Στο Βρετανικό GP νικητής αναδείχθηκε ο Lewis Hamilton. Το βάθρο συμπλήρωσαν οι Nico Rosberg και Max Verstappen. Τη βαθμολογούμενη δεκάδα έκλεισαν οι Ricciardo, Raikkonen, Perez, Hulkenberg, Sainz, Vettel, Kvyat.
Στο Silverstone η βροχή είχε κάνει την εμφάνισή της και οι αγωνοδίκες αποφάσισαν ο αγώνας να εκκινήσει υπό το καθεστώς Αυτοκινήτου Ασφαλείας και όλοι οι οδηγοί φορούσαν τα βρόχινα ελαστικά της Pirelli για την εκκίνηση. Από τα πλάνα βλέπαμε πως η πίστα είχε πολύ νερό και η ορατότητα ήταν περιορισμένη από το σπρέι των μονοθέσιων. Ο Hamilton χωρίς να έχει καν ολοκληρωθεί ένας γύρος ανέφερε στον ασύρματο πως το Αυτοκίνητο Ασφαλείας πήγαινε πολύ αργά και δεν μπορούσαν να διατηρήσουν την κατάλληλη θερμοκρασία στα ελαστικά. Ο Vettel ανέφερε πολύ στάσιμο νερό στη στροφή 8 και την ευθεία Wellington, ο Grosjean ότι η ορατότητα είναι πολύ μικρή και ο Hamilton πως υπάρχουν πολλές περιοχές με στάσιμο νερό που δημιουργούν υδρολίσθηση. Ο Βρετανός πρόσθεσε πως πιστεύει ότι τα ενδιάμεσα ελαστικά θα μπορούν να χρησιμοποιηθούν σύντομα. Επίσης ο οδηγός της Mercedes επανέλαβε ότι το αυτοκίνητο ασφαλείας κινούταν τόσο αργά που δεν μπορούσαν να διατηρήσουν τη θερμοκρασία στα ελαστικά. Ο Ericsson ανέφερε επίσης στον ασύρματο ότι το όριο για τη χρήση των ενδιάμεσων ελαστικών ήταν κοντά, ενώ ο Hamilton μιλώντας απευθείας στον Charlie Whiting, του έλεγε “We can go, Charlie”, δηλαδή ότι μπορούμε να ξεκινήσουμε Charlie.
Στο τέλος του 5ου γύρου, το Αυτοκίνητο Ασφαλείας αποχώρησε από την πίστα και στον 6ο γύρο είχαμε επιτέλους κανονικό αγώνα. Εκτώς των δυο Mercedes, των δυο Red Bull, του Perez, του Bottas και λίγων ακόμα οδηγών, η συντριπτική πλειοψηφία μπήκε στα Pits για να βάλει τα ενδιάμεσα ελαστικά. Ο Rosberg ένιωθε την πίεση του Verstappen, ένω ο Hamilton ήταν άνετα μπροστά. Ο Ricciardo, ο Button, ο Massa, o Kvyat, o Palmer και ο Haryanto μπήκαν στα pits, με τον Ricciardo να βγαίνει μπροστά από τον Raikkonen. O Wehrlein βρέθηκε εκτός πίστας και είχαμε καθεστώς Εικονικού Αυτοκινήτου Ασφαλείας, με όλους τους υπόλοιπους οδηγούς να μπαίνουν στα Pits για ενδιάμεσα ελαστικά. Πίσω από τον Sainz στην 7η θέση είχε ένα πολύ ενδιαφέρον τραίνο, με τους Massa, Bottas, Hulkenberg, Alonso και Vettel, ενώ ο Hamilton έγραφε τον ταχύτερο γύρο μέχρι και εκείνη τη στιγμή. Ο Hulkenberg πίεζε τον Bottas για μια προσπέραση, όταν ο Bottas έκανε λάθος και είχε τετ α κε στη στροφή Club, με αποτέλεσμα να πέσει 13ος. Οι μηχανικοί των Rosberg και Ricciardo τους ενημέρωναν πως πρέπει να διατηρήσουν αυτό το σετ ενδιάμεσων ελαστικών μέχρι να αλλάξουν για σλικ ελαστικά.
Ο Hulkenberg πίεζε τώρα τον Massa για την 8η θέση, ενώ ο Hamilton βρισκόταν 4 δεύτερα μπροστά από τον Rosberg, με τον Verstappen σχεδόν 2 δεύτερα πίσω από τον Γερμανό. Ο Hamilton και ο Verstappen είχαν παρόμοιο ρυθμό, ταχύτερο σε σχέση με εκείνον του Rosberg. O Ricciardo πλησίαζε τον Perez για την 4η θέση, ενώ ο Raikkonen βρισκόταν μόνος στην 6η. Ο Marcus Ericsson εγκατέλειψε τον αγώνα, ενώ ο Raikkonen βρέθηκε για λίγο εκτός πίστας. Ο Vettel βρισκόταν ακόμη πίσω από τον Alonso, στην 11η θέση, χωρίς να έχει περάσει κανέναν εκτός πίστας. Ο Verstappen ανέφερε πως η στιγμή για να φορέσουν τα σλικ ελαστικά πλησίαζε. Ο Ricciardo βρισκόταν πλέον πολύ κοντά στον Perez, ενώ ο Hulkenberg έκανε ένα λάθος στην Abbey, με τον Alonso να πλησιάζει πολύ. Πρώτος στα pits για σλικ ελαστικά μπήκε ο Vettel, βάζοντας τη μέση γόμα, ενώ ο Verstappen βρέθηκε μπροστά από τον Rosberg, μετά τη στροφή Becketts. Στον επόμενο γύρο μπήκαν και οι Raikkonen, Massa, Kvyat για τη μέση γόμα, με τους Hamilton, Rosberg και Ricciardo να ακολουθούν στον επόμενο, ενώ ο Verstappen έγραφε τον ταχύτερο γύρο του αγώνα.
Ο Vettel με την νέα μέση γόμα έγραψε τον ταχύτερο γύρο του αγώνα, λίγο πριν έχει τετ α κε στην 1η στροφή . Ο Verstappen μπήκε επίσης στα pits βγαίνοντας 2ος πίσω από τον Hamilton, ο Grosjean σταμάτησε την Haas του στην Copse. Ο Verstappen ήταν ο ταχύτερο άνθρωπος στην πίστα, ενώ είχαμε μια πολύ ωραία μάχη μεταξύ των Massa και Alonso για την 9η θέση. Ο Ricciardo πέρασε την Force India του Perez για την 4η θέση, ενώ ο Verstappen είχε μια έξοδο στην Abbey, χωρίς σοβαρές επιπτώσεις. Ενώ ο Rosberg έγραφε ταχύτερους γύρους, ο Raikkonen είχε την ίδια έξοδο με τον Verstappen, από την 6η θέση. Ο Alonso βρέθηκε εκτός πίστας, στην αμμοπαγίδα της Abbey, επιστρέφοντας στην πίστα 13ος, μπροστά από τον Bottas, με τον οδηγό της Williams να προσπαθεί να επωφεληθεί, αλλά χωρίς επιτυχία. Ο Rosberg συνέχιζε τους ταχύτερους γύρους, με τον Sainz να έχει βρεθεί μπροστά από τον Raikkonen, όμως είχε και εκείνος τη στιγμή του στην Abbey, χάνοντας δυο θέσεις, από τους Raikkonen και Hulkenberg. O Haryanto έχασε και εκείνος τον έλεγχο του μονοθεσίου του στην Abbey, με αποτέλεσμα να εγκαταλείψει.
Το τραινάκι πίσω από τον 9ο Massa, με τους Kvyat και Vettel έμοιαζε να έχει ενδιαφέρον, ενώ ο Hamilton βρέθηκε και εκείνος εκτός στην Abbey, για να ακολουθήσει το παράδειγμά του ο Verstappen, με τον Rosberg να είναι πλέον κοντά στο δευτερόλεπτο από τον Verstappen. Ο Vettel απαλλάχθηκε επιτέλους από τον Kvyat στον 29ο γύρο, με τον Ρώσο να μην παραδίδεται εύκολα, στριμώχνοντας τον Vettel στην Stowe, με τον Γερμανό να περνά τελικά. Καθώς οι πρωτοπόροι περνούσαν τους πιο αργούς συνδυασμούς, ο Rosberg πλησίαζε αρκετά τον Verstappen, ενώ ο Ricciardo έγραφε ταχύτερο γύρο. Ο Hamilton έγραψε με τη σειρά του τον ταχύτερο γύρο, ενώ ο Rosberg βρισκόταν πλέον εντός δευτερολέπτου από τον Verstappen και ο Perez είχε και εκείνος τη στιγμή του στην Abbey. O Hamilton ήταν και πάλι ταχύτερος, ενώ ο Rosberg παραπονούταν ότι ο Verstappen άλλαζε δυο φορές γραμμή. Ο Rosberg προσπάθησε να περάσει τη Red Bull στη Stowe από την εξωτερική, χωρίς αποτέλεσμα. Ο Verstappen ανέφερε στον μηχανικό του, πως έχει αρχίσει να έχει πρόβλημα με τα πίσω ελαστικά. Ο Vettel πλησίαζε τον Massa στην 9η θέση, για να τον περάσει στον 38ο γύρο, με τον Γερμανό να χάνει τα φρένα και να ωθεί τον Massa αλλά και τον ίδιο για λίγο εκτός πίστας. Ο Rosberg πέρασε εν τέλει τον Verstappen στη Stowe, με τη βοήθεια του DRS και με 13 γύρους να απομένουν, ο Hamilton ήταν 8,5 δεύτερα μπροστά του.
Ο Rosberg έγραψε κατευθείαν τον ταχύτερο γύρο, ενώ ο Massa έμπαινε στα pits από την 10η θέση, βάζοντας τη μαλακή γόμα. Ο Raikkonen πλησίαζε τον Perez για την 5η θέση, ενώ ο Vettel έβγαινε εκτός πίστας στην Abbey και ενώ οι κριτές του απέδιδαν ποινή 5 δευτερολέπτων για το συμβάν με τον Massa. Ο Alonso βρέθηκε και εκείνος στα pits βάζοντας τη μέση γόμα, βγαίνοντας πίσω από τον Bottas, τον οποίο πέρασε σχεδόν αμέσως για τη 13η θέση. Ο Palmer εγκατέλειψε, μετά από έναν επεισοδιακό αγώνα και μια ποινή για μη ασφαλή αποδέσμευση από τα pits. Ο Raikkonen ήταν πλέον πολύ κοντά στον Perez, ενώ η διαφορά Hamilton Rosberg είχε πέσει στα 5,6 δευτερόλεπτα. O Raikkonen ήταν πλέον κολλημένος στο κιβώτιο της Force India του Perez, πιέζοντας για ένα προσπέρασμα. Ο Rosberg είχε πρόβλημα με τον κιβώτιο, το οποίο ανέφερε στον μηχανικό του, ο οποίος τον συμβούλεψε να αποφεύγει την 7η σχέση. Εν τω μεταξύ, ο Perez έχασε τη θέση του από τον Raikkonen στη Stowe, ανεβαίνοντας στην 5η θέση.
O Verstappen πλησίαζε τον Rosberg, με τη διαφορά να είναι περίπου 1 δευτερόλεπτο. Οι μηχανικοί του Verstappen τον ενημέρωναν πως ο Rosberg βρίσκεται υπό εξέταση για τις συμβουλές που του δόθηκαν από τον ασύρματο. Με τη διαφορά να παραμένει σταθερή, ο νεαρός Ολλανδός δεν φάνηκε να μπορεί να πλησιάσει αρκετά τη Mercedes.
Αναλυτικά η κατάταξη:
[vtftable ] {f1}Θέση;;;{f1}Οδηγός;;;{f1}Ομάδα;nn;
1;;;L. Hamilton;;;Mercedes;nn;
2;;;N. Rosberg;;;Mercedes;nn;
3;;;M. Verstappen;;;Red Bull;nn;
4;;;D. Ricciardo;;;Red Bull;nn;
5;;;K. Raikkonen;;;Ferrari;nn;
6;;;S. Perez;;;Force India;nn;
7;;;N. Hulkenberg;;;Force India;nn;
8;;;C. Sainz;;;Toro Rosso;nn;
9;;;S. Vettel;;;Ferrari;nn;
10;;;D. Kvyat;;;Toro Rosso;nn;
11;;;F. Massa;;;Williams;nn;
12;;;J. Button;;;McLaren;nn;
13;;;F. Alonso;;;McLaren;nn;
14;;;V. Bottas;;;Williams;nn;
15;;;F. Nasr;;;Sauber;nn;
16;;;E. Gutierrrez;;;Haas;nn;
17;;;K. Magnussen;;;Renault;nn;
-;;;J. Palmer;;;Renault;nn;
-;;;R. Haryanto;;;Manor;nn;
-;;;R. Grosjean;;;Haas;nn;
-;;;M. Ericsson;;;Sauber;nn;
-;;;P. Wehrlein;;;Manor;nn;
[/vtftable]
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify