Ανακοινώθηκαν από τη FIA τα κύρια χαρακτηριστικά που θα έχουν οι μονάδες ισχύος από το 2021 και μετά, με σημαντικές αλλαγές.
Η πιο πρόσφατη συνάντηση είχε σημαντικά αποτελέσματα, με τους κατασκευαστές και την Ομοσπονδία να αποφασίζουν στα βασικά specs των PU της νέας γενιάς.
Ανάμεσα σε αυτά ξεχωρίζουν η αφαίρεση της MGU-H, η αύξηση των στροφών/λεπτό, η μείωση των εξόδων με διάφορους τρόπους, καθώς και η χειριζόμενη από τον οδηγό MGU-K, εν είδει KERS.
Πιο συγκεκριμένα, η ανακοίνωση αναφέρει:
- Οι κινητήρες θα είναι 1,6 λίτρων, V6 υβριδικοί
- Οι στροφές/λεπτό θα αυξηθούν κατά 3000 για την βελτίωση του ήχου
- Θα θεσμοθετηθούν συγκεκριμένοι παράμετροι στον σχεδιασμό, ώστε να περιοριστούν τα έξοδα και να μην είναι πλέον νόρμα τα πιο ριψοκίνδυνα σχέδια
- Αφαιρείται η MGU-H
- Θα ισχυροποιηθεί η MGU-K, η οποία θα ελέγχεται σε μεγάλο ποσοστό από τον οδηγό, ενώ θα υπάρχει κι η επιλογή αποθήκευσης της ενέργειας ώστε να χρησιμοποιηθεί προς όφελος του οδηγού μέσα στον αγώνα
- Θα υπάρχει ένα turbo με περιορισμούς σε μέγεθος και βάρος
- Παραμένει το energy store και το πάνελ ελέγχου των ηλεκτρονικών
- Θα υπάρχουν αρκετά σχέδια από εξωτερικούς συνεργάτες
- Υπάρχει κι η πρόθεση να θεσπιστούν πιο αυστηροί κανονισμοί σχετικά με τα καύσιμα καθώς και για τον αριθμών των καυσίμων που χρησιμοποιούνται.
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify