Η αυλαία του πρωταθλήματος έπεσε, με νικητή τον Nico Rosberg, στο πάντα εντυπωσιακό GP του Άμπου Ντάμπι. Στο βάθρο ανέβηκαν επίσης οι Hamilton και Raikkonen. Τη βαθμολογούμενη δεκάδα συμπλήρωσαν οι Vettel, Perez, Ricciardo, Hulkenberg, Massa, Grosjean και Kvyat.
Την pole position είχε ο Nico Rosberg και πίσω του κατετάγησαν οι Hamilton, Raikkonen, Perez, Ricciardo, Bottas, Hulkenberg, Massa, Kvyat και Sainz. Ο Sebastian Vettel θα εκκινήσει από την 16η θέση, έχοντας αποκλειστεί μόλις από του Q1.
Στην εκκίνηση, οι πρωτοπόροι εκκίνησαν χωρίς δράματα, όμως πιο πίσω οι Maldonado και Alonso είχαν μεγάλη επαφή στην πρώτη στροφή, με τον οδηγό της Lotus να εγκαταλείπει τον αγώνα ενώ ο Ισπανός κατάφερε να επιστρέψει στα pits. Στον πρώτο γύρο οι οδηγοί είχαν μάχες στο μέσο του grid και μας έδωσαν ένα εντυπωσιακό ξεκίνημα. Ο Bottas ήταν κολλημένος πίσω από τον Kvyat και προσπαθούσε να περάσει με κάθε τρόπο. Ο Vetel είχε ανέβει στη 12η θέση, έχοντας ξεκινήσει με τα μαλακά ελαστικά O Kvyat μπήκε στον 6ο γύρο για αλλαγή ελαστικών, βάζοντας τη μαλακή γόμα. Στον επόμενο γύρο ακολούθησαν οι Perez, Ricciardo και Massa. Στον 9ο γύρο μπήκαν στα pits ο Bottas και ο Button, καθώς ο Bottas έφευγε είχε επαφή με τον Button στο pitlane, με αποτέλεσμα ο Φιλανδός να χάσει την εμπρός αεροτομή του. Στον 11ο γύρο μπήκαν οι Rosberg και Raikkonen για το δικό τους pitstop, με τον Hamilton να μπαίνει ένα γύρο μετά. Όλα αυτά προβίβασαν τον Vettel στη 2η θέση, χωρίς να έχει κάνει ακόμη pitstop. Ο Bottas πήρε ποινή 5 δευτερολέπτων για το συμβάν με τον Button ενώ ο Raikkonen με τα φρέσκα ελαστικά έγραψε τον ταζύτερο γύρο του αγώνα, στον 13ο γύρο. Ο Hamilton πέρασε τον Vettel στη μεγάλη ευθεία και να ανεβαίνει 2ος, με τον Γερμανό να φορά ελαστικά 14 γύρων.
Με τα ελαστικά του Vettel να έχουν καταπονηθεί σημαντικά, ο Raikkonen τον έφτασε και ο Γερμανός τον άφησε να περάσει στη σταρφή 12. Ο Φιλανδός βρισκόταν 3 δευτερόλεπτα πίσω από τον Hamilton. Στις πιο πίσω θέσεις, ο Verstappen πέρασε τον Sainz για την 11η θέση. Στον 20ο γύρο ο Verstappen είχε ένα πολύ μεγάλο μπλοκάρισμα στη στροφή 12, με τον οδηγό της Toro Rosso να παραπονιέται πως έχει καταστρέψει τα ελαστικά του και να μπαίνει στον 21ο γύρο για μια ακόμη αλλαγή ελαστικών. Στον 22ο γύρο οι Vettel και Grosjean ήταν οι μόνοι οδηγοί που δεν είχαν κάνει ακόμη pitstop. Ο Hamilton έγραψε τον ταχύτερο γύρο του αγώνα, ενώ πλέον ο Raikkonen ήταν πλέον 6 δευτερόλεπτα πίσω του. Στον 24ο γύρο ο Vettel μπήκε επιτέλους στα pits, βάζοντας τη μαλακή γόμα ξανά και βγαίνοντας 6ος πίσω από τον Ricciardo. Την ίδια ακριβώς στρατηγική επέλεξε και ο Grosjean, που μπήκε πίσω από τον Vettel για τη δική του αλλαγή. Ο Verstappen έχοντας κάνει το αναπάντεχο pitstop του, έπρεπε να αναρριχηθεί ξανά στην κατάταξη, περνόντας τον Ericsson με εντυπωσιακό τρόπο. Ο Ricciardo μπήκε στα pits αφήνοντας τον Vettel στην 5η θέση, να κυνηγά τον Perez. Ο Hamilton είχε πλησιάσει τον Rosberg στα 2 δευτερόλεπτα, γράφοντας συνεχώς γρήγορους γύρους. Ο Alonso έλεγε στον ασύρματο πως αν δεν εμφανιστεί αυτοκίνητο ασφαλείας σύντομα, ίσως να ήταν καλό να εγκαταλείψει τον αγώνα. Ο Bottas μπήκε και πάλι στα pits εκτίοντας και την ποινή του, ενώ ο Hamilton βρισκόταν μια ανάσα πίσω από τον Rosberg. O Raikkonen είχε ίδιο ρυθμό με τον Rosberg, με τον οδηγό της Mercedes να μπαίνει στα pits στον 32ο γύρο, βάζοντας εκ νέου τη μαλακή γόμα. Στον επόμενο γύρο ο Raikkonen μπήκε για τη δική του αλλαγή ελαστικών, όμως ο εμπρός δεξιά τροχός του δεν έβγαινε καθυστερώντας τον Φιλανδό, ο οποίος επέστρεψε στην 4η θέση πίσω από τον teammate του. Ο μηχανικός αγώνα του Hamilton τον ενημέρωνε πως θα προσπαθήσουν να επεκτείνουν το stint του, πιθανώς για να μπορέσει να βάλει τα πολύ μαλακά ελαστικά στο τελευταίο stint. Ο Rosberg έγραφε τον ταχύτερο γύρο του αγώνα, με τη διαφορά του από τον teammate του να είναι 18,8 δευτερόλεπτα.
Στον 36ο γύρο ο μηχανικός του Rosberg του ζήτησε να ανεβάσει λίγο το ρυθμό του. Ο μηχανικός του Raikkonen τον ενημέρωνε πως ο Vettel έχει ενημερωθεί πως θα χρειαστεί να τον αφήσει να περάσει, πράγμα που έκανε και έτσι ο Raikkonen επέστρεψε στην 3η θέση. Οι Rosberg και Raikkonen αντάλλασαν ταχύτερους γύρους. Στο τέλος του 40ου γύρου ο Vettel μπήκε για το τελευταίο του pitstop, βάζοντας την πολύ μαλακή γόμα, βγαίνοντας 6ος πίσω από τους Perez και Ricciardo. Ο Hamilton μπήκε στον 41ο γύρο για το Pitstop του, βάζοντας τη μαλακή γόμα, ενώ ο Vettel περνούσε τον Ricciardo για την 5η θέση. Ο Vettel με καθαρό αέρα μπροστά του έγραφε τον ταχύτερο γύρο του αγώνα. Πιο πίσω, ο Button πέρασε τον Ericsson για τη 12η θέση. Ο Hamilton γράφοντας με τη σειρά του τον ταχύτερο γύρο, μείωσε τη διαφορά του από τον Rosberg αλλά όχι με αρκετό ρυθμό για να προλάβει να τον φτάσει πριν το τέλος του αγώνα. Ενώ ο Vettel είχε φτάσει τον Perez στην 4η θέση, ο Hamilton έγραφε και πάλι ταχύτερο γύρο και κόβοντας 1 δευτερόλεπτο από τον Rosberg, φτάνοντας 10 δευτερόλεπτα πίσω του. Ο Vettel κατάφερε να περάσει τον Perez για την 4η θέση στη στροφή 9. Ο Hamilton φαινόταν να έχει κόψει λίγο το ρυθνό του καθώς ήταν 0,3 δευτερόλεπτα ταχύτερος του teammate του. O Verstappen πέρασε τον Button, για τη 12η θέση, όμως ο νεαρός Ολλανδός αναγκάστηκε να βγει λίγο εκτός πίστας και εν τέλει πήρε ποινή 5 δευτερολέπτων. O Massa πέρασε τον Kvyat για την 8η θέση, σε μια πολύ έντονη αλλά μικρή μάχη για τη θέση. Ο μηχανικός του Hamilton τον ωθούσε να πάει όσο πιο γρήγορα μπορεί μέχρι το τέλος. Τελικά ο Hamilton περιορίστηκε στη δεύτερη θέση, δίχως να κατάφερε να απειλήσει τον Teammate του.
Pos | Driver | Team | Laps | Pits | |||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | Rosberg | Mercedes | 55 | 2 | |||||||||
2 | Hamilton | Mercedes | 55 | 2 | |||||||||
3 | Räikkönen | Ferrari | 55 | 2 | |||||||||
4 | Vettel | Ferrari | 55 | 2 | |||||||||
5 | Perez | Force India | 55 | 2 | |||||||||
6 | Ricciardo | Red Bull | 55 | 2 | |||||||||
7 | Hülkenberg | Force India | 55 | 2 | |||||||||
8 | Massa | Williams | 55 | 2 | |||||||||
9 | Grosjean | Lotus | 55 | 2 | |||||||||
10 | Kvyat | Red Bull | 55 | 2 | |||||||||
11 | Sainz | Toro Rosso | 55 | 2 | |||||||||
12 | Verstappen | Toro Rosso | 54 | 3 | |||||||||
13 | Button | McLaren | 54 | 2 | |||||||||
14 | Bottas | Williams | 54 | 3 | |||||||||
15 | Ericsson | Sauber | 54 | 2 | |||||||||
16 | Nasr | Sauber | 54 | 3 | |||||||||
17 | Alonso | McLaren | 53 | 4 | |||||||||
18 | Stevens | Manor Marussia | 53 | 2 | |||||||||
19 | Merhi | Manor Marussia | 52 | 1 | |||||||||
Retirement | |||||||||||||
Maldonado | Lotus | 0 | 0 |
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify