Αφιέρωμα: Η δική μας Silly Season

Καλοκαίρι: η εποχή που η F1 αναπαύεται για ένα μήνα και τα μεταγραφικά σενάρια έχουν την τιμητική τους.

Κάπως έτσι, το TotalRacing.gr, δια των συντακτών του, Δημήτρη Βούρδα και Δημήτρη Μπίζα, αποφάσισε να κάνει τις δικές του προβλέψεις για τα line-up των 11 ομάδων της Formula 1 για τη σεζόν του 2017.

Mercedes

Δημήτρης Μπίζας

 

  • Γιατί η γερμανική ομάδα έχει συμβόλαια και με τους δύο οδηγούς της. Όπως και να έρθουν τα πράγματα φέτος, όποιος και να στεφθεί πρωταθλητής, οι αλλαγές θα έρθουν από το 2018

Δημήτρης Βούρδας

 

  • Γιατί o Rosberg υπέγραψε το νέο του συμβόλαιο μόλις πριν το ξεκίνημα της καλοκαιρινής διακοπής. Αν δεν το είχε κάνει, θα μπορούσαμε να μιλάμε περισσότερο. Μόνη ένσταση η πιθανή νίκη του Rosberg στο πρωτάθλημα, αλλά: 1) αυτό μάλλον δεν θα συμβεί και 2) πιθανόν έτσι ο Hamilton να έχει μεγαλύτερο κίνητρο για το 2018.

 

Red Bull

Δημήτρης Μπίζας

  • Γιατί είναι οι οδηγοί πάνω στους οποίους θα βασιστεί το μέλλον της αυστριακής ομάδας.

Δημήτρης Βούρδας

  • Γιατί είναι το δίδυμο με το μεγαλύτερο μέλλον στην F1. Επίσης τα 2 βάθρα του Ricciardo σε Ουγγαρία-Γερμανία σταμάτησαν και τις όποιες φήμες για δυσαρέσκεια του Αυστραλού. Και έχουν και οι 2 συμβόλαιο.

Ferrari

Δημήτρης Μπίζας

  • Γιατί η Scuderia έχει ανακοίνωσει ήδη το οδηγικό της δίδυμο. Ωστόσο, ακόμα κι αν δεν είχε προβεί σε τούτη την επιβεβαίωση, θα το θεωρούσα σίγουρο, καθώς το άριστο κλίμα μεταξύ των οδηγών και η άψογη σχέση με την ομάδα τους καθιστά τις ιδανικές επιλογές.

Δημήτρης Βούρδας

  • Γιατί η Ferrari δεν πρόκειται να αφήσει τον Vettel, πριν αυτός μπει στα καλύτερά του χρόνια. Και δεν πρόκειται να αφήσει τον Raikkonen, όσο αυτός κινείται τουλάχιστον σε ίδιο ρυθμό με τον Γερμανό και δεν δυσχεραίνονται οι σχέσεις τους.

Williams

Δημήτρης Μπίζας

  • Γιατί η βρετανική ομάδα χρειάζεται μία ανανέωση και στο οδηγικό της δίδυμο. Αφ’ενός ο Button προσφέρει εμπειρία και σταθερότητα, αφ’ετέρου η παρουσία του Lynn, ενός οδηγού από τους κόλπους της ομάδας, θα ανοίξει το δρόμο για την προετοιμασία της νέας γενιάς.

Δημήτρης Βούρδας

  • Γιατί αν o Button ήθελε να πάει στη Williams (χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν θα πάει 100%), θα είχε ανακοινώσει ήδη την απόφαση του να πάει στο Grove. O Bottas είναι πολύ μεγάλο στοίχημα για να μείνει εκτός F1  και αυτό στη Williams το ξέρουν και o Wehrlein είναι το δωράκι από τη Mercedes.

Force India

Δημήτρης Μπίζας

  • Γιατί αυτό το δίδυμο μπορεί να φέρει το μέγιστο στην ομάδα του Silverstone. Όσα κι αν ακούγονται για τον Perez, ο Μεξικανός δεν έχει καλύτερη επιλογή, ειδικά από τη στιγμή που η Ferrari ανανέωσε με τον Raikkonen.

Δημήτρης Βούρδας

  • Γιατί είναι το πιο ασφαλές και συνάμα ποιοτικό δίδυμο που υπάρχει στη «μεσαία τάξη» της F1. Τα τερτίπια του Perez για το νέο του συμβόλαιο, όσο δεν υπάρχει καλύτερη εναλλακτική, είναι απλώς για να πάρει περισσότερα χρήματα. Ο Hulk έχει συμβόλαιο.

 

Toro Rosso

Δημήτρης Μπίζας

  • Γιατί ήρθε η ώρα ο Gasly να πάρει την ευκαιρία του, μετά από μία πολύ μεστή -ως τώρα- σεζόν στο GP2. Ο Sainz αξίζει να συνεχίσει, όντας ο τρίτος καλύτερος οδηγός των «Ταύρων».

Δημήτρης Βούρδας

  • Γιατί o Sainz είναι στο ίδιο επίπεδο που ήταν ο Verstappen πριν αυτός πάει στην Red Bull και ο Gasly είναι o οδηγός που ακούγεται περισσότερο για την τέταρτη θέση στους «Ταύρους» και, μέχρι στιγμής, είναι πολύ σπάνιες οι περιπτώσεις που οι φήμες που βγαίνουν για αυτούς, διαψεύδονται.

 

McLaren

Δημήτρης Μπίζας

  • Γιατί o Alonso είναι η εγγύηση για την συνεχή εξέλιξή της, ενώ ο Βέλγος πρωταθλητής του GP2 το 2015 είναι -κατά πάσα πιθανότητα- το next big thing μαζί με τον Verstappen.

Δημήτρης Βούρδας

  • Γιατί ο Vandoorne είναι αρκετά χρόνια στην McLaren ώστε να δικαιούται την ευκαιρία του. Εδώ πήραν ο Magnussen και ο Perez. Για τον Ισπανό τα είπαμε κι εδώ.

 

Haas

Δημήτρης Μπίζας

  • Γιατί ο Leclerc είναι στην Ακαδημία Νέων Οδηγών της Ferrari και θέλει να του δώσει μία ευκαιρία στην F1. Για τον Grosjean, η Haas είναι η ιδανική επιλογή, αν θέλει να διατηρήσει ζωντανές τις ελπίδες του για μεταγραφή στη Scuderia.

Δημήτρης Βούρδας

  • Γιατί το όνειρο της Ferrari είναι πολύ μεγάλο για τον Grosjean και μια παραπάνω χρονιά στην Haas δεν πρόκειται να τον πτοήσει. Θεωρητικά ο Gutierrez θα έπρεπε να είχε κλειδώσει την δεύτερη θέση, αλλά το μηδενικό στη βαθμολογία βάζει τον Leclerc στη θέση του. Εκτός αν βρεθεί κάποιος ικανότερος Αμερικάνος, ο Μονεγάσκος είναι το μεγάλο φαβορί.

 

Renault

Δημήτρης Μπίζας

  • Γιατί ο Βραζιλιάνος είναι σε μία ηλικία που, και δεν μπορεί να συνεχίσει να αγωνίζεται για το βάθρο, και είναι ακόμα αρκετά ανταγωνιστικός για να δώσει αποτελέσματα σε μία μεσαία ομάδα. Από τη μεριά του, ο Ρώσος έχει ανάγκη μία νέα αρχή, μετά από ένα καταστροφικό 2016.

Δημήτρης Βούρδας

  • Γιατί o Massa είναι ιδανικός για την Renault, πριν αυτή βγει με ορέξεις στην αγορά του 2018, όπου ψάχνει έναν οδηγό από το πάνω ταβάνι. Ο Kvyat χωράει στην Renault, καθώς θα έχει περάσει και μια χρονιά δουλεύοντας με τον κινητήρα της Ferrari. Ε, και δεν γίνεται να ξέχασε να οδηγεί.

 

Manor

Δημήτρης Μπίζας

  • Γιατί ο Wehrlein προετοιμάζεται για τη μετάβασή του στην Mercedes το 2018, κι ο King αξίζει να πάρει μία ευκαιρία.

Δημήτρης Βούρδας

  • Γιατί o Ocon δεν θα μπορεί να περιμένει την Renault για πάντα, ειδικά όσο αυτή δεν έχει δεύτερη ομάδα στο grid και το έντονο φλερτ της Mercedes, μπορεί να τον στείλει στην Manor. O King θα πάρει την ευκαιρία του και όσο αντέξει.

Sauber

Δημήτρης Μπίζας

  • Γιατί η ελβετική ομάδα (ακόμα και με την εξαγορά) χρειάζεται τα χρήματα και το ταλέντο του Nasr. Ο Ericsson είναι περισσότερο λύση ανάγκης, παρά επωφελής επιλογή.

Δημήτρης Βούρδας

  • Γιατί η φετινή ανυπαρξία του Ericsson σε συνδυασμό με τη νέα χορηγία μπορεί να ανοίξει το δρόμο στα ταλέντα που υπάρχουν στο GP2. O Sirotkin έχει και τα χρήματα που δεν εχει ο Marciello, οπότε ειναι φαβορί. Ο Nasr έχει συμβόλαιο.

Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify

Total
0
Shares
Previous Article

GP Αυστρίας – Το πρόγραμμα του τριημέρου

Next Article

Αρκετά διαφορετική η σχεδίαση του Yaris WRC του 2017

Related Posts