Ο οδηγός της Ferrari, Sebastian Vettel, δεν έχει καμία ιδέα για τον λόγο που προκάλεσε το κλατάρισμα του πίσω δεξιού ελαστικού του ενώ βρισκόταν στην πρώτη θέση.
Ο Vettel έκανε ένα μεγάλο πρώτο stint με την πολύ μαλακή γόμα της Pirelli, που είχε χρησιμοποιήσει στο Q2, όταν έσκασε το πίσω ελαστικό του στην ευθεία εκκίνησης/τερματισμού.
Αυτό τον ανάγκασε να πέσει πάνω στο pitwall και μετά πάλι πίσω στην πίστα, αναγκάζοντας να βγει στην πίστα το αυτοκίνητο ασφαλείας.
Τα κομμάτια από το ελαστικό του προκάλεσαν επίσης ζημιά στο μονοθέσιο του Nico Rosberg που ακολουθούσε.
«Δεν έχω ιδέα γιατί έγινε αυτό,» δήλωσε ο Vettel. «Ήταν απόφασή μας [να κάνουμε ένα μεγάλο stint], ήταν ξεκάθαρα ότι όλοι χρησιμοποιούσαν τα ελαστικά περισσότερο από όσο περιμένανε στον αγώνα.
«Μετά από αυτά, 27 γύροι με αυτή την γόμα δεν είναι πολύ. Ο Kimi έκανε 20 γύρους με την ultrasoft, υπήρχαν μερικοί που χρησιμοποίησαν πιο πολύ την πολύ μαλακή γόμα.
«Από το πουθενά, το ελαστικό έσκασε. Καμία ένδειξη πριν από αυτό, όλα ήταν φυσιολογικά σύμφωνα με τους μηχανικούς, καμία αλλαγή στον ρυθμό από τον προηγούμενο γύρο.
«Καμία ένδειξη για αυτό. Δεν πάτησα πουθενά εκτός.»
Ο Vettel παραμένει τρίτος στο πρωτάθλημα των οδηγών, παρά τον τρίτο μη-τερματισμό του στην σεζόν.
Όταν ρωτήθηκε για την στρατηγική ενός pit stop της Ferrari, απάντησε: «Η ιδέα ήταν να πάμε όσο πιο μακριά γινόταν, όλοι χρησιμοποιούσαν πιο πολύ τα ελαστικά τους από το προσδοκώμενο. Κανείς δεν έκανε pit stop στους 10 πρώτους γύρους.»
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify