Η FIA όρισε νέους περιορισμούς στην ενδοεπικοινωνία ενόψει Grand Prix Ουγγαρίας.
Ο Nico Rosberg έχασε τη δεύτερη θέση στο Βρετανικό GP, όταν η Mercedes του είπε τι να κάνει σχετικά με το πρόβλημα που είχε στο κιβώτιο ταχυτήτων, κάτι που αντίκειται στους κανονισμούς.
Έτσι, η FIA εισήγαγε νέους κανονισμούς για τις ομάδες, που έρχεται να επιλύσει τα προβλήματα που προέκυψαν στο Silverstone.
Από εδώ και πέρα, αν μία ομάδα προειδοποιεί έναν οδηγό για πρόβλημα στο μονοθέσιο, θα πρέπει να τον αναγκάσει να μπει στα pits.
Αυτό αμέσως θα οδηγήσει σε απώλεια χρόνου που θα αποθαρρύνει τις ομάδες από το να δίνουν οδηγίες μέσω του team radio με στόχο την απόδοση, κι όχι την ασφάλεια.
Το νέο υπόμνημα της FIA αναφέρει: «Επιτρέπεται να λέγεται σε μήνυμα στην ενδοεπικοινωνία ότι υπάρχει ένδειξη για πρόβλημα στο μονοθέσιο, ενώ θα πρέπει να περιλαμβάνεται εντολή της ομάδας να έρθει ο οδηγός στα pits για να επιδιορθωθεί το πρόβλημα ή να εγκαταλείψει.»
Μιας και η περίπτωση του Rosberg στο Silverstone αφορούσε κυρίως αλλαγή ρυθμίσεων, η FIA «ρίχνει το μπαλάκι» στις ομάδες, αναγκάζοντάς τες να αποδεικνύουν οι ίδιες ότι οι οδηγίες που θα δώσουν στους οδηγούς για να αλλάξουν ορισμένες ρυθμίσεις είναι για λόγους ασφαλείας ή για την απόδοση του μονοθέσιου.
Χαρακτηριστικά αναφέρεται: «Οι οδηγίες για αλλαγή ρυθμίσεων από τον οδηγό πρέπει να έχουν στόχο την επιδιόρθωση ενός αισθητήρα ή ενεργοποιητή του οποίου η ζημιά ή αστοχία δεν είχε εντοπιστεί και αντιμετωπιστεί από το λογισμικό μέσα στο μονοθέσιο.
«Θα είναι ευθύνη της ομάδας που θα δώσει οδηγίες να πείσει τη FIA πως έτσι είχαν τα πράγματα και πως κάθε οδηγία για αλλαγή που δόθηκε δεν βοήθησε τη βελτιστοποίηση της απόδοσης του μονοθέσιου (βλ. Άρθρο 8.2.4 των Τεχνικών Κανονισμών).»
Παράλληλα, έχουν γίνει πιο αυστηροί οι κανονισμοί και στο τι μπορούν να πουν οι ομάδες αναφορικά με τη ζημιά στο σασί του μονοθέσιου.
Επίσης, οι περιορισμοί στην ενδοεπικοινωνία θα ισχύουν μόνο όταν το μονοθέσιο βγαίνει από το pit lane.
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify