Στο Grand Prix της Κίνας νικητής αναδείχθηκε ο Lewis Hamilton. Το βάθρο συμπλήρωσαν ο Sebastian Vettel και ο Max Verstappen. Τη βαθμολογούμενη δεκάδα έκλεισαν οι Ricciardo, Raikkonen, Bottas, Sainz, Magnussen, Perez, Ocon.
Ο αγώνας ξεκίνησε με βρεγμένο οδόστρωμα, καθώς η βροχή είχε κάνει την εμφάνισή της πριν τον αγώνα. Μπορεί τη στιγμή της εκκίνησης να μην έβρεχε, όμως οι ομάδες και οι οδηγοί προβληματίστηκαν για το αν θα εκκινήσουν με τα ενδιάμεσα ή τα βρόχινα ελαστικά. Τελικά όλοι εκκίνησαν με τα ενδιάμεσα ελαστικά, εκτός από τον Sainz που εκκίνησε με τα πολύ μαλακά ελαστικά.
Ο Antonio Giovinazzi θα εκκινούσε 18ος καθώς η Sauber αναγκάστηκε να αλλάξει το κιβώτιο ταχυτήτων του, μετά το ατύχημά του. Οι Grosjean και Palmer θα εκκινήσουν πίσω του, καθώς έλαβαν και εκείνοι ποινή 5 θέσεων καθώς δεν επιβράδυναν αρκετά υπό το καθεστώς διπλών κίτρινων σημαιών.
Στην εκκίνηση, ο Vettel κράτησε πίσω του τον Valtteri Bottas, ενώ ο Hamilton διατηρούσε τη θέση του. Ο Ricciardo πέρασε τον Raikkonen για την 4η θέση. Ο Stroll βγήκε εκτός πίστας και εγκατέλειψε μετά από επαφή με τη Force India του Perez. Ο Vettel βρέθηκε να εξετάζεται από τους αγωνοδίκες, καθώς βρισκόταν εκτός της προβλεπόμενης θέσης στην εκκίνησης. Ο Hulkenberg μπήκε στα pits λίγο πριν τεθεί ο αγώνας υπό το καθεστώς Εικονικού Αυτοκινήτου Ασφαλείας. Οι περισσότεροι οδηγοί μπήκαν στα pits βάζοντας τα slick ελαστικά, μεταξύ των οποίων κι ο Vettel που έβαλε τη μαλακή γόμα. Μόνο οι Hamilton, Bottas, Ricciardo και Raikkonen δεν μπήκαν να αλλάξουν ελαστικά. Με το είχαμε και πάλι αγώνα, ο Giovinazzi έπεσε στον τοίχο του pitwall βγάζοντας το αυτοκίνητο ασφαλείας στην πίστα. Οι τέσσερις πρώτοι μπήκαν και εκείνοι στα pits βάζοντας τα slick ελαστικά. Η κατάταξη πίσω από το αυτοκίνητο ασφαλείας είχε ως εξής: Hamilton, Ricciardo, Raikkonen, Verstappen, Bottas, Vettel, Alonso, Sainz, Kvyat, Massa.
Με το Αυτοκίνητο Ασφαλείας να αποχωρεί, ο Bottas είχε τετ α κε, πριν τη μεγάλη ευθεία, πέφτοντας 12ος. Ο Verstappen πέρασε τον Raikkonen, με τον Vettel να βρίσκεται κολλημένος πίσω από τον teammate του. Ο Sainz πέρασε τον Alonso για την 6η θέση, ενώ οι 5 πρώτοι, Hamilton, Ricciardo, Verstappen, Raikkonen και Vettel βρίσκονταν πολύ κοντά μεταξύ τους. Ο Bottas εν τω μεταξύ πέρασε τον Kvyat για την 10η θέση. Ο Verstappen πέρασε τον Ricciardo για τη 2η θέση. Ο Raikkonen βρισκόταν κολλημένος πίσω από τον Ricciardo, ενώ ο Verstappen προσπαθούσε να βρεθεί πιο κοντά στον πρωτοπόρο Hamilton. Ο Vettal ακολουθούσε κατά πόδας τον teammate του, ενώ ο Verstappen μπροστά τους κινούνταν σημαντικά ταχύτερα σε σχέση με το τραίνο πίσω του, δείχνοντας ότι ο Ricciardo καθυστερούσε πολύ τις δυο Ferrari. Ο Raikkonen παραπονούταν πως δεν είχε ισχύ στην στροφή 12, δείχνοντας πως ο κινητήρας του είχε κάποιο πρόβλημα με το λογισμικό του. Οι δυο Ferrari φαίνονταν ανήμπορες να πλησιάσουν αρκετά τη Red Bull του Ricciardo ώστε να περάσουν. Ο Vandoorne μπήκε στα pits κι εγκατέλειψε με πρόβλημα στη ροή καυσίμου.
Ο Vettel πέρασε τον Raikkonen για την 4η θέση στη στροφή 6, ενώ ο Kvayt εγκατέλειπε τον αγώνα. Τώρα ο Vettel ακολουθούσε τον Ricciardo, ενώ ο Hamilton δήλωσε στο μηχανικό του πως μάλλον μπορεί να φτάσει μέχρι το τέλος με αυτά τα ελαστικά. Ο Vettel στον 23ο γύρο βρέθηκε στην εξωτερική του Ricciardo στην πρώτη στροφή και τον ακολούθησε ως τη στροφή 6, όπου όντας δίπλα δίπλα και μετά από μια μικρή επαφή, ο Γερμανό κατάφερε να περάσει τη Red Bull και να βρεθεί στην 3η θέση. Αμέσως, ο Vettel έγραψε τον ταχύτερο γύρο του αγώνα, ενώ ο Perez περνούσε τον teammate του για τη 10η θέση. Ο Bottas πέρασε τον Alonso και ανέβηκε στην 7η θέση. Στις πιο πίσω θέσεις, ο Grosjean ρίχτηκε στην εσωτερική του Palmer στη στροφή 6, για να περάσει τον Βρετανό για την 13η θέση. Ο Vettel βρισκόταν πίσω από τον Verstappen στο τέλος της μεγάλης ευθείας, με τον Ολλανδό να έχει ένα μεγάλο μπλοκάρισμα και τον Γερμανό να ανεβαίνει 2ος. Οι μηχανικοί του Verstappen του ζήτησαν να έρθει στα pits, με τον Ολλανδό να μπαίνει στο τέλος του γύρου και να βάζει την πολύ μαλακή γόμα και πάλι, βγαίνοντας 6ος, πίσω από τον Bottas. Μπροστά ο Vettel βρισκόταν περίπου 11 δευτερόλεπτα πίσω από τον Hamilton, ενώ ο Βρετανός παραπονούταν πως τα ελαστικά του δεν ήταν σε καλή κατάσταση. Ωστόσο, έγραψε τον ταχύτερο γύρο του αγώνα. Ο Verstappen ρίχτηκε στην εσωτερική του Bottas στη στροφή 6, για να περάσει και να βρεθεί 5ος. Ο Sainz πέρασε τον Alonso για την 7η θέση, με τον Ισπανό να εγκαταλείπει λίγο μετά.
Ο Vettel στον 35ο γύρο μπήκε και πάλι στα pits, βάζοντας εκ νέου τη μαλακή γόμα, βγαίνοντας 3ος πίσω από τον Raikkonen. Ο Bottas μπήκε στον επόμενο γύρο, όπως και ο Hamilton, φορώντας και οι δυο τη μαλακή γόμα. Η κατάταξη, στον 38ο γύρο, είχε ως εξής: Hamilton, Raikkonen, Vettel, Verstappen, Ricciardo, Sainz, Bottas, Perez, Ocon, Magnussen. Ο Vettel έγραφε τον ταχύτερο γύρο, ενώ ο Raikkonen παραπονούταν για τα εμπρός ελαστικά του. Στον 40ο γύρο, ο Raikkonen μπήκε στα pits βάζοντας τη πολύ μαλακή γόμα και βγαίνοντας 6ος πίσω από τον Sainz. Ο Magnussen έφτασε και πέρασε τον Ocon για την 9η θέση, ενώ ο Raikkonen πέρασε τον Sainz για την 5η θέση, όντας 14 δευτερόλεπτα από τις δυο Red Bull. Ο Vettel είχε ρίξει τη διαφορά στα 7.7 δευτερόλεπτα και ρωτούσε αν θα μπορούσε να φτάσει τον Hamilton στους γύρους που απομένουν, με τον μηχανικό του να απαντά πως θα έπρεπε να κόβει 0.7 δευτερόλεπτα στον γύρο. Αμέσως, ο Hamilton έγραψε τον ταχύτερο γύρο του αγώνα, ανεβάζοντας τη διαφορά. Ο Ocon, με φρέσκα ελαστικά πέρασε τον Massa για τη 10η θέση, ενώ ο μηχανικός του Bottas τον προσφωνούσε Nico και του δήλωνε πως μπορεί να τερματίσει στην 4η θέση. O Magnussen βρέθηκε πίσω από τον Perez, τον οποίο και πέρασε στη μεγάλη ευθεία, για την 8η θέση. Στην επανάληψη, είδαμε τον Grosjean να περνά με εντυπωσιακό τρόπο τον Massa για την 11η θέση, από την εξωτερική στη στροφή 1. Εν τω μεταξύ, ο Ricciardo ήταν κολλημένος πίσω από τον Verstappen προσπαθώντας να κλέψει το τελευταίο σκαλί του βάθρου. Ο Verstappen παραπονούταν πως τον καθυστερούσε ο Grosjean μπροστά του.
ΘΕΣΗ | ΟΔΗΓΟΣ | ΔΙΑΦΟΡΑ |
1 | L. HAMILTON | – |
2 | S. VETTEL | +6.250 |
3 | M. VERSTAPPEN | +45.192 |
4 | D. RICCIARDO | +46.035 |
5 | K. RAIKKONEN | +48.076 |
6 | V. BOTTAS | +48.808 |
7 | C. SAINZ | +1.12.893 |
8 | K. MAGNUSSEN | +1L |
9 | S. PEREZ | +1L |
10 | E. OCON | +1L |
11 | R. GROSJEAN | +1L |
12 | N. HULKENBERG | +1L |
13 | J. PALMER | +1L |
14 | F. MASSA | +1L |
15 | M. ERICSSON | +1L |
RET | F. ALONSO | – |
RET | D. KVYAT | – |
RET | S. VANDOORNE | – |
RET | A. GIOVINAZZI | – |
RET | L. STROLL | – |
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify