Η FIA παρουσίασε στους οδηγούς μια εναλλακτική για το Halo με την ονομασία «The Shield» ή αλλίως «Ασπίδα».
Οι μέχρι τώρα συζητήσεις έκαναν λόγο για το Halo και την εισοδό του το 2018. Το απόγευμα της Παρασκευής, η Ομοσπονδία έκανε μια παρουσίαση στους οδηγούς για μια εναλλακτική του συστήματος Halo. Αυτή η εναλλακτική θα είχε το στυλ κάψουλας-θαλάμου και θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί στο μέλλον.
Αν και είναι ένα αρχικό project και δεν έχει δοκιμαστεί σε μεγάλο βαθμό, φαίνεται πως η ιδέα αυτή εμπεριέχει μια οθόνη που εκτείνεται πολύ πιο μπροστά κατά μήκος της μύτης σε σχέση με το Halo ή το Aeroscreen.
Αυτή η λύση φαίνεται να είναι καλύτερη εμφανισιακά, αλλά δεν προσφέρει τα ίδια επίπεδα προστασίας με το Halo. Για αυτό και έγινε η παρουσίαση αυτή της εναλλακτικής, ώστε να καταγραφούν οι γνώμες των οδηγών. Ωστόσ, οι απόψεις διίστανται.
Ο οδηγός της Haas Kevin Magnussen δήλωσε: «Δεν ξέρω. Δεν θα με πείραζε αν δεν υπήρχε κανένα από τα δυο. Είμαι χαρούμενος με το πως είναι τώρα το cockpit.
«Πιστεύω πως η ορατότητα με την «Ασπίδα» θα είναι αρκετά μεγάλο θέμα ειδικά στη βροχή. Στην Βραζιλία πέρυσι δεν μπορούσαμε να δούμε τίποτα, χωρίς να έχουμε όλον αυτόν τον εξοπλισμό. Οπότε με την οθόνη πιστεύω πως δεν θα υπάρχει καθόλου ορατότητα σε μια τέτοια περίπτωση.»
«Ίσως σε στεγνές συνθήκες να είναι εντάξει. Η ομίχλη θα μπορούσε να μας δυσκολέψει. Ας δούμε τι έχουν στο νου τους.»
Ο Daniil Kvyat σχολίασε: «Δεν είναι ακρυβώς σαν το Aeroscreen. Είναι χειρότερο κατά την δική μου άποψη γιατί δεν μπορούμε να δούμε τίποτα. Θα είναι όλα βρώμικα. Δεν πιστεύω σε αυτό το project.»
Ο Romain Grosjean προσέθεσε: «Υπάρχουν δυο διαφορετικές απόψεις ανάμεσα στους οδηγούς. Κάποιοι θέλουν το Halo όσο το δυνατόν συντομότερα και άλλοι καθόλου. Η δική μου άποψη είναι πως είμαι ενάντια στην «Ασπίδα», στο Halo και στο Aeroscreen. Η F1 είναι στο σωστό σημείο αυτή τη στιγμή. Τα μονοθέσια δείχνουν άγρια και δεν θέλω να χαλάσει αυτό που έχουμε χτίσει.»
Αν και η FIA έχει ανακοινώσει πως κάποιο είδος προστασίας του cockpit θα εισέλθει το 2018, δεν έχει συμφωνηθεί το πως θα είναι η τελική μορφή. Οι τεχνικοί κανονισμοί της FIA μπορούν να δεχθούν τροποποιήσεις με την βοήθεια της πλειοψηφίας μέχρι τις 30 Απριλίου, αλλά από εκείνο το σημείο και μετά θα πρέπει να υπάρξει ομόφωνη στήριξη από τις ομάδες.
Παρόλα αυτά, ακόμη και χωρίς αυτήν, η FIA θα μπορούσε να ασκήσει πίεση στον τομέα της ασφάλειας αν υπάρχουν διχογνωμίες ανάμεσα στους ανταγωνιστές.
Πηγή: Motorsport.com
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify