GP Γερμανίας – FP1: Vettel μπροστά και 1-2 για τη Ferrari

Ο Sebastian Vettel σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο στην πρώτη διαδικασία ελεύθερων δοκιμών στην πίστα του Hockenheim, μπροστά από τον Charles Leclerc.

Με τις θερμοκρασίες σε τρομερά υψηλά επίπεδα, παρά το γεγονός ότι η διαδικασία ξεκίνησε στις 11:00 τοπική ώρα, οι ομάδες και οι οδηγοί έψαξαν τα πατήματά τους στην «βρώμικη» πίστα, υπό συνθήκες που -πιθανόν- να μην αντιμετωπίσουν αύριο και μεθαύριο.

Τα αρχικά runs με τη μέση γόμα είδαν τη Mercedes να κυριαρχεί, μέχρι τη στιγμή που οι Vettel και Leclerc έβαλαν τη μαλακή, κάνοντας το 1-2.

Ο Verstappen μπήκε ανάμεσα στους Hamilton και Bottas (ο οποίος στο φινάλε του session στην Κ13, την ίδια στροφή στην οποία είχε βγει ο Vettel στον περυσινό αγώνα), επίσης με τη μαλακή γόμα, με τον Gasly να βρίσκεται στην εξάδα.

Ο Sainz ήταν 7ος, με τον Grosjean πίσω του. Ο Γάλλος συνέχιζε με το αρχικό spec της VF-19, όπως και στο Silverstone, σε μία προσπάθεια να βρει λύσεις στα προβλήματα που έχει με το μονοθέσιό του.

Ενθαρρυντική ήταν η εικόνα της Racing Point, που δια χειρός Stroll μπήκε στη δεκάδα. Η βρετανο-καναδική ομάδα έχει φέρει αρκετές αναβαθμίσεις και ελπίζει σε ένα καλό αποτέλεσμα, όντας για πρώτη φορά φέτος με το πραγματικό φετινό μονοθέσιο.

Δέκατος ήταν ο Ricciardo, με τον teammate του, όμως, να αναφέρει προς το τέλος της διαδικασίας ένα πρόβλημα στην R.S.19.

Αναλυτικά η κατάταξη:

Θέση Οδηγός Χρόνος Γύροι
1 Sebastian Vettel 1:14.013 20
2 Charles Leclerc 0.255s 24
3 Lewis Hamilton 0.302s 31
4 Max Verstappen 0.317s 28
5 Valtteri Bottas 0.647s 28
6 Pierre Gasly 0.800s 22
7 Carlos Sainz 1.049s 30
8 Romain Grosjean 1.061s 29
9 Lance Stroll 1.178s 26
10 Daniel Ricciardo 1.554s 23
11 Sergio Perez 1.591s 23
12 Lando Norris 1.603s 25
13 Kevin Magnussen 1.746s 27
14 Daniil Kvyat 1.763s 29
15 Alex Albon 1.764s 23
16 Nico Hulkenberg 1.810s 23
17 Kimi Raikkonen 1.940s 26
18 Antonio Giovinazzi 2.369s 30
19 Robert Kubica 2.546s 27
20 George Russell 3.113s

Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify

Total
0
Shares
Previous Article

Total News Podcast #3: Επιστροφή Resta στη Ferrari και το βέτο για το 2021

Next Article

Vettel: Το motorsport πρέπει να γίνει πιο φθηνό

Related Posts