Αυτές είναι οι αλλαγές της μονάδας ισχύος της Ferrari για το 2021

G.P. AUSTRALIA F1/2020 – MELBOURNE 12/03/2020 credit: © Scuderia Ferrari Press Office

Σύμφωνα με ρεπορτάζ του Motorsport.com, η Ferrari βρίσκεται ήδη σε προχωρημένα στάδια σχεδιασμού της μονάδας ισχύος για την σεζόν του 2021, έχοντας στοχεύσει συγκεκριμένες αλλαγές.

Το άρθρο του Franco Nugnes κάνει λόγο για απόφαση της Scuderia να μείνει μακριά από ριζικές αλλαγές και αντ’ αυτού φαίνεται πως η Ιταλική ομάδα εστίασε σε επιμέρους τμήματα της μονάδας.

Αρχικά, εξετάστηκε η πιθανότητα να ακολουθήσουν την Mercedes και να τοποθετηθεί ο στρόβιλος και ο συμπιεστής εκατέρωθεν του cockpit, με την μηχανή εξωτερικής καύσης μεταξύ τους. Αυτή η ιδέα όμως απορρίφθηκε και η ομάδα διατήρησε το ίδιο concept με πέρυσι. Ο στρόβιλος θα είναι ελαφρά μικρότερος από ότι εκείνος του 2020, βοηθώντας ελαφρά με την φόρτιση της μπαταρίας.

Μια μεγάλη αλλαγή, ερχόμενη από τον επικεφαλής του τμήματος του κινητήρα, Enrico Gualtieri, είναι μια “superfast” κεφαλή (cylinder head), η οποία καθορίζει τις ροές αέρα και καυσίμου που εισέρχονται και εξέρχονται στους κυλίνδρους. Η κεφαλή αυτή αρχικά προοριζόταν για κατασκευή το 2022, όμως θα χρησιμοποιηθεί φέτος.

Η σχεδίαση αυτή θα βοηθήσει ώστε ο κινητήρας να φτάσει πιο κοντά στο μέγιστο επιτρεπόμενο όριο πίεσης των 500 bar, ενώ τα πιστόνια έχουν νέα έμβολα, κατασκευασμένα και πάλι από ατσάλι. Επίσης, ο εκκεντροφόρος έχει νέα ανασχεδιασμένα ducts εισόδου με στόχο την αυξημένη αξιοπιστία, η οποία θα απαιτηθεί λόγω της αύξησης της επίδοσης του όλου πακέτου.

Ενδεχομένως πιο ενδιαφέρον είναι το γεγονός ότι παρά το ότι για το 2021 οι μονάδες επιτρέπεται να μην φέρουν βαλβίδα διαφυγής (ελέγχει την ροή των καυσαερίων του κινητήρα τα οποία οδηγούνται πίσω στον στρόβιλο του turbo για να τον στρέψουν), η Ferrari θα την διατηρήσει ώστε να εκμεταλλευτεί την αεροδυναμική επίδοση του blown διαχύτη, ενός concept που έχει ακολουθηθεί επί πολλές σεζόν.

Ακόμη, το κιβώτιο ταχυτήτων ανασχεδιάστηκε ώστε να μην υπάρχουν τα προβλήματα που προέκυπταν από τις στενές εξατμίσεις. Η ανασχεδίαση αυτή επέτρεψε το πίσω μέρος του μονοθεσίου να γίνει μεγαλύτερο και έτσι πλέον υπάρχει περισσότερος χώρος για τις σωληνώσεις. Τέλος, ανασχεδίαση έγινε και στο ψυγείο, κάτι που στοχεύει στην μείωση της παραγώμενης οπισθέλκουσας (drag).

Γενικότερος στόχος της ομάδας είναι ένα πιο αποδοτικό σύστημα ανάκτησης ενέργειας, ώστε εκείνοι οι επιπλέον 160 ίπποι της MGU-K να μπορούν να χρησιμοποιούνται καθ’ όλη την διάρκεια ενός γύρου.

Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify

Total
0
Shares
Previous Article

Rally Dakar - 11η Μέρα: Ακόμα μια ειδική στο Al-Attiyah, αγκαλιά με την νίκη ο Peterhansel

Next Article

Rally Dakar - 12η Μέρα: Την ειδική ο Sainz, 14η νίκη για τον Peterhansel

Related Posts