Στην προσπάθεια αύξησης του θεάματος αναμένεται να συμβάλει και η Pirelli, καθώς τα αφεντικά της F1 ζητούν από την Ιταλική εταιρία ελαστικά για το 2017, με τα οποία οι οδηγοί θα μπορούν να πιέζουν στο όριο.
Τα παρόντα ελαστικά αποτρέπουν τους οδηγούς από το να πιέζουν συνεχώς, καθώς η απόδοσή τους πέφτει γρήγορα, με αποτέλεσμα να χρειάζονται ιδιαίτερη μεταχείριση. Με τα μονοθέσια να είναι ως και 5 δευτερόλεπτα ταχύτερα το 2017, η Pirelli έχει εκφράσει την προθυμία της, ώστε να παράγει ένα περισσότερο «αγωνιστικό» ελαστικό, το οποίο θα επιτρέπει στους οδηγούς να πιέζουν πολύ περισσότερο, όμως ζητά περισσότερες δοκιμές για να το πετύχει, έχοντας οριστεί 12 μέρες δοκιμών για αυτό τον σκοπό το 2016.
Ο πρόεδρος της Pirelli, Marco Tronchetti Provera είπε στις ομάδες και τους οδηγούς, σε μια συνάντηση νωρίτερα μέσα στον μήνα, στην οποία εκφράστηκε η απουσία ικανοποίησης από το παρόν προϊόν, ότι μπορούν να παράγουν ό,τι θα ήθελε η F1, εφόσον υπάρχει καθαρή δέσμευση. Στην Ιταλική εταιρία δόθηκαν οι πρώτες πληροφορίες σχετικά με την απόδοση που αναμένεται να έχουν τα μονοθέσια το 2017, ώστε να εργαστεί πάνω στο νέο σχεδιασμό των ελαστικών. Η FIA αναμένεται να προσδιορίσει πως θα ήθελε τα ελαστικά να αποδίδουν και παρέχει όλα τα απαιτούμενα δεδομένα στην εταιρία ως το τέλος του Μαρτίου.
Τα ελαστικά που παρέχει η Pirelli έχουν το χαρακτηριστικό να χάνουν απόδοση, λόγω θερμικής αλλοίωσης της σύστασής τους, χωρίς να μπορούν να την ανακτήσουν, πράγμα που δεν έκανε αποδεκτά από την πλειοψηφία των οδηγών. Πρόσφατα, ο πρόεδρος της Ένωσης Οδηγών Grand Prix (GPDA), Alexander Wurz, δήλωσε πως οι οδηγοί θέλουν ελαστικά ικανά για αγώνες σε “πλήρη επίθεση”.
Η Pirelli άλλαξε τα χαρακτηριστικά των ελαστικών της εν όψει 2016, στην προσπάθειά της να τα κάνει περισσότερο απρόβλεπτα όταν μειώνεται η πρόσφυσή τους. Ελπίζει πως αυτή η εξέλιξη θα επιτρέψει στους οδηγούς να πιέζουν περισσότερο.
Ωστόσο ο παγκόσμιος πρωταθλητής του 2015, Lewis Hamilton, δεν είναι εντυπωσιασμένος με τα νέα ελαστικά, μετά από τις χειμερινές δοκιμές στη Βαρκελώνη.
Συγκεκριμένα ο Βρετανός δήλωσε: «Οπωσδήποτε δεν είναι καλύτερα, αυτό είναι σίγουρο. Δίνει την αίσθηση ενός πιο σκληρού ελαστικού και δεν μου δίνει καθόλου περισσότερη πρόσφυση. Νομίζω πως προτιμώ της προηγούμενης χρονιάς».
Τα σχέδια για ταχύτερα μονοθέσια από το 2017 εκτροχιάστηκαν προσωρινά όταν η Pirelli υποστήριξε πως τα ελαστικά δεν θα μπορούσαν να αντέξουν την καταπόνηση από την αυξημένη αεροδυναμική απόδοση. Σαν αποτέλεσμα, η FIA και οι ομάδες αναθεώρησαν τους κανονισμούς του 2017 και κατέληξαν σε συμβιβασμό, βασισμένο στην πρόταση που είχε προωθήσει η McLaren, αυξάνοντας την αεροδυναμική απόδοση και τη μηχανική πρόσφυση, ενώ ταυτόχρονα τα ελαστικά θα είναι φαρδύτερα όπως και όλο το μονοθέσιο.
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify