Ο Lewis Hamilton δήλωσε ότι η FIA πρέπει να διευκρινίσει το κατά πόσο θέλει οι οδηγοί να μειώνουν την ταχύτητα τους στις κίτρινες σημαίες, και ειδικότερα στις διπλές κίτρινες σημαίες.
Ο Nico Rosberg πήρε την pole position στο Ουγγρικό Grand Prix παρόλο που πέρασε από τις δίπλες κίτρινες σημαίες στον καλύτερο του γύρο, ενώ ο Fernando Alonso είχε τετ-α-κε.
Ο Rosberg σήκωσε το πόδι του από το γκάζι όταν είδε τις κίτρινες σημαίες, αλλά έχασε πολύ λίγο χρόνο.
Ο Hamilton πέρασε από κει λίγο νωρίτερα, όταν το μονοθέσιο του Alonso ήταν ακόμα ακίνητο, και έπρεπε να εγκαταλείψει τον γύρο του.
«Πρέπει να διευκρινιστεί τώρα,» δήλωσε ο Hamilton. «Εμείς οι οδηγοί πρέπει να κατανοήσουμε την κατάσταση με τις κίτρινες σημαίες, γιατί προφανώς με τον τρόπο που έχουν γραφτεί οι κανονισμοί είναι πιθανόν να μην τις αντιλαμβάνονται το ίδιο, οι οδηγοί ή οι αγωνοδίκες.
«Έτσι μερικές ακόμα διευκρινίσεις θα ήταν καλές. Για μένα δεν υπήρχε αμφιβολία ότι έπρεπε να μειώσω ταχύτητα, γιατί ο Fernando ήταν στην πίστα.
«Ίσως για τον Nico, ο Fernando να είχε φύγει από κει, αλλά υπήρχαν ακόμα κίτρινες σημαίες, έτσι είναι ένα διαφορετικό σενάριο.»
Ο Hamilton πιστεύει ότι οι δίπλες κίτρινες σημαίες μπορεί να σημαίνουν ότι πρέπει να είσαι σταματήσεις.
Όταν υπάρχει κίτρινη σημαία πρέπει να είσαι έτοιμος να μειώσεις ταχύτητα, ή να είσαι έτοιμος να μειώσεις ταχύτητα, και να χάσεις λίγο χρόνο.
«Αν είναι διπλές κίτρινες σημαίες – θα μπορεί να είναι ένα μονοθέσιο μέσα στην πίστα, ίσως υπάρχουν κριτές στην πίστα, δεν ξέρεις τι γίνεται μετά την στροφή – θα πρέπει να είσαι έτοιμος να σταματήσεις, αυτό πιστεύω εγώ.»
«Ο Nico έχασε μόνο 1 δέκατο σε αυτή την στροφή, έτσι αυτό θα επιτρέπεται να το κάνουμε στο μέλλον, ακόμα και αν αφήνεις γκάζι και προσεγγίζεις την στροφή ήρεμα, αν αυτό επιτρέπεται με διπλές κίτρινες σημαίες…
«Επειδή νόμιζα ότι αυτό γίνεται μόνο στις μονές κίτρινες σημαίες, αλλά ίσως γίνεται και στις διπλές, νομίζω ότι έπρεπε να δίνεις πιο πολύ προσοχή.
«Έτσι αν είναι μόνο ένα δέκατο να χάσεις, αυτό είναι διαφορετικό για εμάς του οδηγούς, ίσως χρειαστεί να το προσεγγίζουμε αλλιώς.
«Αλλά δεν είμαι σίγουρος ότι αυτή είναι η πιο ασφαλής προσέγγιση. Είχαμε περιπτώσεις στο παρελθόν – θυμάμαι τον Maldonado να περνάει αρκετά κοντά από έναν κριτή στο Μονακό, επειδή δεν είχε επιβραδύνει αρκετά, και υπήρχε ένας κριτής στην πίστα.
«Πρέπει να σιγουρευόμαστε ότι είναι πολύ, πολύ καθαρά για εμάς. Δεν είναι για την δικιά μας ασφάλεια, αν υπάρχει μονοθέσιο στην πίστα, ή ένας κριτής.»
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify