O Lewis Hamilton πήρε ακόμα μία νίκη στο φετινό πρωτάθλημα, επικρατώντας άνετα στην πίστα της Suzuka και το GP Ιαπωνίας. Το βάθρο συμπλήρωσαν οι Valtteri Bottas και Max Verstappen.
Οι καιρικές συνθήκες στην εκκίνηση του GP Ιαπωνίας ήταν ιδανικές, αφού η θερμοκρασία στον αέρα ήταν 29 βαθμοί και στην άσφαλτο στους 40.
Στην εκκίνηση όλοι έφυγαν καθαρά, με τους Grosjean και Vettel να κερδίζουν θέσεις. Ο Max Verstappen έχασε τα φρένα για το τελευταίο S, με τον Ολλανδό να σπρώχνει εκτός πίστας τον Kimi Raikkonen, έτσι ο Vettel κέρδισε ακόμα μία θέση, ανεβαίνοντας τέταρτος.
Ο Kevin Magnussen είχε κλατάρισμα πίσω αριστερά, αφού προσπάθησε να αμυνθεί πολύ αργά στην κίνηση για προσπέρασμα του Charles Leclerc στην ευθεία εκκίνησης τερματισμού.
Μέχρι το τέλος του 4ο γύρου στην 10αδα είχε ανέβει ο Daniel Ricciardo. Επίσης στον 4ο γύρο βγήκε το Safety Car, καθώς υπήρχαν πολλά θραύσματα στην πίστα από την επαφή Magnussen, Leclerc, αλλά και το αποκολλημένο ελαστικό του magnussen στο τελευταίο S.
Στον 5ο γύρο μπήκε για pit stop ο Leclerc, αλλάζοντας στην μεσαία γόμα, από την μαλακή που εκκινούσε, καθώς άλλαξε και εμπρός πτέρυγα.
Ο Verstappen πήρε ποινή 5 δευτερολέπτων από τους αγωνοδίκες, καθώς βγήκε εκτός πίστας και επέστρεψε σε μη ασφαλές σημείο, που είχε ως αποτέλεσμα να έχει επαφή με τον Raikkonen.
Στο τέλος του 7ου γύρου ο Safety Car επέστρεψε στα pits και η δράση συνεχίστηκε, με τον Vettel να έχει κολλήσει πίσω από τον Verstappen. Ο Vettel προσπάθησε να περάσει στην Spoon αλλά είχε επαφή με τον Ολλανδό, κάτι που οδήγησε σε τετακέ του Γερμανού. Μετά από αυτό ο Γερμανός έπεσε στην 19η θέση, και τελευταία, αφού εγκατέλειψε ο Magnussen.
Στον 11ο γύρο ο Ricciardo είχε κολλήσει πίσω από τον Esteban Ocon, και προσπάθησε να τον περάσει στην πίσω ευθεία, χωρίς να τα καταφέρει, αλλά τον πέρασε λίγα μέτρα μετά, στα φρένα για το τελευταίο S. Δύο γύρους μετά ο Αυστραλός κέρδισε ακόμα μία θέση από τον Gasly, κάνοντας ένα «εύκολο» προσπέρασμα στην ευθεία εκκίνησης τερματισμού. Στον 14ο γύρο πέρασε στα φρένα για το τελευταίο S και τον Romain Grosjean, ανεβαίνοντας στην 5η θέση.
Στον 17ο γύρο ο Raikkonen μπήκε για το πρώτο του pit stop, βάζοντας την μεσαία γόμα. Στην Ferrari πήραν την απόφαση να τον βάλουν νωρίς, καθώς είχαν φθαρεί αρκετά τα πολύ μαλακά ελαστικά του, και ο Ricciardo μάζευε πάνω από δευτερόλεπτο στον γύρο.
Στον 19ο γύρο ο Vettel είχε καταφέρει να ανέβει στην 12η θέση, αλλά έχανε αρκετό χρόνο στην κίνηση με τα πίσω μονοθέσια.
Ποινή 5 δευτερολέπτων πήραν οι Fernando Alonso και ο Lance Stroll, και οι δύο επειδή βγήκαν εκτός πίστας και κέρδισαν χρόνο.
Στον 21ο γύρο μπήκε για το pit stop του ο Verstappen, ακολουθώντας μία διαφορετική στρατηγική από τους υπόλοιπους στην δεκάδα, βάζοντας την μαλακή γόμα της Pirelli.
Στον 24ο γύρο ο Valtteri Bottas μπήκε για το δικό του pit stop, αλλάζοντας σε μεσαία γόμα. Την ίδια στιγμή μπήκε για pit stop και ο Daniel Ricciardo, βγαίνοντας μπροστά από τον Raikkonen. Έναν γύρο μετά μπήκε και ο Lewis Hamilton για το δικό του pit stop, βάζοντας κι αυτός την μεσαία γόμα.
Στον 27ο μπήκε για το δικό του pit stop ο Sebastian Vettel, που έβαλε την μαλακή γόμα! Ο Γερμανός είχε μπλέξει στις μάχες του midfield για ακόμα μία φορά, φυσικά εκτός δεκάδας. Ο οδηγός της Ferrari ανέβηκε στην 10η θέση στο τέλος του 29ο γύρου, κάνοντας μία ωραία προσπέραση στον Ocon στα φρένα για το τελευταίο S, ενώ στην αμέσως επόμενη ευθεία πέρασε και τον Leclerc.
Μέχρι τον 35ο γύρο ο Vettel είχε ανέβει στην 6η θέση, και ήταν περίπου 40 δευτερόλεπτα πίσω από τον teammate του στην 5η θέση.
Τα μαλακά ελαστικά του Verstappen τον βοήθησαν αρκετά, αφού μάζευε συνεχώς την διαφορά από τον Bottas, 2.5 ήταν η μεταξύ τους διαφορά στον 39ο γύρο. Στον ίδιο γύρο επέστρεψε στο box της Renault ο Nico Hulkenberg και εγκατέλειψε.
Στον 40ο γύρο εγκατέλειψε ο Charls Leclrc, αναφέροντας στο team radio ότι κάτι έσπασε στο μονοθέσιο του. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα να βγει αυτοκίνητο ασφαλείας, μέχρι να απομακρύνουν το μονοθέσιο του Μονεγάσκου από την άκρη της πίστας.
Στον 42ο γύρο το VSC έφυγε, με την διαφορά Bottas, Verstappen να είναι στα 7 δέκατα, με την μεταξύ τους μάχη να έχει ανάψει για τα καλά. Η μεταξύ τους διαφορά άνοιξε έναν γύρο μετά, καθώς ο Φινλανδός έδειξε το χαμηλό του επίπεδο άλλη μία φορά, αφού δεν κατάφερε να κάνει καθαρό ντουμπλάρισμα στον Fernando Alonso στην 11η στροφή της πίστας. Ο Max απάντησε, μειώνοντας ξανά την μεταξύ τους διαφορά στο 1 δευτερόλεπτο. Ο Φινλανδός κατάφερε να αυξήσει ξανά την μεταξύ τους διαφορά μέχρι το τέλος του αγώνα.
Η καρό σημαία βρήκε τον Hamilton στην πρώτη θέση, τον Bottas δεύτερο, τον Verstappen τρίτο, τον Ricciardo 4ο, τις Ferrari των Raikkonen και Vettel στις θέσεις 5 και 6, με την δεκάδα να συμπληρώνουν οι Perez, Grosjean, Ocon και Sainz.
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify