Στην πίστα του Μπακού, νικητής αναδείχθηκε ο Daniel Ricciardo. Το βάθρο συμπλήρωσαν ο Valtteri Bottas κι ο Lance Stroll. Τη βαθμολογούμενη δεκάδα έκλεισαν οι Vettel, Hamilton, Ocon, Magnussen, Sainz, Alonso, Wehrlein.
Στην εκκίνηση, οι δυο Mercedes διατήρησαν την πρωτοπορία μέχρι τη δεύτερη στροφή, όπου ο Bottas είχε επαφή με τον Raikkonen, προβιβάζοντας τον Vettel στη δεύτερη θέση, τον Perez στην τρίτη, τον Verstappen στην 4η και άφησε τον Bottas με ένα κλαταρισμένο εμπρός δεξί ελαστικό και έριξε τον Raikkonen στην 5η θέση. Ο Ricciardo επιτίθονταν στον Stroll, ενώ ο Bottas μπήκε στα Pits, βάζοντας τη μαλακή γόμα και αλλάζοντας την εμπρός αεροτομή. Ο Vettel βρισκόταν 2 δευτερόλεπτα πίσω από τον Hamilton, την ώρα που οι δυο Sauber και οι δυο McLaren είχαν τη δική τους μάχη για τις πιο πίσω θέσεις. Στον 6ο γύρο, ο Ricciardo μπήκε στα pits βάζοντας τη μαλακή γόμα, ενώ ο Hamilton έγραφε ταχύτερους γύρους και αύξανε τη διαφορά του από τον Vettel στα 3 δευτερόλεπτα.
Ο Jolyon Palmer εγκατέλειψε, ενώ ο μηχανικός του Nico Hulkenberg τον ενημέρωνε πως ίσως έχουν μπλοκαριστεί οι εμπρός αεραγωγοί των φρένων. Ο Kvyat εγκατέλειψε στο δεύτερο τομέα της πίστας, ενώ ο Verstappen επιτίθονταν στον Perez για την τελευταία θέση του βάθρου, όμως ο Ολλανδός αντιμετώπιζε κάποιο πρόβλημα με τον κινητήρα της Renault. Καθώς ο Verstappen επέστρεφε στα pits, το Αυτοκίνητο Ασφαλείας βγήκε στην πίστα, ώστε να απομακρυνθεί το μονοθέσιο της Toro Rosso. Οι Hamilton, Vettel, Perez, Raikkonen, Bottas, όπως και το μεγαλύτερο μέρος του grid μπήκε στα Pits για την αλλαγή ελαστικών τους. Ο Verstappen επέστρεψε επίσης στα pits, εγκαταλείποντας τελικά τον αγώνα. Ο Hamilton παραπονούταν πως θα ήταν δύσκολο να φέρει τα ελαστικά του σε θερμοκρασία λειτουργίας. Ο μηχανικός του Raikkonen τον ενημέρωνε πως είχε ζημιά στην αριστερή πλευρά του μονοθεσίου και αυτό ήταν που τον έκανε να έχει μια περίεργη αίσθηση από το μονοθέσιο.
Στον 17ο γύρο, είχαμε και πάλι αγώνα. Στην επανεκκίνηση ο Hamilton ήταν άνετα μπροστά, με τον Perez να επιτίθεται στον Vettel, με τον Γερμανό να διατηρεί τη θέση του. Οι Massa και Ocon έβαλαν στο στόχαστρο τον Raikkonen, με τη Williams και τη Force India να περνούν τη Ferrari, με το μονοθέσιο του Φινλανδού να χάνει ένα κομμάτι από τα αεροδυναμικά του βοηθήματα και το Αυτοκίνητο Ασφαλείας να επιστρέφει στην πίστα, για να απομακρυνθούν από την πίστα. Ο Hamilton παραπονέθηκε ξανά ότι το Αυτοκίνητο Ασφαλείας κινούταν πολύ αργά. Στη στροφή 16 και πίσω από το Αυτοκίνητο Ασφαλείας, ο Hamilton επιβράδυνε απότομα, με τον Vettel να πέφτει στο διαχύτη της Mercedes. Ο Vettel εκνευρισμένος, βρέθηκε δίπλα στον Hamilton, στρίβοντας πάνω στη Mercedes, έχοντας και πάλι επαφή. Στην επανεκκίνηση, οι Perez, Massa και Ocon επιτέθηκαν στον Vettel, με τον Γερμανό να διατηρεί τη θέση του και τον Massa να περνά τον Μεξικάνο. Στη δεύτερη στροφή, ο Ocon προσπάθησε να περάσει τον Perez, με τις δυο Force India να έχουν επαφή και τον Perez να έχει χάσει την εμπρός αεροτομή και τον Ocon να έχει κλατάρισμα στο πίσω δεξί ελαστικό. Ο Raikkonen είχε κλαταρισμένο πίσω αριστερό ελαστικό, καθώς τα συντρίμμια από τις Force India χτύπησαν τη Ferrari του. Οι τρεις επέστρεψαν στα pits, όμως μόνο ο Ocon επέστρεψε στην πίστα, με τους Perez και Raikkonen να εγκαταλείπουν. Ο Alonso είπε στον ασύρματο πως ο αγώνας θα έπρεπε να διακοπεί, με κόκκινες σημαίες ώστε να καθαριστεί η πίστα, πράγμα που έγινε, με τον αγώνα να διακόπτεται στον 23ο γύρο και τα μονοθέσια να παρατάσσονται στο pit lane.
Η κατάταξη κάτω από την κόκκινη σημαία είχε ως εξής, Hamilton, Vettel, Massa, Stroll, Ricciardo, Hulkenberg, Magnussen, Alonso, Sainz, Grosjean, Ericsson, Vandoorne, Bottas, Ocon, Wehrlein. Οι αγωνοδίκες μας ενημέρωναν πως το συμβάν μεταξύ Hamilton και Vettel ήταν υπό διερεύνηση. H Force India και η Ferrari κατάφεραν να επισκευάσουν τη ζημιά στο μονοθέσιο των Perez και Raikkonen, με τους δυο οδηγούς να επιστρέφουν στην πίστα και να έχουν τη δυνατότητα να καλύψουν τον έναν από τους δυο γύρους που είχαν χάσει σε σχέση με το υπόλοιπο grid. Τα μονοθέσια βγήκαν και πάλι στην πίστα, υπό το Αυτοκίνητο Ασφαλείας. Ο Massa έλεγε στους μηχανικούς του, ότι ίσως να έχουν πρόβλημα με το μονοθέσιο. Στην επανεκκίνηση, ο Vettel ήταν κολλημένος πίσω από τον Hamilton, ενώ ο Stroll κι ο Ricciardo επιτέθηκαν στο Βραζιλιάνο, με τον Ricciardo να περνά και τους δυο και να ανεβαίνει τρίτος. Ο Massa έχανε συνεχώς θέσεις, με τον Βραζιλιάνο να χάνει τη θέση του και από τους Magnussen και Hulkenberg, με την ομάδα να τον ενημερώνει πως είχε πρόβλημα με την πίσω ανάρτηση και να κατρακυλά στην κατάταξη. Ο Hulkenberg είχε επαφή με τον τοίχο, εγκαταλείποντας τον αγώνα, όπως κι ο Massa, έχοντας επιστρέψει στα pits.
Στον 28ο γύρο, η κατάταξη είχε ως εξής: Hamilton, Vettel, Ricciardo, Stroll, Magnussen, Alonso, Ocon, Sainz, Bottas και Grosjean. Ο Hamilton έγραφε καλύτερους γύρους, όμως πλάνα έδειχναν ότι το headrest (εκεί που ακουμπά το κράνος του μονοθεσίου) του Hamilton δεν είχε τοποθετηθεί σωστά. Η ομάδα του ζήτησε το σπρώξει προς τα κάτω, όμως αυτό συνέχιζε να είναι χαλαρό. Η ομάδα του ζήτησε να μπει στα pits, ώστε να το φτιάξουν. Την ίδια στιγμή, οι αγωνοδίκες έδωσαν ποινή 10 δευτερολέπτων stop and go στοn Vettel για επικίνδυνη οδήγηση. Ο Hamilton βγήκε 8ος, με τον Vettel να εκτίει την ποινή του και να βγαίνει 7ος, μπροστά από τον Hamilton. Οι αγωνοδίκες έδωσαν επίσης ποινή στους Perez και Raikkonen, επειδή δούλεψαν στα μονοθέσια, εκτός της γρήγορης λωρίδας του pitlane. Ο Hamilton δήλωσε στον ασύρματο στον αλυτάρχη πως η ποινή δεν ήταν αρκετή γι’ αυτό που έκανε ο Vettel. Οι δυο τους βρίσκοταν στην 6η και 7η θέση, με τον Βρετανό να κηνυγά τη Ferrari. Ο Ricciardo ηγούταν του αγώνα, με τον Stroll δεύτερο και τον Magnussen τρίτο. Ο Ocon πέσασε τον Magnussen και ανέβηκε σε θέση βάθρου. Ο Bottas ανέβηκε 4ος, αφήνοντας πίσω του το Δανό, με τον οδηγό της Haas να χάνει άλλες δυο θέσεις από τους Vettel και Mercedes, πέφτοντας 7ος. Ο Ocon υπέκυψε στην πίεση του Bottas, χάνοντας την τελευταία θέση του βάθρου και πέφτοντας στα νύχια του Vettel, με τον οδηγό της Ferrari να μην προλαβαίνει να περάσει τον Γάλλο στη μεγάλη ευθεία, επιτρέποντας στον Hamilton να πλησιάσει. H Force India ζήτησε από τον Perez να εγκαταλείψει, επειδή το κάθισμά του είχε σπάσει.
Στον 42ο γύρο, στο τέλος της μεγάλης ευθείας, πέρασε τον Ocon, περνώντας 4ος, βάζοντας ανάμεσα σε εκείνον και τον Hamilton τον οδηγό της Force India. Ο Hamilton το κατάφερε στον επόμενο γύρο, όμως απείχε από τον Vettel πλέον 2 δευτερόλεπτα. Ο Bottas έγραφε τους ταχύτερους γύρους, ενώ ο Ricciardo συνέχιζε να ηγείται του αγώνα. Με έξι γύρους να απομένουν, ο Vettel έγραψε τον ταχύτερο γύρο, ο Vettel έγραψε τον ταχύτερο γύρο, καταδιώκοντας τον Bottas, που με τη σειρά του είχε ριχτεί στο κυνήγι του Stroll. Ο Hamilton ζήτησε από την ομάδα να επιβραδύνει ο Bottas, ώστε να καθυστερήσει τον Vettel και να καταφέρει ο ίδιος να πλησιάσει, με την ομάδα να απαντά πως ο Bottas κυνηγούσε τον Stroll και δεν ήθελαν επίσης να πάρει ο Vettel DRS. Ενώ ο Γερμανός της Scuderia έγραφε ταχύτερο γύρο και πάλι, ο Raikkonen εγκατέλειπε. Ο Vettel είχε μια στιγμιαία απώλεια πρόσφυσης, που επέτρεψε στον Hamilton να πλησιάσει. Στον τελευταίο γύρο, οι οδηγοί από τη 2η μέχρι την 5η θέση βρισκόταν σε απόσταση δευτερολέπτου μεταξύ τους, με τον Bottas να περνά στο νήμα κυριολεκτικά τον Stroll, ανεβαίνοντας στη δεύτερη θέση, αφήνοντας τον Καναδό 3ο.
ΘΕΣΗ | ΟΔΗΓΟΣ | ΔΙΑΦΟΡΑ |
1 | D. Ricciardo | – |
2 | V. Bottas | +3.904 |
3 | L. Stroll | +4.009 |
4 | S. Vettel | +5.976 |
5 | L. Hamilton | +6.188 |
6 | E. Ocon | +30.298 |
7 | K. Magnussen | +41.753 |
8 | C. Sainz | +49.400 |
9 | F. Alonso | +59.551 |
10 | P. Wehrlein | +89.093 |
11 | M. Ericsson | +91.794 |
12 | S. Vandoorne | +92.160 |
13 | R. Grosjean | +1L |
RET | K. Raikkonen | – |
RET | S. Perez | – |
RET | F. Massa | – |
RET | N. Hulkenberg | – |
RET | M. Verstappen | – |
RET | D. Kvyat | – |
RET | J. Palmer | – |
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify