Τον περασμένο Οκτώβριο, το TotalRacing.gr βρέθηκε στην Πάτρα, για να συναντήσει στο δικό τους χώρο τα μέλη της UoP Racing, της ομάδας Formula Student του Πανεπιστημίου Πατρών.
Επιμέλεια: Δημήτρης Βούρδας, Αλέξανδρος Μόδης, Δημήτρης Μπίζας, Τζανέτος Πουλυμενάκος
Μετά την συνέντευξη που μας παραχώρησε τον Ιούνιο του 2016 ο coordinator της ομάδας, Χάρης Μπίκας, η UoP Racing άνοιξε τις πόρτες του μηχανουργείου του Πα.Πα. για να μιλήσουμε για ζητήματα όχι μόνο τεχνικής φύσεως, αλλά και marketing, διοίκησης, θέματα που μένουν στο σκοτάδι της άγνοιας των ΜΜΕ της χώρας.
Όπως μας είπαν και οι ίδιοι όταν μπαίναμε στο χώρο τους, ο κόσμος που περνά έξω από την πόρτα και ίσως κοιτά κλεφτά μέσα, πιστεύει πως όλα όσα γίνονται εδώ και 14 χρόνια, όλη η προσπάθεια, οι διακρίσεις, οι κόποι είναι απλά ένα project, μία αρχική κίνηση. Και δεν ευθύνεται ο κόσμος για αυτό, αλλά τα Μέσα, που δεν ρίχνουν φως σε αυτά που αξίζουν.
Σε αυτό το δεύτερο μέρος θα αναλυθούν τα εξωαγωνιστικά κομμάτια, αυτός την οργάνωσης και του marketing, που αποτελούν δύο τομείς ιδιαζόντως σημασίας για την ομάδα.
Operations – Χάρης Μπίκας
– Φέτος πήγατε Ιταλία και Τσεχία· διακρίσεις πάλι, βαθμούς πάλι, πρωτεύσατε σε κατηγορίες, είχατε καλά πλασαρίσματα. Πιστεύετε ότι φτάσατε τους στόχους που είχατε θέσει ή τους ξεπεράσατε κιόλας, γιατί πραγματικά τα πήγατε πολύ καλά;
Όχι! [γέλια] Καλά τα πήγαμε, σίγουρα το κομμάτι του cost [κόστος – αποτελεί ένα μέρος του διαγωνισμού] είναι ένα πολύ μεγάλο πράγμα για εμάς, κυρίως γιατί όλος ο σχεδιασμός του αυτοκινήτου εστιάζει στον λόγο κόστους/απόδοσης, κάτι που ήταν πολύ σημαντικό για την ομάδα. Γενικά, επειδή δεν μπορούμε να χτυπήσουμε «μεγάλες ομάδες» άμεσα, τεχνικά, γιατί έχουν πολλούς παραπάνω πόρους από εμάς -ειδικά ομάδες του εξωτερικού- πάμε με διαφορετικό τρόπο. Ποντάρουμε στην απλότητα, σχεδιαστικές λύσεις που είναι απλές και έχουν πολύ μεγάλη απόδοση και δεν πάμε να κερδίσουμε το τελευταίο γραμμάριο, υιοθετώντας, για παράδειγμα, κάτι που θα είναι 30 φορές πιο περίπλοκο ή 30 φορές πιο ακριβό. Όταν σχεδιάζαμε το αμάξι, δώσαμε μεγάλη βαρύτητα στο παράγοντα κόστος. Αυτό δούλεψε, δούλεψε καλά, φέρνοντας τις δύο πρωτιές στο cost και στους δύο διαγωνισμούς και με μεγάλη άνεση, και ήταν κάτι που μας έκανε πολύ χαρούμενους.
Το δεύτερο πράγμα που μας έκανε πολύ χαρούμενους ήταν ότι, παρά οι σχεδιαστικές λύσεις που ήταν απλές και το κόστος ήτανπερίπου το μισό σε σχέση με το προηγούμενο, το μονοθέσιο και η απόδοση του μονοθεσίου ήταν εξαιρετική, πολύ ανώτερη από το προηγούμενο μας, και ήμασταν πολύ καλύτεροι από ομάδες με πολύ μεγαλύτερο budget.
Επιστρέφω στην ερώτηση, και απαντώ: δεν είμαστε ευχαριστημένοι. γιατί σε κανέναν από τους δύο διαγωνισμούς δεν καταφέραμε να τερματίσουμε στο endurance [αγώνας αντοχής]· στην Ιταλία για λόγους που ήταν πάνω από τις δυνάμεις μας, ουσιαστικά υπήρχε ένα πρόβλημα με το controller του αυτοκινήτου το οποίο ήταν αγοραστό εξάρτημα, αστόχησε και δεν μπορούσαμε να τρέξουμε.
Στον διαγωνισμό της Τσεχίας είχαμε ένα θέμα με το πάτωμα, τον αεροδυναμικό διαχύτη, ο οποίος σε ένα συγκεκριμένο κομμάτι της πίστας, που ήταν πολύ διαφορετικό από ό,τι κάναμε δοκιμές μέχρι τώρα, βρήκε-χτύπησε- έσπασε, ακούμπησε στο λάστιχο για την ακρίβεια, και πήρε και τα κομμάτια της ανάρτησης μαζί, αναγκαζοντάς μας να εγκαταλείψουμε, ελάχιστους γύρους πριν το τέλος και έχοντας εξαιρετικά καλό ρυθμό. Δηλαδή, κατά πάσα πιθανότητα, αν τερματίζαμε στο endurance, θα κερδίζαμε τον διαγωνισμό. Μιλάμε για καταστροφή για εμάς, οπότε καταλαβαίνετε ότι αυτό μας απογοήτευσε.
Από την άλλη μεριά, είδαμε ότι οι δυνατότητες που έχουμε είναι πάρα, μα πάρα πολύ υψηλές. Το μονοθέσιο έχει μία δυναμική που είναι τεράστια, έχουμε δυνατότητες να χτυπήσουμε κορυφαίες θέσεις στους διαγωνισμούς και γι’αυτό προσπαθούμε την φετινή χρονιά να το εξελίξουμε και να πάμε ένα βήμα παρακάτω, ακριβώς με το ίδιο concept, κυρίως γιατί βλέπουμε ότι έχει δυνατότητες. Το αστείο σε σχέση με το κόστος είναι ότι, χαρακτηριστικό παράδειγμα και χαρακτηριστική αλλαγή σε σχέση με προηγούμενα μονοθέσια της ομάδας, είναι το σασί. Αλλάξαμε το carbon fiber σε aluminum panel monocock, το οποίο θεωρητικά όπως το ακούς είναι βήμα πίσω τεχνολογικά. Δεν είναι! Κυρίως γιατί το βάρος μας είναι παραπλήσιο, η στιβαρότητα μας είναι παραπλήσια, κόψαμε το χρόνο κατασκευής σε λίγότερο από το μίσο, κόψαμε το κόστος περίπου στο 1/3. Ουσιαστικά, δεν χάσαμε κάτι σε επιδόσεις αν συγκρίνει κανείς το βάρος του μονοθεσίου με αυτά που είναι carbon fiber ολόκληρα και πάνω[κάτω το ίδιο powertrain. Σε γενικές γραμμές, είμαστε 10%-20% ελαφρύτεροι, το οποίο είναι παράξενο. Αυτό έχει επιτευχθεί υιοθετώντας λύσεις σχεδιαστικές έξυπνες, χωρίς να ξεπερνούν πολύ σε υλικά ή τρόπο παρασκευής που το κάνουν πολύ ακριβό. Απλά πράγματα, απλές λύσεις που δουλεύουνε και λύσεις που μπορούν να σου κόψουν πολυπλοκότητα και κόστος, αχρείαστη πολυπλοκότητα και κόστος. Και προφανώς ένας μήνας παραπάνω δοκιμών σημαίνει για εμάς από μισό κιλό κάτω και έναν παραπάνω μήνα κατασκευής. Όποτε, θεωρούμε ότι έχουμε φιλοσοφία που ταιριάζει στην ομάδα, και προχωράμε με αυτό.
– Όσον αφορά του κανονισμούς που αλλάζουν τώρα για το 2017 και θα χρειαστεί να αλλάξετε αεροδυναμικό πακέτο, πιστεύετε θα αλλάξει σημαντικά την δυναμική του μονοθεσίου ή έχετε σκεφτεί λύσεις ώστε να είστε στο ίδιο επίπεδο με τώρα;
Προσπαθούμε να είμαστε σε καλύτερο επίπεδο από τώρα. Πάρα τον περιορισμό στους κανονισμούς, έχουμε σκεφτεί αρκετά πράγματα που είναι αρκετά έξυπνα και θεωρούμε ότι η αλλαγή στους συγκεκριμένους κανονισμούς ίσως μας βολεύει κι’όλας, γιατί ναι μεν χάνουμε αρκετή κάθετη δύναμη από μπροστά πάνω στο οποίο έχει σχεδιαστεί όλο το concept του μονοθεσίου έτσι αλλά κερδίζουμε αρκετό πίσω και αυτό θα φέρει την ισορροπία εκεί που θέλουμε. Στο προηγούμενα ήταν πολύ πιο εύκολο να αποδώσει η μπροστά πτέρυγα αλλά «σκοτώναμε» την απόδοση της για να μπορεί να δουλεύει σωστά η πίσω. Πλέον έχουμε αρκετά μεγαλύτερο χώρο να ανοίξουμε πίσω, θα απλοποιηθεί αρκετά ο σχεδιασμός της πίσω πτέρυγας, οπότε θα χάσει και βάρος και η μπροστά θα μπορεί να έρθει σχεδιαστικά στα ίδια επίπεδα με την περσινή, ίσως και καλύτερα, αν εμπιστευτούμε τα πρώτα αποτελέσματα που έχουμε από το CFD, και πιστεύουμε ότι σαν σύνολο το μονοθέσιο θα είναι πολύ γρηγορότερο.
– Το Σεπτέμβριο βάλατε μία αγγελία στο Facebook, που ήταν για σχεδόν έναν μήνα «στον αέρα», κάνατε την πρώτη παρουσίαση, θα κάνετε και μία συμπληρωματική για όσους έλειπαν· πόσο σημαντικό είναι για εσάς να εμπλουτίζετε το δυναμικό σας με μέλη, που -προφανώς- θα έχουν το κίνητρο να δουλέψουν; Πιστεύετε ότι κάθε φορά ο καθένας που έρχεται φέρνει κάτι δικό του και αυξάνει και την δυναμική σας για το μέλλον;
Σίγουρα είναι καλό να έχεις κόσμο, και μάλιστα καλό κόσμο, με όρεξη να δουλέψει, παρά να έχεις πολύ κόσμο. Είναι κάτι που έχει αποδείξει η ομάδα της στην ιστορία της πάρα πολλές φορές. Σε νοιάζει περισσότερο να υπάρχει όρεξη και διάθεση για δουλειά και για καινοτομία και το μυαλό σου να μην είναι κολλημένο κάπου παρά να έχεις 50 άτομα. Γενικά είμαστε μικρή ομάδα, δεν μπορούμε να διαχειριστούμε μία πολύ μεγάλη ομάδα ανθρώπων για πάρα πολλούς λόγους· η οργάνωση μας δεν μας επιτρέπει να διαχειριστούμε πάνω από 30 άτομα. Οπότε, στοχεύουμε να έχουμε μία ομάδα το πολύ 30 ατόμων και ο καθένας να δουλεύει στοχευμένα σε πράγματα και να προχωρήσουμε με μία παρόμοια φιλοσοφία.
Τώρα, σχετικά με τα καινούργια άτομα, είχαμε ρεκόρ δηλώσεων φέτος, πάνω από 90 άτομα ενδιαφέρθηκαν να μπουν στην ομάδα. Αυτό μας δίνει μια δυνατότητα επιλογής. Γενικά υπάρχει ένας συγκεκριμένος τρόπος που μπαίνει κάποιος στην ομάδα, υπάρχει μία συγκεκριμένη διαδικασία επιλογής. Τα μέλη που μπαίνουν περνάνε από κάποιες συνεντεύξεις, προσπαθούμε να δούμε τα κίνητρα, πόσο χρόνο μπορούν να βάλουν στην ομάδα, προσπαθούμε να δούμε πόσο χρόνο θέλουν να μείνουν στην ομάδα – γιατί κάποιος που έρχεται και θέλει να φύγει μετά από έναν χρόνο δεν έχει κάποια αξία, κυρίως γιατί τον μισό χρόνο θα τον φας να τον εκπαιδεύσεις, δεν έρχεται κάποιος γνωρίζοντας πράγματα. Το καλό είναι ότι πλέον έχουμε μία διαδικασία συγκεκριμένη εντός της ομάδας που καταγράφονται όλα τα πράγματα, τα προηγούμενα, δηλαδή περνά η εμπειρία και γνώση των προηγούμενων μελών και τον προηγούμενων αυτοκινήτων στους καινούριους. Επομένως, στόχος και ελπίδα είναι το κάθε αμάξι να είναι καλύτερο από το προηγούμενο, και κάθε ομάδα πρέπει να είναι καλύτερη από την προηγούμενη. Αυτό είναι που δίνει χαρά σε όλους, και περιμένουμε τα παιδιά που έρχονται να το πάνε ένα βήμα παρακάτω. Και αυτό είναι το ζητούμενο, να γίνονται και αυτοί καλύτεροι, να γίνεται και η ομάδα καλύτερη και ως επακόλουθο και οι διακρίσεις, που μάλλον είναι το τελευταίο κομμάτι που μας νοιάζει.
– Είναι η επιβεβαίωση μιας σκληρής χρονιάς προετοιμασίας.
Ναι, έχει κάνει με όλο τον κόπο σου, όλη σου την δουλειά, έχεις μάθει πολλά πράγματα μέσα από αυτό, και απλά είναι η επιβράβευση ότι έχεις κάνει όλα τα πράγματα σωστά. Όχι, αν τα κάνεις λάθος δεν θα μάθεις, ίσα ίσα, απλά είναι καλύτερο όταν τα κάνεις σωστά και παίρνεις και την επιβράβευση.
– Πότε αναμένεται να μπουν στην ομάδα τα νέα μέλη; Μετά και τις συνεντεύξεις;
Υπάρχει μία συγκεκριμένη διαδικασία που είπα και πριν. Δεν είναι μόνο οι συνεντεύξεις που κάνουμε, πρέπει να περάσουν και κάποια τεστ πάνω στους κανονισμούς, στα οποία, αρκετές φορές, πρέπει να απαντάει όλη η ομάδα προκειμένου να εγγραφεί στους κανονισμούς. Πρέπει να δούμε κατά πόσο κάποιος είναι έτοιμος να αναλάβει τις δικές του ευθύνες, και κατά πόσο μπορεί να ανταποκριθεί στα χρονικά πλαίσια, οπότε η ένταξη του κόσμου στην ομάδα είναι πολύ συγκεκριμένη. Έρχονται, εξετάζονται, κόβονται αυτοί που δεν έχουν χρόνο, κόβονται αυτοί που δεν έχουν διάθεση, κόβονται αυτοί που δεν έχουν κίνητρο. Μένουμε με άτομα που βλέπουμε ότι μπορούνε να δουλέψουνε και από κει και πέρα αυτοί που μπορούν να δουλέψουνε και είναι ικανοί και συμφωνούν με όλη την φιλοσοφία και κουλτούρα της ομάδας, μένουνε, παίρνουν κάποια δικά τους μικρά task στην αρχή προκειμένου να τα κάνουν χωρίς την καθοδήγηση κάποιου, για να δούμε πώς δουλεύουνε· όσοι αντέχουν στην πίεση και μπορούν να δουλέψουν πάνω στα χρονοδιαγράμματα εντάσσονται στην ομάδα, εκπαιδεύονται πάνω σε σχεδιαστικά προγράμματα, προγράμματα αναλύσεων κ.τ.λ που κάνουμε και ουσιαστικά θεωρούμε ότι κάποιος μπορεί να ενταχθεί στην ομάδα και να πάρει δικά του task αμέσως μετά τις διακοπές των Χριστουγέννων.
Marketing: Παναγιώτης Ντάκος
– Βλέπουμε ότι έχετε μεγάλες εταιρίες στο πλευρό σας, από ό,τι έχουμε δει εδώ, αλλά και στην έκθεση που είχατε κάνει στην Αθήνα, όπως είναι η Haas, αλλά πώς εξασφαλίζετε τους χορηγούς; Πώς πείθεις έναν χορηγό, ίσως και έναν κολοσσό όπως είναι η Haas, να σου εμπιστευτεί χρήματα ή υλικό;
Αυτή είναι μία διαδικασία που πρέπει να αλλάζει ανάλογα με τον χορηγό που θες να προσεγγίσεις κάθε φορά, αλλά σίγουρα ο κοινός παράγοντας είναι ότι θέλεις ο χορηγός να δει ποιο είναι το όραμα σου, ποια προσπάθεια κάνεις, τι είναι αυτό που στοχεύεις και να δει ότι τουλάχιστον η επένδυση του θα σε βοηθήσει ουσιαστικά και θα μπορέσεις να παράξεις κάτι μέσα από αυτό. Τώρα, επειδή έχουμε επαφές και με άλλες ομάδες του διαγωνισμού, με κάποιες πολύ συχνή, με κάποιες πιο αραιή, υπάρχουν και άλλα επίπεδα στην Ευρώπη όσον αφορά τις χορηγίες, υπό την έννοια του ότι υπάρχει μεγαλύτερη στήριξη και αντίστοιχα υπάρχουν και μεγαλύτερες απαιτήσεις, δηλαδή οι χορηγοί δίνουν χρήματα ή στήριξη, αλλά θέλουν ένα συγκεκριμένο αποτέλεσμα στους διαγωνισμούς, οπότε πάντα θες να βρεις κάποια ισορροπία μεταξύ του να θες κάτι πάρα πολύ, αλλά και να μην σε περιορίζει από πλευράς απαιτήσεων του χορηγού.
– Οπότε ο χορηγός πρέπει να είναι μόνο βοηθητικός, δεν πρέπει οι απαιτήσεις που έχει να μην συμβαδίζουν με τις απαιτήσεις που έχετε εσείς από τους εαυτούς σας, από την ομάδα σας.
Αυτό είναι γενικότερα το mentality της ομάδας. Υπάρχουν άλλες ομάδες οι οποίες απλά κυνηγάνε ό,τι χορηγία μπορούν να βρουν και το εντυπωσιακό είναι ότι μπορούν και τις υποστηρίζουν.
– Ως τμήμα marketing έχετε εσείς την ευθύνη για να επικοινωνήσετε με άλλες ομάδες αν χρειαστεί ή το κάθε τμήμα της ομάδας;
Συνήθως κάθε τμήμα επικοινωνεί με τα αντίστοιχα τμήματα των άλλων ομάδων, γιατί πάντα έτσι ήταν ο τρόπος που δούλευαν οι διαγωνισμοί και οι ομάδες. Η ομάδα του marketing μπορεί να επικοινωνήσει με την αντίστοιχη ομάδα αν θέλουμε να κάνουμε κάποιο share for share για τα social media μας, να μοιράσουμε λίγο τα likes στις σελίδες, αν θέλουμε να κάνουμε κάποια επίσκεψη, που συνηθίζεται αυτή την περίοδο, ειδικά όταν οι ομάδες βρίσκονται στον δεύτερο χρόνο εξέλιξης ενός μονοθεσίου, που δεν έχουν τόσο πολύ δουλειά. Συνήθως κάνουν κάποια ταξίδια, επισκέπτονται άλλες ομάδες και μαθαίνουν από αυτές. Γενικότερα χτίζουν σχέσεις που μπορούν να του βοηθήσουν στο μέλλον, αλλά είναι έτσι πιο απλά τα πράγματα.
– Είναι σημαντικό να έχετε καλή εικόνα προς τα έξω; Υπό την έννοια ότι η σελίδα σας στο Facebook είναι πολύ ενεργή, το Instagram σας είναι πολύ ενεργό όπως και το Twitter σας, δηλαδή τα μεγάλα social media στα οποία βρίσκεστε έχετε έντονη παρουσία, με αρκετή υποστήριξη από τον κόσμο. Είναι σημαντικό για το άθλημα, για την ομάδα περισσότερο, σας δίνει ένα κίνητρο ότι υπάρχει μία υποστήριξη από πίσω;
Είναι γενικότερα ο τρόπος επαφής της ομάδας με τον κόσμο έξω, είτε αυτός είναι ο απλός κόσμος που θέλει απλά να δει τι κάνουμε ή τους αρέσει αυτό που κάνουμε, είτε με τους χορηγούς. Το γεγονός ότι θέλουμε να είμαστε ενεργοί γενικότερα δεν είναι μόνο ότι θέλουμε να φαίνεται ότι κάνουμε κάτι συνέχεια, ώστε οι χορηγοί να είναι πιο εύκολο να προσεγγιστούν, απλά θέλουμε και ο κόσμος να έχει μία οπτική γωνία μέσα στον χώρο εδώ, δηλαδή να γνωρίζει περίπου τι κάνουμε, τι αναπτύσσουμε κάθε φορά, ποιες είναι οι δυσκολίες μας, οι επιτυχίες και οι αποτυχίες, και γενικότερα είναι η μεγάλη «πόρτα» μέσω της οποίας επικοινωνούμε με τον κόσμο.
– Όταν μπήκαμε μέσα στον χώρο σας μας είπατε αστειευόμενοι, αλλά με μεγάλη δόση αλήθειας, ότι σας ρωτάνε ακόμα και εδώ στην πανεπιστημιούπολη της Πάτρας αν είναι project ή αν είναι κάτι μόνιμο παρά το γεγονός ότι είστε τόσα χρόνια ομάδα. Μπορεί το τμήμα σας ή ο καθένας από την ομάδα να δώσει το στίγμα της UoP Racing, ο καθένας με τον δικό του τρόπο είτε είναι στο μηχανολογικό κομμάτι είτε η πλευρά του marketing, είτε η πλευρά του operations ή αφήνετε τις επιτυχίες σας ή τις παρουσίες σας να «μιλησουν», όπως φέτος στην Ιταλία και στην Τσεχία;
Γενικότερα η γραμμή της ομάδας ήταν να βλέπουμε όλο το θέμα πιο σοβαρά. Για αυτό τα τα social media μας είναι σε έναν συγκεκριμένο τόνο. Άλλες ομάδες το βλέπουνε διαφορετικά, εμείς προσπαθούμε να είναι «απρόσωπη» αυτή η επαφή, γιατί όταν είσαι σε αυτή την ομάδα, η ομάδα είναι πάντα πρώτη. Δεν επιλέγουμε να βγαίνουν προς τα έξω άτομα σαν μονάδες. Τώρα όσον αφορά το να μπορέσουμε να «αγγίξουμε» περισσότερο κόσμο, πιστεύω ότι όλα τα παιδιά έχουν τις δυνατότητες και το όραμα να διαδώσουν αυτό που κάνουμε στους υπόλοιπους. Το θέμα είναι το menatality της Ελλάδας και η κατάσταση της κυρίως αυτή την χρονική περίοδο που δεν βοηθάει. Δηλαδή, γενικότερα ο μέσος φοιτητής του πανεπιστημίου δεν ενδιαφέρεται -δυστυχώς ή ευτυχώς- για τα motorsport, ακόμα και στην σχολή των μηχανολόγων μπορώ να πω ότι δεν ενδιαφέρονται τόσο. Το βλέπουν σαν κάτι πιο θεωρητικό, σαν project, λιγότερο ενδιαφέρον, ότι δεν κατασκευάζουμε κάτι υπαρκτό.
– Έχουν μπει εδώ φοιτητές;
Όχι, όχι ιδιαίτερα. Γενικότερα δεν επιτρέπεται να μπαίνουν έτσι μέσα. Τώρα αν κάποιος ζητήσει, μέσω email η μέσω μηνύματος να έρθει να δει, τότε μπορεί να μπει μέσα.
– Κι όμως, ενώ εσείς είστε καθόλα επαγγελματίες, κρατάτε τα στοιχεία σας μυστικά, και έχετε το μηχανουργείο σας για τον εαυτό σας, το campus ακόμα έχει εσφαλμένη άποψη για εσάς.
Ίσως και να δούλευε ανάποδα. Δηλαδή αν ήμασταν πιο «χαλαροί», ίσως και να ήταν πιο διαδεδομένη η ύπαρξη μας. Αλλά πιστεύω ότι το προτιμάμε έτσι, γιατί βοηθάει στον τρόπο λειτουργίας την ομάδας και στο να φέρνουμε αποτελέσματα.
Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε την UoP Racing Team, την οποία ευχαριστούμε για την φιλοξενία και όσα δήλωσε αποκλειστικά στο TotalRacing.gr
Το φωτογραφικό υλικό μας διατέθηκε από την επίσημα σελίδα της ομάδας στο Facebook από τους διαγωνισμούς σε Τσεχία και Ιταλία, όπου και παρευρέθηκε φέτος το καλοκαίρι.
Δείτε εδώ το Α’ Μέρος.
Μπορείτε να ακολουθήσετε την UoP Racing Team στο Facebook, Twitter και το Instagram.
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify