Αλλαγές στους κανόνες livery των μονοθεσίων, επι τάπητος τα δύο υποχρεωτικά pit stop

SAO PAULO, BRAZIL – NOVEMBER 09: Max Verstappen of the Netherlands driving the (1) Oracle Red Bull Racing RB21 leads Fernando Alonso of Spain driving the (14) Aston Martin F1 Team AMR25 Mercedes and Nico Hulkenberg of Germany driving the (27) Kick Sauber C45 Ferrari on track during the F1 Grand Prix of Brazil at Autodromo Jose Carlos Pace on November 09, 2025 in Sao Paulo, Brazil. (Photo by Mark Thompson/Getty Images) // Getty Images / Red Bull Content Pool // SI202511090875 // Usage for editorial use only //

Η FIA πραγματοποίησε το τέταρτο και τελευταίο meeting στα κεντρικά της γραφεία στο Λονδίνο, προεξάρχοντος του Νικόλα Τομπάζη και του προέδρου της FOM Stefano Domenicali.

Λίγο πριν πέσει και επίσημα η καρό σημαία για το 2025, η FIA και όλες οι εμπλεκόμενες πλευρές δουλεύουν πυρετωδώς για το 2026, χρονιά που η F1 θα μπει σε μια νέα εποχή καθώς θα αλλάξουν οι κανονισμοί. Στο meeting που έλαβε χώρα στα κεντρικά γραφεία της ομοσπονδίας στο Λονδίνο, συζητήθηκαν ορισμένα ζητήματα για τη νέα σεζόν.

Το σημαντικότερο από αυτά, ήταν η αλλαγή των κανόνων για τους χρωματισμούς των μονοθεσίων. Βάσει αυτών, το 55% θα πρέπει να καλύπτεται από βαμμένα η κολλημένα αυτοκόλλητα, σε αντίθεση με τις γυμνές επιφάνειες από ανθρακόνημα. Σκοπός αυτού του μέτρου, είναι να ξεχωρίζουν στην πίστα.

Επιπλέον, τέθηκε επί χάρτου οι δύο υποχρεωτικές στάσεις στα pits, μαζί με την προσαρμογή στις προδιαγραφές των ελαστικών, την διάρκεια ζωής τους και τη χρήση τριών διαφορετικών σετ κατά τη διάρκεια του αγώνα. Επίκεντρο της συζήτησης ήταν τα σχόλια γύρω από την ανάλυση και τις προσομοιώσεις από την Pirelli και τις ομάδες. Μέχρι στιγμής, δεν έχει προκύψει κάποια συμφωνία για αλλαγή. Οι συζητήσεις θα συνεχιστούν και μέσα στο 2026.

Πέραν αυτών, οι περιορισμοί των αεροδυναμικών δοκιμών θα τροποποιηθούν, προκειμένου η F1 να ευθυγραμμιστεί με τη σύγχρονη τεχνολογία επεξεργασία και προσομοίωσης, λαμβάνοντας υπόψιν το κόστος. Τέλος συζητήθηκε πιθανή υποχρεωτική χρήση του συστήματος ψύξης και προτάθηκαν διάφορα σχέδια αναθεώρησής του, ενώ θα υπάρξει feedback από την GPDA, τον σύνδεσμο οδηγών της κορωνίδας του μηχανοκίνητου αθλητισμού.

 

 

Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify

Total
0
Shares
Previous Article
GP Βαλένθια, πρόγραμμα, MotoGP, 2025

MotoGP - GP Βαλένθια: Πρόγραμμα και τηλεοπτική κάλυψη

Next Article

GP Βαλένθια - Δοκιμές: Οριακό προβάδισμα Acosta

Related Posts