Αλλαγές στον σχεδιασμό της πίσω ζάντας αναγκάστηκε να κάνει η Mercedes, υπό το φόβο επίσημης ένστασης από τη μεριά της Ferrari προς τη FIA για την νομιμότητά του.
Στους τελευταίους αγώνες, η Mercedes εισήγαγε μία αναβάθμιση στο μονοθέσιό της, και πιο συγκεκριμένα στην πίσω ζάντα, η οποία πλέον φέρει τρύπες για την καλύτερη ροή του αέρα εκεί, με σκοπό την αποφυγή υπερθέρμανσης του ελαστικού.
Πριν το GP των ΗΠΑ, η Ferrari αμφισβήτησε τη νομιμότητα αυτού του τεχνάσματος. Οι Ιταλοί ήθελαν να μάθουν για ποιον λόγο η Mercedes θεωρείται νόμιμη για αυτό το σχέδιο, την ώρα που κάτι αντίστοιχο από τη Red Bull το 2012 κρίθηκε εκτός κανονισμών.
Όμως η FIA, αφού ερεύνησε το ζήτημα, ξεκαθάρισε πως δεν υπάρχει κάτι παράνομο,
Βέβαια, πηγές του motorsport.com αναφέρουν πως η Scuderia ήθελε να «κυνηγήσει» κι άλλο το ζήτημα, όντας δυσαρεστημένη από την απόφαση της FIA.
Η Ομοσπονδία έκανε σαφές στη Mercedes πως, εφόσον οι αντίπαλοί της συνέχιζαν να αμφισβητούν την ετυμηγορία της, θα μπορούσαν να υπάρξουν προβλήματα για τη γερμανική ομάδα.
Υπό το φόβο, λοιπόν, μίας επίσημης ένστασης μετά το τέλος του αγώνα από τη Ferrari που θα μπορούσε να έχει συνέπειες για τους Γερμανούς, εκείνοι αποφάσισαν να προχωρήσουν σε μετατροπές.
Το αν και κατά πόσο αυτό επηρέασε τελικά τον αγώνα τους, δεν είναι σίγουρο. Πάντως, σε κάθε περίπτωση, η ομάδα του Brackley θα θελήσει να προχωρήσει κι αυτή από τη μεριά της το ζήτημα, ώστε να ξεκαθαριστεί αν τελικά είναι απολύτως νόμιμες οι νέες ζάντες της.
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify