Ο επικεφαλής της Hyundai Motorsport, Andrea Adamo, δηλώνει αισιόδοξος για την παραμονή της ομάδας του στο WRC.
Τον περασμένο μήνα, πάλι σε δηλώσεις του, ο Ιταλός manager είχε κάνει γνωστό ότι δεν είναι σίγουρη η συμμετοχή της Hyundai στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα το 2022, καθώς ακόμα δεν είχαν το πράσινο φως από τα κεντρικά της εταιρίας.
Ακόμα δεν έχει δοθεί το πράσινο φως αλλά δηλώνει αισιόδοξος ότι η ομάδα του θα βρίσκεται και στην νέα εποχή του WRC.
«Μπορώ να πω ότι είμαι αισιόδοξος ότι η Hyundai Motorsport θα βρίσκεται στην νέα εποχή του WRC από το 2022 αλλά προφανώς ακόμα περιμένουμε την επιβεβαίωση από τα κεντρικά της Hyundai στην Κορέα,» δήλωσε ο Adamo.
«Φυσικά, μόλις έχουμε το πράσινο φως δεν θα ξεκινήσουμε από μία κόλλα λευκό χαρτί, οι σχεδιαστές και οι μηχανικοί μας έχουν ήδη ξεκινήσει να δουλεύουν πάνω στο project με τις πληροφορίες που έχουμε έως τώρα.
«Αν πρέπει να πω πόσο χρόνο θα χρειαστούμε από την στιγμή που θα πάρουμε το πράσινο φως μέχρι το αυτοκίνητο να είναι έτοιμο για δοκιμές – δεν μπορώ να πω.»
Ο Adamo πιστεύει ότι παρόλο που οι υπόλοιπες ομάδες έχουν ρίξει ήδη την προσοχή τους στα αυτοκίνητα του 2022, δεν μπορούν να κάνουν δοκιμές, αφού δεν έχουν παραδοθεί ακόμα τα υβριδικά kit, έτσι η ομάδα του δεν μένει τραγικά πίσω στην προετοιμασία για τους νέους κανονισμούς.
«Μπορώ επίσης να πω ότι η παράδοση των υβριδικών kit έχει πάρει παράταση αρκετές φορές, έτσι οι κατασκευαστές που έχουν επιβεβαιώσει την παρουσία τους για το 2022, και ήδη δουλεύουν στα νέα τους αυτοκίνητα, δεν μπορούν να κάνουν δοκιμές, εξαιτίας αυτού.»
Στην συνέχεια ο Adamo ρωτήθηκε για το εάν ήταν σωστή η επιλογή να στραφεί το WRC στο υβριδισμό και όχι προς τον πλήρη ηλεκτρισμό, όπως είχε δηλώσει ο Hayden Paddon, με τον Ιταλό να απαντά: «Αν με ρωτάτε αν ο υβριδισμός είναι ο σωστός δρόμος για το πρωτάθλημα και για τα rally, θα δείξει.
«Νομίζω πρέπει να περιμένουμε τουλάχιστον τρία χρόνια για να έχουμε απάντηση σε αυτή την ερώτηση. Η απάντηση σε αυτή την ερώτηση θα είναι μία: πόσοι κατασκευαστές θα υπάρχουν στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα;
«Αν έχουμε τρεις ή ακόμα και δύο τότε θα ξέρουμε ότι δεν ήταν ο σωστός δρόμος, αλλά θα είναι πολύ αργά. Αν για παράδειγμα υπάρχουν 5 κατασκευαστές στο WRC στο μέλλον τότε θα μπορούμε να πούμε ότι ο υβριδισμός δούλεψε και ήταν η σωστή επιλογή.»
Πηγή: autosport.com
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify