GP Μεξικού – FP2: Vettel στην κορυφή, από κοντά ο Verstappen

Ο Sebastian Vettel έδωσε τον ρυθμό στη δεύτερη διαδικασία ελεύθερων δοκιμών στο Μεξικό, αν και ο Max Verstappen κρατήθηκε πολύ κοντά του.

Από νωρίς άρχισαν οι οδηγοί να πιέζουν πρώτα με τη μέση, και μετά με τη μαλακή γόμα, υπό την απειλή της βροχής (που τελικά δεν ήρθε).

Η διαδικασία διεκόπη, όμως, στο πρώτο 15λεπτο, όταν ο Albon έχασε τον έλεγχο στην Κ7 και βρέθηκε στις μπαριέρες της Κ8 με αποτέλεσμα να σπάσει την εμπρός δεξιά αεροτομή και να βγάλει την κόκκινη σημαία, μέχρι να απομακρυνθεί το μονοθέσιό του και να επισκευαστούν τα προστατευτικά.

Όταν συνεχίστηκε το session, ο Vettel πέρασε πρώτος, με τον Verstappen να έρχεται 2ος, μόλις 1 δέκατο του δευτερολέπτου πίσω από τον Γερμανό.

Η έτερη Ferrari του Charles Leclerc κατετάγη 3η, κρατώντας στο 4-5 τους Bottas και Hamilton. Ο Hamilton δεν έχει στα αυτιά του τον Peter Bonnington.

Οι δύο Toro Rosso είχαν εξαιρετική απόδοση στον έναν γρήγορο γύρο, όντας στο 6-7 με τους Kvyat και Gasly.

Στη δεκάδα μπήκε και ο Hulkenberg, που βρέθηκε ανάμεσα στους Sainz και Norris.

Σε ρυθμό αγώνα, ο μεγάλος βραχνάς ήταν η φθορά των ελαστικών, που ήταν ιδιαίτερα αυξημένη εξαιτίας της ελάχιστης πρόσφυσης στην πίστα.

Η Ferrari είχε το προβάδισμα, αν και ισχνό έναντι της Red Bull. Η Mercedes φαινόταν να έχει αρκετό degradation με τη μαλακή γόμα.

Αναλυτικά η κατάταξη:

Θέση Οδηγός Χρόνος Γύροι
1 Sebastian Vettel 1:16.607 34
2 Max Verstappen 0.115s 36
3 Charles Leclerc 0.465s 32
4 Valtteri Bottas 0.614s 37
5 Lewis Hamilton 0.963s 33
6 Daniil Kvyat 1.140s 38
7 Pierre Gasly 1.396s 36
8 Carlos Sainz 1.472s 35
9 Nico Hulkenberg 1.654s 23
10 Lando Norris 1.742s 34
11 Lance Stroll 1.755s 36
12 Sergio Perez 1.759s 32
13 Daniel Ricciardo 1.773s 32
14 Kimi Raikkonen 2.074s 35
15 Romain Grosjean 2.159s 34
16 Antonio Giovinazzi 2.282s 44
17 Kevin Magnussen 2.699s 35
18 George Russell 3.361s 34
19 Robert Kubica 3.573s 36
20 Alex Albon 5.058s 5

Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify

Total
0
Shares
Previous Article

Η Racing Point ήθελε να χρησιμοποιήσει το σύστημα πέδησης της Renault

Next Article

Αναβλήθηκαν οι κατατακτήριες, αναμονή για τη διεξαγωγή τους

Related Posts