Grand Prix Καναδά – Αγώνας – Νίκη Hamilton κόντρα στην ανανεωμένη Ferrari

Στο πάντα συναρπαστικό Circuit Gilles Villeneuve νικητής αναδείχθηκε ο Lewis Hamilton. Στο βάθρο ανέβηκαν επίσης ο Sebastian Vettel και ο Valtteri Bottas.  Τη βαθμολογούμενη δεκάδα έκλεισαν οι Verstappen, Rosberg, Raikkoren, Ricciardo, Hulkenberg, Sainz και Perez.

Λίγο πριν την εκκίνηση, είχαν αρχίσει να κάνουν την εμφάνισή τους κάποιες ελαφριές ψιχάλες, ενώ οι οδηγοί είχαν παραταχθεί στο grid με τα στεγνά ελαστικά. Όλοι εκκίνησαν με τα ultra soft, εκτός από τους Perez και Magnussen που θα εκκινούσαν με τη μαλακή και τους Button και Haryanto με την πολύ μαλακή.

Στην εκκίνηση, ο Vettel έφυγε εξαιρετικά, περνώντας τις δυο Mercedes πριν την πρώτη στροφή, με τις δυο Mercedes να έρχονται πολύ κοντά, ακουμπώντας ελαφρά και τον Rosberg να βγαίνει εκτός στη στροφή 1, επιστρέφοντας στην 10η θέση. Οι Red Bull έπρεπε να αποφύγουν τη Mercedes, με τον Verstappen να περνά μπροστά. Οι Vettel και Hamilton είχαν μπλοκάρισμα στο τελευταίο σικέιν, με τον Γερμανό να βγαίνει στην έξοδο της στροφής και να επιστρέφει στην πίστα και τον Βρετανό να τον έχει πλησιάσει πολύ. Ο Rosberg στον 3ο γύρο πέρασε τον Alonso για την 9η θέση. Ο Hamilton ήταν μόλις 0.001 ταχύτερος του Vettel, δείχνοντας πως είχαμε μπροστά μας ένα συναρπαστικό αγώνα. Στην επανάληψη είδαμε τον Magnussen να έχει επαφή με τον Nasr στη στροφή 3. Στον 6ο γύρο, ο Hamilton μπήκε στη ζώνη DRS του Vettel, με τον Verstappen στην 3η θέση να έχει πέσει στα 4 δευτερόλεπτα πίσω τους. Ταυτόχρονα, ο Robserg ήταν πίσω από τον Hulkenberg και προσπαθούσε να βρεθεί αρκετά κοντά για να περάσει.

Ενώ ο Hamilton έβγαινε οριακά από τη ζώνη DRS του Vettel, ο Button όντας 11ος βρισκόταν αρκετά κοντά στον Alonso, με ένα μεγάλο τραινάκι να σχηματίζεται σιγά σιγά πίσω από τον Ισπανό. Ο Verstappen στην 3η θέση ήταν ήδη πάνω από 6 δευτερόλεπτα πίσω, με τον Ricciardo να έχει ήδη κολλήσει πίσω του. Οι μηχανικοί της Red Bull ενημέρωναν τον Verstappen να μην δώσει μάχη με τον Ricciardo, ενώ η McLaren του Jenson Button παρέδωσε πνεύμα, έχοντας παρκάρει στη μεγάλη ευθεία, με τον κινητήρα της Honda να έχει πιάσει φωτιά. Το εικονικό αυτοκίνητο ασφαλείας επιβλήθηκε στην πίστα. Στον 11ο γύρο ο Vettel μπήκε στα pits βάζοντας την πολύ μαλακή γόμα, ενώ το καθεστώς εικονικό αυτοκίνητο ασφαλείας τελείωνε, με τον teammate του να ακολουθεί. Ο Vettel επέστρεψε 4ος και ο Raikkonen 14ος, με τον Γερμανό να βρίσκεται 11 δευτερόλεπτα πίσω από τον Hamilton. Με τη χρήση της μαλακής γόμας να είναι υποχρεωτική, οι Κόκκινοι θα έπρεπε να κάνουν ένα ακόμη pitsstop στη διάρκεια του αγώνα. Ο Vettel βρισκόταν πλέον κολλημένος πίσω από τον Ricciardo, με την πρώτη του προσπάθεια να περάσει να αποβαίνει άκαρπη, όμως στον επόμενο γύρο τον πέρασε στη στροφή 10. Ο Raikkonen ανέβαινε επίσης γρήγορα στην κατάταξη, ενώ Alonso, Grosjean, Kvyat και Palmer έμπαιναν σα τα pits, Με τον οδηγό της Renault να εγκαταλείπει. Ο Vettel πέρασε και τον Verstappen στη μεγάλη ευθεία, με τη βοήθεια του DRS και ρίχθηκε στο κυνήγι του Hamilton, που βρισκόταν 10.2 δευτερόλεπτα μπροστά. Ο Raikkonen είχε περάσει και τον Sainz εβρισκόμενος πλέον στην 9η θέση.

Στον 21ο γύρο ο Verstappen μπήκε στα pits βάζοντας τη μαλακή γόμα, βγαίνοντας 8ος μπροστά από τον Raikkonen. Στον επόμενο γύρο ο Ricciardo και Rosberg μπήκαν στα Pits βάζοντας επίσης τη μαλακή γόμα. Ο Αυστραλός βγήκε πίσω από τον Raikkonen και ο Rosberg 9ος. Στον 23ο γλυρο ο Massa έκανε και εκείνος αλλαγή ελαστικών βάζοντας επίσης τη μαλακή γόμα. Στον 24ο γύρο και ο Bottas έκανε το pit stop του, βάζοντας και εκείνος τη μαλακή γόμα. Ο Vettel βρισκόταν κάτι περισσότερο από 5,5 δευτερόλεπτα πίσω από τον Hamilton, όταν στον 25ο γύρο ο Hamilton μπήκε στα pits βάζοντας τη μαλακή γόμα και ήταν 13 δευτερόλεπτα πίσω από τον Vettel. Ο Hamilton με τη φρέσκια μαλακή γόμα κινούταν σε ίδιο ρυθμό με τον Vettel, ενώ ο Rosberg είχε ανέβει στην 7η θέση και ήταν 3,9 δευτερόλεπτα πίσω από τον Bottas. Ο Ricciardo βρισκόταν πλέον πολύ κοντά στον Raikkonen, με τον Bottas να καραδοκεί από πολύ κοντά.

Οι μηχανικοί του Raikkonen του ζήταγαν να είναι ήρεμος, ενώ εκείνος απάντησε πως αν του μιλούν συνέχεια δεν μπορεί να το κάνει. Ο Vettel στον ασύρματο ζητούσε επιτακτικά να φύγει η κίνηση από τη μέση. Πλέον ο Rosberg είχε φτάσει πίσω από τον Bottas, με το τραινάκι πίσω από τον Raikkonen να αυξάνεται. Ο Vettel στην κορυφή έχανε σιγά σιγά κάτι από το προβάδισμά του, με τη διαφορά να είναι πλέον στα 10, 6 δευτερόλεπτα στον 32ο γύρο. Ο Sainz είχε βρεθεί πλέον εντός βαθμών, έχοντας ξεκινήσει από την 20η θέση. Στον 34ο γύρο ο Raikkonen μπήκε εκ νέου στα pits βάζοντας και εκείνος τη μαλακή γόμα, αφήνοντας τους Ricciardo, Bottas και Rosberg να είναι εντός ζώνης DRS ο ένας από τον άλλο, ετοιμάζοντάς μας για μια φανταστική μάχη, με τον Φιλανδό να βγαίνει 9ος πίσω από τον Massa. Ο Hamilton βρισκόταν πλέον 9,9 δευτερόλεπτα πίσω από τον Vettel, για να ανέβει λίγο η διαφορά στα 10,7 δεύτερα, πριν γράψει τον ταχύτερο γύρο, κατεβάζοντάς τη στα 9,9 και πάλι. Ο Massa μπήκε στα pits για να εγκαταλείψει. Στον 38ο γύρο, ο Bottas βρέθηκε επιτέλους μπροστά από τον Ricciardo, ενώ ο Vettel μπήκε στα pits βάζοντας τη μαλακή γόμα, βγαίνοντας 8 δεύτερα πίσω από τον Hamilton.

Ο Raikkonen ήταν 7ος, 14 δευτερόλεπτα πίσω από τον Rosberg, ο οποίος είχε κολλήσει πίσω από τον Ricciardo, με τον Αυστραλό να μπαίνει και πάλι στα pits πριν τον περάσει. To πιτ στοπ του Ricciardo ήταν σχετικά αργό, με τον εμπρός δεξιά τροχό να μην κουμπώνει γρήγορα, με τον Αυστραλό να βγαίνει πίσω από τον Raikkonen. Ο Vettel κινούταν αρκετά ταχύτερα από τον Hamilton, όπως και ο Bottas σε σχέση με τον Rosberg, αλλά και ο Ricciardo σε σχέση με τον Raikkonen, με τον Verstappen να βρίσκεται σταθερά στην 3η θέση. Ο Grosjean κράτησε για αρκετές στροφές τον Vettel, με τον Γερμανό να παραπονιέται δικαίως στον ασύρματο. O Rosberg βρισκόταν πλέον κολλημένος πίσω από τον Bottas, ενώ ζητούσε πληροφορίες από τους μηχανικούς του, καθώς υπήρχαν πολλές προειδοποιήσεις στο τιμόνι του και οι μηχανικοί να του απαντούν πως οι προειδοποιήσεις είναι αληθινές. Ο Verstappen μπήκε στα pits στον 48ο γύρο, βάζοντας την ultra soft γόμα, βγαίνοντας 5ος μπροστά από τον Raikkonen. Ο Vettel βρισκόταν πλέον 5.7 δευτερόλεπτα πίσω από τον Hamilton και τη διαφορά να μειώνεται, με τη μάχη για την 3η θέση πλέον μεταξύ Bottas και Rosberg να μαίνεται. Ο Raikkonen κρατούσε την 6η θέση και τον Ricciardo να μην μπορεί να βρεθεί κοντά στον Φιλανδό.

Ο Vettel έριξε για πρώτη φορά τη διαφορά κάτω από τα 5 δευτερόλεπτα, με τον Rosberg να έχει ένα μικρό κλατάρισμα στον 52ο γύρο και μπήκε στα Pits βάζοντας τη γόμα και βγαίνοντας 7ος πίσω από τον Ricciardo. Ο Αυστραλός βρισκόταν πλέον κολλημένος πίσω από τον Raikkonen και προσπαθούσε να περάσει. Η διαφορά των Hamilton και Vettel ήταν πλέον 4,5 δευτερόλεπτα, ενώ ο Rosberg έγραφε τον ταχύτερο γύρο του αγώνα. Ο Γερμανός της Mercedes κατάφερε να περάσει τον Ricciardo για την 6η θέση, με τον Raikkonen να είναι το επόμενο επίδοξο θύμα του. Με 13 γύρους να απομένουν, ο Vettel έχασε τα φρένα στο τελευταίο σικέιν και έχασε χρόνο, ανεβάζοντας και πάλι τη διαφορά στα 5,8 δευτερόλεπτα. Ο Rosberg είχε κολλήσει πίσω από τον Raikkonen, για να τον περάσει στο τελευταίο σικέιν με τη βοήθεια του DRS, ανεβαίνοντας 5ος. Ο Rosberg έγραφε τον ταχύτερο γύρο και ήταν 4 δεύτερα πίσω από τον Verstappen στην 4η θέση. Ένα μπλοκάρισμα στη στροφή 10 καθώς ντουμπλάριζε τον Wehrlein και ένα λάθος στο τελευταίο σικέιν έθεσε τον Vettel 6,8 δευτερόλεπτα πίσω από τον Hamilton. Ο Rosberg είχε φτάσει πίσω από τον Verstappen και πίεζε για ένα προσπέρασμα. η μάχη των δυο τους από την μεγάλη ευθεία ως τη στροφή 2 στον 64ο ήταν εξαιρετική, ενώ συνεχίστηκε και στον 65ο γύρο, με τον Rosberg να λυσσομανά. Στον τελευταίο γύρο ο Rosberg προσπαθώντας να περάσει έχασε το πίσω μέρος και έκανε τετ α κε στην τελευταία στροφή, χωρίς να χάσει τον αγώνα και τη θέση του.

Αναλυτικά η κατάταξη:

[vtftable ] Θέση;;;Οδηγός;;;Ομάδα;nn;
1;;;L. Hamilton;;;Mercedes;nn;
2;;;S. Vettel;;;Ferrari;nn;
3;;;V. Bottas;;;Williams;nn;
4;;;M. Verstappen;;;Red Bull;nn;
5;;;N. Rosberg;;;Mercedes;nn;
6;;;K. Raikkonen;;;Ferrari;nn;
7;;;D. Ricciardo;;;Red Bull;nn;
8;;;N. Hulkenberg;;;Force India;nn;
9;;;C. Sainz;;;Toro Rosso;nn;
10;;;S. Perez;;;Force India;nn;
11;;;F. Alonso;;;McLaren;nn;
12;;;D. Kvyat;;;Toro Rosso;nn;
13;;;E. Gutierrez;;;Haas;nn;
14;;;R. Grosjean;;;Haas;nn;
15;;;M. Ericsson;;;Sauber;nn;
16;;;K. Magnussen;;;Renault;nn;
17;;;P. Wehrlein;;;Manor;nn;
18;;;F. Nasr;;;Sauber;nn;
19;;;R. Haryanto;;;Manor;nn;
RET;;;F. Massa;;;Williams;nn;
RET;;;J. Palmer;;;Renault;nn;
RET;;;J. Button;;;McLaren;nn;
[/vtftable]

 

Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify

Total
0
Shares
Previous Article

Ποινή για τον Sainz

Next Article

Παραδέχεται το λάθος της στην στρατηγική η Ferrari

Related Posts