H Alpine ανακοίνωσε με κάθε επισημότητα πως ο Franco Colapinto θα παραμείνει στην ομάδα και για το πρωτάθλημα του 2026, υπογράφοντας μονοετή επέκταση του συμβολαίου του με την γαλλική ομάδα, που του χρόνου θα μπει σε νέα εποχή.
Αρκετά ευρηματική ήταν η ανακοίνωση της Alpine για την επίσημη παραμονή του Franco Colapinto στην ομάδα για το 2026, με τον Αργεντινό να πλαισιώνει τον Pierre Gasly και τη νέα σεζόν, έχοντας πάρει τη θέση του Jack Doohan στον έκτο αγώνα της σεζόν, στην πίστα της Ίμολα και το Grand Prix της Εμίλια Ρομάνια.
Πιο συγκεκριμένα, η γαλλική ομάδα επέλεξε τη σημερινή ημερομηνία (07/11/25), καθώς το άθροισμα των αριθμών είναι ίδιο με τον αριθμό που φέρει στο μονοθέσιό του, ο νεαρός Αργεντίνος, το 43. Μάλιστα η ανακοίνωση έγινε στις 10:43 τοπική ώρα στην Βραζιλία, με την ώρα να απεικονίζει τους αριθμούς των δύο οδηγών της ομάδας, καθώς ο Pierre Gasly έχει επιλέξει το 10.
Ο Colapinto, ο οποίος ξεκίνησε την καριέρα του στην Formula 1, κάνοντας εντυπωσιακές εμφανίσεις με την Williams, όταν κι αντικατέστησε τον Logan Sargeant στο δεύτερο μισό της περσινής σεζόν, μεταγράφηκε από την Alpine κι είχε αρχικά ρόλο δοκιμαστή. Όμως τα ατυχή αποτελέσματα του Doohan και οι σημαντικές χορηγικές συμφωνίες που έφερε ο Colapinto στην ομάδα, γρήγορα τον έφεραν στο δεύτερο μονοθέσιο της ομάδας. Παρόλα αυτά, όπως κι ο Doohan στους πρώτους πέντε αγώνες που συμμετείχε, τόσο και ο Colapinto, δεν έχουν καταφέρει να πάρουν τον πρώτο τους βαθμό στη φετινή σεζόν.
Η παραμονή του Colapinto θα γίνει σε μία απόλυτα μεταβατική σεζόν για την Alpine, καθώς στο τέλος της σεζόν, η Renault θα αποχωρήσει από την κατασκευή μονάδων ισχύος, ενόψει της αλλαγής των τεχνικών κανονισμών που θα επέλθουν το 2026. Αντ’αυτού η ομάδα του Enstone θα προμηθεύεται τους κινητήρες της από την Mercedes, τουλάχιστον για τις επόμενες τρεις σεζόν.
Το συμβόλαιο του Αργεντινού είναι μονοετές, με την γαλλική ομάδα να παραμένει ευέλικτη, πριν από μία σεζόν, όπου η αγορά των οδηγών αναμένεται απολύτως ρευστή κι αναμένεται να εξαρτηθεί από την δυναμική των ομάδων και φυσικά των νέων μονάδων ισχύος και των μονοθεσίων που αλλάζουν ριζικά με τους νέους κανονισμούς.
Στο grid πλέον μένουν μόλις τρεις εκρεμμότητες, που αφορούν τη δεύτερη θέση, πλάι στον Max Verstappen, στην ομάδα της Red Bull, καθώς και τις δύο θέσεις στην RB, με τις επιλογές της αυστριακής εταιρείας να είναι ακόμη απροσδιόριστες.
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify