Ο Charles Leclerc ήταν δίχως αμφιβολία ο μεγάλος χαμένος του Ισπανικού GP, ωστόσο ο Μονεγάσκος δεν φαίνεται να πτοείται από τις πρόσφατες εξελίξεις, λόγω της σημαντικής βελτίωσης που επέφεραν οι αναβαθμίσεις της Ferrari, εν όψει και της συνέχειας της σεζόν.
O Leclerc φαινόταν να ελέγχει απόλυτα τον αγώνα στην Βαρκελώνη, μέχρι την στιγμή που προδόθηκε από την μονάδα ισχύος της F1-75 του στον 27ο γύρο. Ο Μονεγάσκος βρισκόταν δώδεκα δευτερόλεπτα μπροστά από τον George Russell που σε εκείνο το σημείο τον ακολουθούσε στην κατάταξη και πιο σημαντικά είχε εκμεταλλευτεί στο έπακρο τα προβλήματα του μεγάλου του αντιπάλου φέτος, Max Verstappen, στο πρώτο κομμάτι του αγώνα. Όλα έδειχναν ότι ο οδηγός της Scuderia θα άνοιγε εκ νέου την διαφορά του στην βαθμολογία των οδηγών, αλλά δεν ήταν γραφτό.
Ο Leclerc έχασε το προβάδισμα που διατηρούσε και πλέον υπολείπεται έξι βαθμούς του περσινού παγκόσμιου πρωταθλητή. Αναλόγως και η Ferrari έχασε την πρωτιά στο αντίστοιχο πρωτάθλημα των κατασκευαστών, εφόσον η Red Bull έκανε το 1-2 στην Ισπανία, ενώ ο Carlos Sainz τερμάτισε τέταρτος. Ωστόσο, η σαφέστατη βελτίωση της F1-75 μετά και τις αναβαθμίσεις που έφερε η Ιταλική ομάδα στο Montmelo, κάνουν τον Leclerc να βλέπει με αισιοδοξία το μέλλον, όπως φάνηκε και σε δηλώσεις που έκανε.
Δεν έκρυψε την απογοήτευση του από την μία, από την άλλη εντούτοις ο Μονεγάσκος βλέπει το μέλλον με αισιοδοξία, η οποία προέρχεται από τα ενθαρρυντικά δεδομένα που ανέκυψαν από τις αναβαθμίσεις. Πλέον καλείται στον εντός έδρας αγώνα για εκείνον, που ακολουθεί το ερχόμενο Σαββατοκύριακο, να επανέλθει δυναμικά, να ξεπεράσει την κακοδαιμονία που τον διατρέχει όποτε αγωνίζεται “σπίτι” του και να παλέψει για την νίκη.
Αξίζει να επισημανθεί ότι η εγκατάλειψη στην Ισπανία, ενδεχομένως να τον οδηγήσει σε χρήση του δεύτερου εκ των τριών κινητήρων που έχει διαθέσιμους για φέτος και αποτελεί το όριο για όλους τους οδηγούς, πριν αρχίσουν να δέχονται ποινές για οποιαδήποτε επιπλέον αλλαγή.
Αναλυτικά όσα επεσήμανε ο Charles Leclerc:
«Νιώθω καλύτερα μετά από αυτό το τριήμερο, σε σύγκριση με τους δύο προηγούμενους αγώνες. Φυσικά προέκυψε αυτό το πρόβλημα με το μονοθέσιο μου και είμαι απογοητευμένος. Από την άλλη πλευρά ωστόσο θεωρώ ότι υπάρχουν αρκετά θετικά στοιχεία καθ’ όλη την διάρκεια του Σαββατοκύριακου.
Ο ρυθμός μας στις κατατακτήριες με το νέο πακέτο αναβαθμίσεων δούλεψε όπως αναμέναμε, κάτι που δεν είναι πάντοτε βέβαιο πως θα συμβεί, όλα πήγαιναν ρολόι, ο ρυθμός αγώνα και η διαχείριση των ελαστικών μου. Στο κομμάτι της διαχείρισης των ελαστικών, μετά από τους δύο τελευταίους αγώνες όπου ομολογουμένως δυσκολευτήκαμε, σε σύγκριση με την Red Bull, στην Ισπανία ήμασταν αρκετά βελτιωμένοι. Σε αυτές τις συνθήκες πρέπει να κοιτάς και την θετική πλευρά των πραγμάτων.
«Με το γυρολόγιο που είχα, μέχρι την στιγμή της εγκατάλειψης μου, ειλικρινά πίστευα ότι θα ήταν δύσκολο για τους υπόλοιπους να με φτάσουν, διότι υπήρχε ήδη σημαντική διαφορά, ενώ ταυτόχρονα μπορούσα να κάνω περισσότερους γύρους με την μαλακή γόμα, λόγω μικρότερης φθοράς. Είχαμε τον αγώνα υπό τον έλεγχο μας.
«Προφανώς όταν βρίσκεσαι στην μάχη για το πρωτάθλημα, γνωρίζεις ότι κάθε βαθμός είναι πολύτιμος. Ωστόσο, στην διάρκεια μιας σεζόν νομίζω ότι τέτοια φαινόμενα συμβαίνουν, λίγο ως πολύ. Σίγουρα αυτό δεν είναι δικαιολογία για εμάς. Είμαι βέβαιος ότι ήδη όλοι δουλεύουν σκληρά, ώστε να κατανοήσουν την βλάβη και να την επιδιορθώσουν το συντομότερο.
«Όλοι είναι τόσο απογοητευμένοι όσο είμαι και εγώ, με αυτό που συνέβη την Κυριακή. Δεν υπήρχε λόγος να κρατήσω κακία από κάποιον, βγαίνοντας από το μονοθέσιο. Επομένως, το πρώτο πράγμα που έκανα ήταν να πάω προς τους μηχανικούς μου και να τους φτιάξω κάπως την διάθεση, διότι τους είδα αρκετά πεσμένους, μετά απ’ ότι συνέβη.»
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify