Vettel και Raikkonen ζητούν τη βελτίωση των βρόχινων ελαστικών

GP UNGHERIA F1/2016 – BUDAPEST (UNGHERIA) © FOTO STUDIO COLOMBO PER FERRARI MEDIA (© COPYRIGHT FREE)

Οι οδηγοί της Ferrari, Sebastian Vettel και Kimi Raikkonen ζητούν βελτίωση των βρόχινων ελαστικών, θεωρώντας πως είναι ένας κύριος παράγοντας για την έλλειψη δράσης στη βροχή.

Η εκκίνηση και η παρουσία του Αυτοκινήτου Ασφαλείας για 5 γύρους, αλλά και ο αριθμός των κόκκινων σημαιών κατά τη διάρκεια του Q1 στο Ουγγρικό GP, έφεραν και πάλι στο προσκήνιο τη συζήτηση για την έλλειψη δράσης υπό βροχή.

Ο Kimi Raikkonen υποστηρίζει πως τα ελαστικά ακραίων συνθηκών της Pirelli δεν απάγουν αρκετό νερό, με αποτέλεσμα να προκαλείται υδρολίσθηση.

«Τα βρόχινα ελαστικά, αυτά που έχουμε τώρα, με τη δική μου οπτική, θα έπρεπε να είναι καλύτερα στο να απάγουν το νέρο».

«Είναι αρκετά ευαίσθητα στην υδρολίσθηση. Στο παρελθόν, τις πρώτες μου μέρες όταν ξεκίνησα, τα βρόχινα ελαστικά, μπορούσες να τα οδηγήσεις σε πάρα πολύ βρεγμένες συνθήκες χωρίς μεγάλα θέματα και υδρολίσθηση».

«Αλλά προφανώς τα μονοθέσια άλλαξαν και πολλά πράγματα άλλαξαν. Το μόνο μεγάλο θέμα είναι η υδρολίσθηση και φταίει το ελαστικό. Είναι το ίδιο με κάθε ελαστικό δρόμου. Αν δεν απάγει το νερό, δεν υπάρχουν πολλά που μπορείς να κάνεις».

Από την πλευρά του, ο Sebastian Vettel πρόσθεσε σχετικά: «Είναι σωστό να πω ότι το ελαστικό ακραίων συνθηκών που έχουμε αυτή τη στιγμή δεν είναι καλό και έχει υποστεί κριτική και στο παρελθόν. Και για να είμαστε δίκαιοι δεν έχει αλλάξει, έτσι η κριτική δεν άλλαξε».

Επίσης ο Γερμανός υποστήριξε πως το γεγονός ότι τα σύγχρονα μονοθέσια δυσκολεύονται στις μεικτές συνθήκες εξηγείται από την εξέλιξη τους.

«Δεν πιστεύω πως δεν είμαστε ανίκανοι να οδηγήσουμε στη βροχή. Γενικά, όλοι εμείς, δεν θεωρώ πως είμαστε απολύτως ικανοποιημένοι με τα βρόχινα ελαστικά. Η απαγωγή του νερού δεν είναι αρκετά καλή και ο κίνδυνος υδρολίσθησης είναι πολύ μεγάλος».

«Όμως αν βρέξει τόσο δυνατά όσο έβρεξε πριν τις κατατακτήριες, όταν καθυστέρησε και βγήκαν οι κόκκινες σημαίες εξαιτίας της ποσότητας του νερού και των ανθρώπων που έβγαιναν εκτός, θεωρώ πως είναι δίκαιο να πούμε πως ποτέ στην ιστορία δεν είχαμε μονοθέσιο ή οδηγό της F1, που μπορούσε να διαχειριστεί αυτές τις συνθήκες, επειδή γίνεσαι “επιβάτης”».

«Υπάρχουν πράγματα που μπορούμε να βελτιώσουμε, όπως τα ελαστικά που ανέφερα, άλλα θα υπάρχει πάντα ένα είδος ορίου, με τον τρόπο που είναι στημένα τα μονοθέσια σήμερα. Τρέχουμε πολύ πιο κοντά στο έδαφος σε σχέση με το 1980».

«Αν συγκρίνουμε τα αυτοκίνητα, το μονοθέσιο του 1980 είναι αυτοκίνητο rally που μπορείς να πάρεις στο χώμα. Τα αυτοκίνητά μας είναι φτιαγμένα για πίστα. Αυτό είναι 30-35 χρόνια εξέλιξης και είναι ξεκάθαρο ότι προσπαθείς να βελτιωθείς όσο περισσότερο μπορείς».

Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify

Total
0
Shares
Previous Article

Ο Rosberg διατηρεί την pole στο Ουγγρικό Grand Prix

Next Article

Απέφυγαν την ποινή οι Red Bull, Force India και Bottas

Related Posts