Grand Prix Ευρώπης – Αγώνας – Πρεμιέρα στο Μπακού με Rosberg

Στην επιστροφή του Ευρωπαϊκού GP, στη νέα και εντυπωσιακή πίστα του Μπακού, νικητής αναδείχθηκε ο Nico Rosberg. Το βάθρο συμπλήρωσαν ο Sebastian Vettel και ο Sergio Perez. Τη βαθμολογούμενη δεκάδα συμπλήρωσαν οι Raikkonen, Hamilton, Bottas, Ricciardo, Verstappen, Hulkenberg, Massa.

Όλοι οι οδηγοί εκκίνησαν με την πολύ μαλακή γόμα, εκτός από τους Hulkenberg, Wehrlein, Ericsson, που εκκίνησαν με τη μαλακή γόμα. Για λόγους ασφαλείας ο στο μονοθέσιο του Lewis Hamilton αντικαταστάθηκε η γόμα που είχε γράψει τον ταχύτερο γύρο του στο Q2, καθώς υπήρχαν φόβοι πως θα υπήρχε κάποια αστοχία.

Στην εκκίνηση, δεν είχαμε δράματα, με τον Perez να έχει κάνει καλή εκκίνηση και να βρίσκεται πίσω από τον Raikkonen. Ο Hamilton ήταν στη 10η θέση κυνηγώντας τους Verstappen και Bottas. Με την ολοκλήρωση του πρώτου γύρου, ο Rosberg είχε διαφορά 1,2 δευτερολέπτων από τον Ricciardo. O Bottas πέρασε τον Kvyat για την 8η θέση στην ευθεία πριν τη στροφή 3. Ο Ρώσος βρέθηκε σύντομα πίσω και από τον Hamilton, ενώ ο Bottas είχε κολλήσει στον  Verstappen. Εν τω μεταξύ ο Grosjean πέρασε και εκείνος τον Kvyat, που περιοριζόταν από την περυσινή μονάδα ισχύος της Ferrari. O Perez είχε κολλήσει πίσω από τον Raikkonen, ενώ στη μεγάλη ευθεία είχαμε τριπλή μάχη Verstappen, Bottas, Hamilton με τον Ολλανδό να βρίσκεται πίσω από τον οδηγό της Williams και της Mercedes και μετά από λίγο τον πέρασε και ο Grosjean. O Vettel πέρασε τον Ricciardo για τη 2η θέση, με τον Raikkonen να πλησιάζει τον Αυστραλό με τον Perez πάντα πίσω του. Ο Verstappen μπήκε στα pits για τη μαλακή γόμα, ενώ στο επόμενο γύρο ο Ricciardo, όντας υπό επίθεση από τους Raikkonen και Perez μπήκε στα Pits κάνοντας την ίδια επιλογή γόμας με τον teammate του.

Ο Raikkonen παραπονούνταν για τις πλαστικές σακούλες που πετούσαν στην πίστα, ενώ οι δυο Williams ήταν υπό επίθεση από τον Hamilton, ο Massa μπήκε και εκείνος στα pits βάζοντας τη μαλακή γόμα, με τον Hamilton να βρίσκεται πίσω από τον Bottas. Ο Kvyat εγκατέλειψε μπαίνοντας στα pits, ενώ ο μηχανικός του Vettel τον ενημέρωναν να μπει στα pits, με τον Γερμανό να ρωτά αν είναι σίγουροι για την απόφαση, αφού οι χρόνοι ήταν καλοί, με τον μηχανικό να απαντά πως φοβούνται το undercut από τον Ricciardo. Όμως αυτός που μπήκε στα Pits πρώτος ήταν ο Raikkonen βάζοντας τη μαλακή γόμα. Ο Ricciardo ανέβαινε σταθερά, ευρισκόμενος στην 7η θέση, περνώντας τους Wehrlein και Grosjean, με τον Raikkonen να βρίσκεται πίσω τους. Στη μεγάλη ευθεία Ο Hamilton πέρασε επιτέλους τον Bottas για την 4η θέση, με τον Perez να βρίσκεται πλέον σε απόσταση βολής. Στα pits μπήκε ο Grosjean βάζοντας και εκείνος τη μαλακή γόμα. Η διαφορά του Hamilton από τον Rosberg ήταν στα 24 δευτερόλεπτα στον 12ο γύρο, ενώ οι αγωνοδίκες μας ενημέρωναν πως ο Raikkonen, που ήταν 8ος πίσω από τον Ricciardo,  βρισκόταν υπό εξέταση επειδή πάτησε τη γραμμή της εισόδου των pits. Ο Αυστραλός της Red Bull πέρασε τη Force India του Hulkenberg όντας πλέον 6ος. Στον 13ο γύρο οι 5 πρώτοι, Rosberg, Vettel, Perez, Hamilton, Bottas δεν είχαν μπει ακόμα στα pits. Οι αγωνοδίκες τελικά απέδωσαν ποινή 5 δευτερολέπτων στον Raikkonen, που θα προστεθεί στον χρόνο του στο τέλος του αγώνα.

Ο Raikkonen ήταν πλέον κολλημένος πίσω από τον Hulkenberg και ο Verstappen περνούσε τον Wehrlein. Ο Rosberg έγραφε ταχύτερους γύρους, τους οποίους αντάλλασε με τον Raikkonen, ενώ ο Hamilton ανέφερε πως είχε κραδασμούς που τον δυσκόλευαν στα φρένα. Ο Raikkonen πέρασε τον Perez στο τέλος της μεγάλης ευθείας, ενώ ο Hamilton έμπαινε στα Pits βάζοντας και εκείνος τη μαλακή γόμα και βγαίνοντας πμπροστά από τον Verstappen. Ο Perez μπήκε και εκείνος με τη σειρά του στα pits, κάνοντας την ίδια επιλογή ελαστικών με όλους και βγήκε μπροστά από τον Hamilton στην 8η θέση. Πλέον ο Raikkonen είχε βρεθεί πολύ κοντά στον Ricciardo, κυνηγώντας την 4η θέση, ενώ ο Hamilton έγραφε ταχύτερους γύρους και o Rosberg απομακρυνόταν κατά ένα δευτερόλεπτο στο γύρο περίπου από τον Vettel. Ο Raikkonen απαλλάχθηκε από τον Ricciardo και βρισκόταν στην 4η θέση, όντας ο πρωτοπόρος αυτών που είχαν ολοκληρώσει τα pit stops. Πιο πίσω ο Massa έχανε την 7η θέση από τον Perez, ενώ ο Bottas έμπαινε στα pits, βάζοντας τη μαλακή γόμα και βγαίνοντας μπροστά από τον Verstappen.

Ο Massa έχασε τη θέση του και από τον Hamilton, ενώ στον επόμενο γύρο μπήκε και ο Vette και ο Verstappen στα pits βάζοντας τη μαλακή και μέση γόμα αντίστοιχα. Ο Rosberg μπήκε στον 22ο γύρο, βάζοντας επίσης τη μαλακή γόμα, έχοντας πίσω του τις 2 Ferrari με τον Raikkonen να ηγείται. Ο Ricciardo στη μεγάλη ευθεία έχασε τις δυο θέσεις από τους Perez και Hamilton πέφτοντας 6ος. Ο Perez πλησίαζε τον Vettel, ενώ ο Ricciardo έμπαινε και εκείνος όπως και ο teammate του για δεύτερο pit stop, βάζοντας τη μέση γόμα, ο οποίος επέστρεψε 13ος, πίσω από τους πιο αργούς συνδυασμούς. Ο Vettel πλησίαζε τον Raikkonen για τη 2η θέση, με 20 δευτερόλεπτα να του χωρίζουν από τον Rosberg στην κορυφή. Ο Hulkenberg περνούσε τις McLaren μπαίνοντας στους βαθμούς, ενώ ανέβαινε και ο Ricciardo. Ο Γερμανός της Force India συνέχιζε να ανεβαίνει στην κατάταξη, περνώντας και τον Sainz για την 8η θέση, όπως έκανε και ο Ricciardo στον επόμενο γύρο. Ο Hamilton ζητούσε από τους μηχανικούς του να ανεβάσουν την ισχύ του κινητήρα, ενώ ο Vettel βρισκόταν εντός ζώνης DRS του Raikkonen. Ο Φιλανδός έκανε στην άκρη για να περάσει ο Vettel, με τον μηχανικό του να του λέει ευχαριστώ και τον Kimi να απαντά ότι πρέπει να πουν στον Vettel να πιέσει, για μην τον έχει μπροστά του.

O Sainz μπήκε στα pits όπως έκανε και ο Massa, ενώ ο Vettel έγραφε τον ταχύτερο γύρο του αγώνα, με τη διαφορά από τον Rosberg στον 30ο γύρο να είναι στα 30 δευτερόλεπτα. Ο Hamilton συνέχισε να μην κινείται αρκετά γρήγορα για να ακολουθήσει τον Perez, βρισκόμενος πίσω από τον Μεξικανό. Ο Βρετανός ρωτούσε αν μπορεί να λυθεί το θέμα του, με τους μηχανικούς να απαντούν πως το πρόβλημα είναι το Mode του κινητήρα του, με τον Hamilton να μην μπορεί να κατανοήσει το πρόβλημα και τους μηχανικούς να μην μπορούν να του πουν καθώς υπάρχει περιορισμός στις πληροφορίες που μπορούν να δώσουν. Ο Vettel είχε ρίξει τη διαφορά στα 14 δευτερόλεπτα, αφού ο Rosberg έπρεπε να περάσει από την κίνηση, με τον οδηγό της Mercedes να γράφει τον ταχύτερο γύρο αμέσως μόλις βρήκε καθαρό αέρα στην πίστα. O Sainz εγκατέλειψε τον αγώνα, με την Toro Rosso να έχει χάσει και τα δυο μονοθέσιά της. O Hamilton συνέχιζε να ζητά από τους μηχανικούς του λύση, λέγοντας πως θα δοκιμάσει τα πάντα στις ρυθμίσεις για να βρει κάτι και ρωτώντας αν μπορεί να τους λέει να κάνει την τάδε ρύθμιση και να του λένε αν είναι σωστή, για να πάρει την ίδια απάντηση, πως δεν μπορούν να του πουν κάτι σχετικά.

Πλέον ο Rosberg ήταν και πάλι 16 δευτερόλεπτα μπροστά από τον Vettel στον 37ο γύρο, με τον Raikkonen 5 δευτερόλεπτα πίσω από τον teammate του και τον Perez περίπου 2,5 δευτερόλεπτα πίσω από τον Raikkonen, με τον Φιλανδό να έχει όμως ποινή 5 δευτερολέπτων.  Πιο πίσω οι δυο McLaren είχαν τη δική του μάχη, με τον Button να περνά τον Alonso για τη 12η θέση. Ο Raikkonen παραπονούνταν έντονα στον ασύρματο για την έλλειψη μπλε σημαιών, που τον ανάγκασαν να ακολουθεί πιο αργούς οδηγούς για έναν ολόκληρο γύρο. Ο Nasr πέρασε τον Alonso στη μεγάλη ευθεία, ενώ ο Ricciardo κυνηγούσε τον 7ο Hulkenberg, φορώντας τη μέση και την πολύ μαλακή γόμα αντίστοιχα. Ο Wehrlein εγκατέλειψε τον αγώνα, λέγοντας στον ασύρματο πως δεν είχε πλέον φρένα. Ο Perez ήταν πλέον 1,7 δεύτερα πίσω από τον Raikkonen, με τον Hamilton να φαίνεται να έχει λύσει τα προβλήματά του και να γράφει τον ταχύτερο γύρο του αγώνα. Ο Button περνούσε τον Magnussen για την 11η θέση, ενώ ο Alonso έμπαινε στα Pits για να εγκαταλείψει, ακολουθώντας τις εντολές της ομάδας του. Ο Hulkenberg ένιωθε πλέον την πίεση από τον Ricciardo, με τον Hamilton να αναφωνεί στον ασύρματο «Έχω πίσω την ισχύ μου». O Verstappen βρέθηκε 9ος περνώντας τον Massa. Ο Raikkonen αντιμεώπιζε κάποιο πρόβλημα, χωρίς να μπορούν να τον βοηθήσουν οι μηχανικοί, λόγω των περιορισμών και τον Φιλανδό να ρωτά από μπορούν να του πουν Ναι ή Όχι. O Ricciardo πέρασε τον Hulkenberg στη μεγάλη ευθεία, ενώ ο Perez είχε πλησιάσει τον Raikkonen για την 3η θέση, την οποία θα έπαιρνε έτσι και αλλιώς, αφού ο Raikkonen είχε ποινή 5 δευτερολέπτων. O Verstappen πέρασε τον Hulkenberg για την 8η θέση, ενώ ο Perez προσπαθούσε ακόμη να περάσει τον Raikkonen, όπως και έκανε μπαίνοντας στον τελευταίο γύρο.

Αναλυτικά η κατάταξη:

 

[vtftable ] {f1}Θέση;;;{f1}Οδηγός;;;{f1}Διαφορά;nn;
1;;;N. Rosberg;;;-;nn;
2;;;S. Vettel;;;+16.672;nn;
3;;;S. Perez;;;+25.502;nn;
4;;;K. Raikkonen;;;+27.194;nn;
5;;;L. Hamilton;;;+54.723;nn;
6;;;V. Bottas;;;+61.117;nn;
7;;;D. Ricciardo;;;+70.411;nn;
8;;;M. Verstappen;;;+72.384;nn;
9;;;N. Hulkenberg;;;+75.763;nn;
10;;;F. Massa;;;+84.275;nn;
11;;;J. Button;;;+105.008;nn;
12;;;F. Nasr;;;+1L;nn;
13;;;R. Grosjean;;;+1L;nn;
14;;;K. Magnussen;;;+1L;nn;
15;;;J. Palmer;;;+1L;nn;
16;;;E. Gutierrez;;;+1L;nn;
17;;;M. Ericsson;;;+1L;nn;
18;;;R. Haryanto;;;+1L;nn;
RET;;;F. Alonso;;;-;nn;
RET;;;P. Wehrlein;;;-;nn;
RET;;;C. Sainz;;;-;nn;
RET;;;D. Kvyat;;;-;nn;
[/vtftable]

Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify

Total
0
Shares
Previous Article

Ποιος θα νικήσει στο Grand Prix Ευρώπης; (αποτελέσματα)

Next Article

Πρόβλημα κινητήρα και στις δυο Mercedes

Related Posts