Ανακούφιση νιώθει ο Paddon μετά την κατάκτηση της δεύτερης θέσης στην Πολωνία

O Hayden Paddon νιώθει ανακουφισμένος με την δεύτερη θέση στο Rally Πολωνίας και περιγράφει καρέ-καρέ την εξέλιξη που είχε ο αγώνας.

Ο Νεοζηλανδός τερμάτισε στην δεύτερη θέση στην Πολωνία, μετά τις απογοητευτικές επιδόσεις του, κυρίως στην Σαρδηνία, όπου βρισκόταν στην πρωτοπορία μέχρι την 3η μέρα. Στην 13η ειδική έκανε ένα τρομερό λάθος, το οποίο έσπασε την δεξιά πίσω ανάρτηση του i20 Coupe WRC, αλλά συνέχισε και προκάλεσε εκτεταμένες ζημιές, ενώ το αμάξι τυλίχθηκε στις φλόγες στο σημείο αυτό.

Τώρα όμως ο ίδιος νιώθει χαρούμενος που μπόρεσε να επιστρέψει στα καλά αποτελέσματα.

«Έχουν περάσει 12 μήνες από το τελευταίο μου βάθρο και είναι πολύς καιρός. Πολλά πράγματα έχουν πάει στραβά για εμάς και αυτό είναι περισσότερο μία ανακούφιση από οτιδήποτε,» δήλωσε ο Paddon.

«Αυτή ήταν η πιο δύσκολη περίοδος της ζωής μου και επαγγελματικά και προσωπικά. Ήταν μία πραγματικά μάχη φέτος και μας αποφόρτισε λίγο».

O Kiwi περιγράφει τι συνέβη στον αγώνα της Πολωνίας: «Δεν μπορούσαμε να είμαστε κοντά. Δεν ήμουν στο όριο και δεν ήμουν άνετος με αυτές τις συνθήκες. Μπορούσαμε να πάμε γρηγορότερα, αλλά ήμουν 40 δευτερόλεπτα πίσω μετά το πρωί της Παρασκευής και πίστευα ότι είχα εξασφαλισμένο ένα καλό αποτέλεσμα, αλλά στη συνέχεια τα πράγματα μπήκαν σε καλό δρόμο για το υπόλοιπο του rally.

«Μόλις βρεθήκαμε μπροστά από τον Seb και αντιμετώπιζε προβλήματα, είχαμε λίγη διαφορά, οπότε ήταν θέμα εξασφάλισης της θέσης. Εμείς ποτέ δεν επρόκειτο να φτάσουμε τους προπορευόμενους οδηγούς στην ταχύτητα.»

Τέλος, μίλησε και για το επόμενο αγώνα, αυτόν της Φινλανδίας:

«Αν οι συνθήκες είναι ιδανικές για εμάς, νομίζω ότι μπορούμε να παλέψουμε για να είμαστε στο βάθρο. Μπορώ να πω οχτώ ή εννιά οδηγούς, οι οποίοι πιθανόν πρόκειται να πάνε πολύ γρήγορα στοχεύοντας το βάθρο και ακόμη την νίκη, οπότε νομίζω ότι πρόκειται να είναι το πιο ανταγωνιστικό rally της χρονιάς».

Πηγή: wrc.com

 

Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify

Total
0
Shares
Previous Article

Στην Pramac o Miller, επιστρέφει στη Marc VDS ο Redding

Next Article

MotoGP Podcast #1: Στα μισά της διαδρομής

Related Posts