Ο Lewis Hamilton αρνήθηκε ότι η συζήτηση που είχε με τον Charlie Whiting έδωσε την αφορμή στους αγωνοδίκες να εξετάσουν τον Nico Rosberg για το συμβάν με τις κίτρινες σημαίες στις κατατακτήριες του GP Ουγγαρίας.
Οι αγωνοδίκες αποφάσισαν αμέσως να μην κάνουν έρευνα για τον γύρο του Rosberg.
Ωστόσο, στον Γερμανός ήρθε έγγραφο με εντολή από την FIA στις 7:16 μ.μ, πάνω από τρεις ώρες μετά το τέλος των κατατακτηρίων, μετά τα νέα στοιχεία που κατατέθηκαν.
Πήγες ανέφεραν ότι ο Lewis Hamilton ήρθε σε επαφή με την FIA, αν και δεν είναι ξεκάθαρο αν έδωσε κάποια νέα πληροφορία.
Στην συνέντευξη μετά ο τέλος του αγώνα ο Hamilton μίλησε αρκετά για το συμβάν με τις κίτρινες σημαίες και έδωσε λεπτομέρειες για την ταχύτητα του Rosberg στην κορυφή της στροφής στον γύρο με τις κίτρινες σημαίες ότι ήταν η ίδια με τους προηγούμενους, έτσι είναι πιθανό να έδωσε παρόμοιες πληροφορίες στην FIA.
Ο Toto Wolff επιβεβαίωσε ότι ο Hamilton ήρθε σε επαφή με τον Whiting μετά το τέλος των κατατακτηρίων, αν και ο αγωνιστικός διευθυντής της ομάδας δεν ήθελε να δώσει μεγάλες διαστάσεις στο θέμα.
«Δεν πιστεύω ότι επηρέασα την απόφαση των αγωνοδικών,» δήλωσε ο Hamilton.
«Μίλησα με τον Charlie για διευκρινήσεις, επειδή όπως είπα και στην συνέντευξη τύπου, κάτι το οποίο δεν θέλω να επαναλάβω, αλλά την επόμενη φορά που θα είμαι στην ίδια κατάσταση όπου ήμουν αυτό που θα πρέπει να κάνω είναι να χάσω 1 δέκατο στην στροφή 8, αν και ακόμα υπάρχει μονοθέσιο στην στροφή 9, το μόνο που πρέπει να κάνω είναι να χάσω 1 δέκατο.»
«Με το να σηκώνεις λίγο το πόδι σου από το γκάζι σε μία στροφή, εξικονομείς καύσιμο. Και το να φρενάρεις σε εκείνο το σημείο και να πατήσεις γκάζι 5 μέτρα νωρίτερα ή οτιδήποτε ήταν αυτό, και να είσαι με την ίδια ταχύτητα στο apex και αρκετά πιο γρήγορος στην έξοδο…
«Και επίσης στην κορυφή της στροφής υπήρχε κίτρινη σημαία στα δεξιά για την στροφή 9. Είναι απλά σημαντικό να το γνωρίζεις. Αν αυτό είναι το ζήτημα, η απολογία ήταν εχθές.»
«Είπε ότι θα το σκεφτεί αυτό, γιατί δεν πρέπει να γίνεται έτσι. Αν κάνεις το ίδιο στον επόμενο αγώνα, θα πάρουμε ποινή. Όλοι οι νέοι οδηγοί, όλοι εμείς εδώ, πρέπει να ξέρουμε.»
Ο Hamilton περιμένει το ζήτημα να συζητηθεί στην ενημέρωση των οδηγών αυτή την βδομάδα στην Γερμανία.
«Έτσι πιστεύω. Σίγουρα θα το θέσω ως θέμα συζήτησης, γιατί όπως προείπα ξέροντας ότι οι διπλές κίτρινες σημαίες τώρα σημαίνουν να σηκώνεις λίγο το πόδι σου από το γκάζι, και να κάνεις ταχύτερο σέκτορ.»
«Ακόμα θα μπορούσα να πάρω την pole position ακόμα και αν κάποιος έχει ατύχημα ή υπάρχει κριτής στην πίστα ή υπάρχει μονοθέσιο στην μέση της πίστας. Αν περάσω από κει χάνοντας 1 δέκατο, δεν θα υπάρξει ποινή.»
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify