Αμφίβολη η συμμετοχή του Polo R WRC το 2017, μετά και την συνάντηση στο Μόντε Κάρλο

Το ενδεχόμενο της συμμετοχής του Volkswagen Polo R WRC με ιδιώτες συζήτησαν οι επικεφαλής των υπόλοιπων εργοστασιακών ομάδων σήμερα, Πέμπτη στο Μόντε Κάρλο.

Η ελπίδα των ανθρώπων της Volkswagen να συμμετάσχουν με ιδιωτικές συμμετοχές στο πρωτάθλημα του 2017 μένει αμφίβολη, καθώς οι υπόλοιπες ομάδες δεν κατέληξαν σε συμφωνία πριν την έναρξη της πρώτης ημέρας του παγκοσμίου πρωταθλήματος στο Μόντε Κάρλο.

Για να γίνει αυτό, θα έπρεπε και οι 4 εργοστασιακές ομάδες, δηλαδή η Hyundai, η Toyota, η M-Sport και η Citroen να δώσουν την συγκατάθεσή τους, έτσι ώστε να επιτραπεί η συμμετοχή των ιδιωτικών συμμετοχών με το νέο Polo R.

Πάντως, από την πλευρά του ο διευθυντής της Volkswagen Motorsport, Sven Smeets εξέφρασε την αγωνία του, καθώς θα είναι ένα μεγάλο ρίσκο για τις ομάδες τις οποίες έχει κερδίσει επί 4 συνεχόμενα έτη, το αυτοκίνητο της δικιάς του να λάβει μέρος στο πρωτάθλημα. Αναλυτικότερα ανέφερε:

«Αυτό που ζητάμε από τη FIA είναι μια έκτακτη άρση των κανόνων για να πάρουμε την έγκριση και να συμμετάσχουμε στο πρωτάθλημα. Αυτό είναι κάτι που δεν έχει ξαναγίνει στο παρελθόν, οπότε είναι ξεκάθαρο ότι χρειαζόμαστε να γίνει κάτι πρωτοφανές για να γίνει πιθανό να χρησιμοποιήσουμε το αυτοκίνητο.

«Δουλεύουμε με ένα διαφορετικό πρόγραμμα, η 1 Ιανουαρίου έχει περάσει και εάν αυτό σημαίνει ότι πρέπει να χάσουμε κι άλλο ένα ράλι για να είναι ικανοποιημένοι οι άνθρωποι με την διαδικασία, τότε θα το κάνουμε. Το πιο σημαντικό για μένα είναι να καταφέρουμε να περάσουμε από αυτή την ασυνήθιστη διαδικασία.»

Ωστόσο, μετά την συνάντηση που είχαν οι ομάδες δεν κατέληξαν κάπου, με τον υπεύθυνο της FIA για το WRC, Jarmo Mahonen, να δηλώνει: «Η συνάντηση ήταν θετική, η ατμόσφαιρα ήταν καλή – οι ομάδες εξέφρασαν τις ανησυχίες τους καθώς έχουν κάθε δικαίωμα να το κάνουν. Θα τα συζητήσω αυτά με την Volkswagen και θα ξανακάνουμε μία συνάντηση.»

Οι ανησυχίες των ομάδων αφορούσαν τους κανονισμούς για τις δοκιμές, το ποσό της συμμετοχής και μερικά άλλα πράγματα.

Ο Mahonen πρόσθεσε: «Μπορώ να καταλάβω αυτές τις ανησυχίες. Η κατάσταση που είχαμε πέρσι με την Citroen ήταν διαφορετική, η Citroen είχε πρόθεση να γυρίσει στο πρωτάθλημα, αλλά η Volkswagen δεν το έχει κάνει αυτό.

«Οι κατασκευαστές έχουν περιορισμούς όσον αφορά τα κιβώτια ταχυτήτων και σε κάποια άλλα σημεία και πρέπει να διασφαλίσουμε ότι όλα είναι ισάξια μεταξύ των ομάδων – δεν μπορούμε να τους αφήσουμε να έρχονται με καινούργιο αμάξι κάθε φορά.»

Ο αγωνιστικός διευθυντής της Toyota Tommi Makinen δήλωσε: «Η αίσθηση μας είναι ότι το πρωτάθλημα θα είναι δυνατότερο με την Volkswagen και ότι όσες περισσότερες ομάδες είμαστε, αντίστοιχα τόσο πιο δυνατό είναι το πρωτάθλημα.

«Η ερώτηση είναι πόσο καλά μπορούμε να κάνουμε αυτό το ζήτημα για τους φίλους του σπορ ανά τον κόσμο. Δεν έχουμε κάτι με την Volkswagen, εάν εκείνη θέλει να έρθει και να μας ανταγωνιστεί. Είναι απλώς ένα ερώτημα που έχει να κάνει με την αξία και το ενδιαφέρον του σπορ.»

Από την άλλη ο αγωνιστικός διευθυντής της Hyundai Michel Nandan είχε πιο σκληρή στάση.

«Τη δεδομένη στιγμή, με τους κανονισμούς που έχουν γραφτεί, δεν είναι πιθανό. Δεν έχω τίποτα απέναντι στην Volkswagen, αλλά για μένα είναι λίγο περίεργο πως μετά αυτή την μεγάλη απόφαση που πήραν, ξαφνικά θέλουν να περάσουν από έγκριση το αυτοκίνητο.

«Εάν ξεκινήσουμε να δίνουμε άδεια στον καθένα, τότε θα είναι δύσκολο. Δεν έχω κάτι εναντίον τους, αλλά νομίζω πως όλοι μας πρέπει να σεβόμαστε τους κανόνες. Εάν θέλεις να δηλώσεις το αυτοκίνητο, πρέπει να λάβεις μέρος στο πρωτάθλημα. Καταλαβαίνω το πρόβλημα τους, αλλά πολλές εταιρείες έχουν προβλήματα που τις αναγκάζουν να σταματήσουν τον μηχανοκίνητο αθλητισμό. Εγώ έχω την ίδια εμπειρία από το παρελθόν.»

Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify

Total
0
Shares
Previous Article

Πρωταρχικός στόχος της Toyota η εξέλιξη, σύμφωνα με τον Latvala

Next Article

Wolff - Πιστεύουμε στις δυνατότητες του Bottas

Related Posts