Αλλαγές στην σχεδίαση της πίσω πτέρυγας θα αναγκαστεί να κάνει η Renault, καθώς η FIA θεωρεί πως το υποστηρικτικό μέρος της αεροτομής είναι πιθανόν να παραβιάζει τους κανονισμούς.
Ήδη από την παρουσίαση της RS..17, είχαν αρχίσει τα παράπονα από τις υπόλοιπες ομάδες για την σχεδίαση του πίσω μέρους του μονοθεσίου της Renault. Πιο συγκεκριμένα η κολόνα στήριξης της πίσω αεροτομής ενωνόταν με την διάταξη του DRS, αντί για το σταθερό μέρος της πτέρυγας.
Σύμφωνα με τα Άρθρα 3.9.1 και 3.9.6 των Τεχνικών Κανονισμών της F1, η κολόνα στήριξης θα πρέπει να καταλήγει σε επιφάνεια πάνω στο σταθερό μέρος, οπότε έτσι υπάρχει θέμα παραβίασης τους, το οποίο η Παγκόσμια Ομοσπονδία ζήτησε από την ομάδα να λυθεί.
Η ιδέα της Renault ήταν πως με αυτόν τον τρόπο θα μπορούσε να εφαρμόσει περισσότερη κάθετη δύναμη στο πίσω μέρος, αυξάνοντας τις αεροδυναμικές επιδόσεις, όπως αυτές θα είχαν δημιουργηθεί στο πίσω μέρος. Παράλληλα θα ανέβαζε σημαντικά την ταχύτητα με τη χρήση του DRS.
Αντίθετα, από τη γαλλική ομάδα σχολίαζαν ότι ο κανονισμός επιτρέπει κάποια ελάχιστη σύνδεση των 2 μερών της πίσω πτέρυγας, αλλά η FIA δεν έδειξε να συμφωνεί, ενώ υπήρξαν και λίγες ομάδες που πιστεύουν ότι η συγκεκριμένη λύση δεν είναι αρκετά προσοδοφόρα.
Η Renault θα πρέπει πλέον να κάνει αλλαγές στη συγκεκριμένη διάταξη και να παρουσιάσει αυτές στους ανθρώπους της FIA πριν την έναρξη του παγκοσμίου πρωταθλήματος στην Αυστραλία, στις 24-26 Μαρτίου.
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify