jenson Button αναφερόμενος στο συμβάν τόνισε την πρόοδο της ασφάλειας στην F1, αλλά και το γεγονός ότι στάθηκε αρκετά τυχερός που απέφυγε το θραύσμα: «Κανονικά είναι ένα εκπληκτικό μέρος, η ασφάλεια που έχουν εδώ, την έχουν καταφέρει να είναι σε υψηλά επίπεδα, έχουν καλό παρελθόν. Αλλά σήμερα είχαμε το συμβάν με το καπάκι του υπονόμου που ξεκόλλησε κι αυτό δεν ειναι κάτι που πρέπει να γίνεται.
«Αυτά πρέπει να μείνουν στο οδόστρωμα, έχουμε ήδη αρκετούς κινδύνους. Ένα καπάκι υπονόμου στον αέρα με μονοθέσια με ανοικτά κόκπιτ είναι πάρα πολύ επικίνδυνο. Ήμασταν τυχεροί από μια άποψη, που μόνο το αυτοκίνητο είχε ζημιές, το καπάκι έμεινε αρκετά χαμηλά στο έδαφος, κάτι το οποίο ήταν καλό.»
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify