Με τις δύο πρώτες ημέρες των χειμερινών δοκιμών να είναι άκαρπες για την McLaren, λόγω των προβλημάτων που αντιμετώπισαν, κατά κύριο λόγο με τον νέο κινητήρα της Honda, οι άνθρωποι της ιαπωνικής εταιρείας εξέφρασαν την ανησυχία τους για την απόδοση της μονάδας ισχύος στο ξεκίνημα της χρονιάς.
Μαζί με τη McLaren και οι άνθρωποι της Honda πέρασαν δύσκολα τις πρώτες ημέρες του πρώτου τεστ στη Βαρκελώνη, καθώς την πρώτη ημέρα ένα πρόβλημα με το δοχείο λαδιού και τη δεύτερη η αποτυχία του κινητήρα και η απαιτούμενη αλλαγή, τους κράτησαν για πολύ ώρα στο γκαράζ.
Επιπλέον, η απόδοση του κινητήρα δεν ήταν όσο βελτιωμένη θα θέλανε οι άνθρωποι της Honda, ενώ υπήρξαν και φήμες πως για λόγους ασφαλείας, η μονάδα ισχύος είχε δύναμη λιγότερη από αυτή που παρήγαγε στο τέλος της περασμένης σεζόν.
Μιλώντας σε Ισπανικά μέσα, στο πλαίσιο των χειμερινών δοκιμών, ο επικεφαλής της Honda για το πρόγραμμα των κινητήρων, Yusuke Hasegawa, τόνισε ότι ο ανασχεδιασμός του δοχείου λαδιού δεν θα χρειαστεί παρά λίγο χρόνο. Όμως εξέφρασε την ανησυχία του για το γεγονός ότι δεν ήξεραν τι πήγε στραβά τη δεύτερη ημέρα και προκάλεσε την αστοχία.
Πιο συγκεκριμένα ανέφερε: «Την πρώτη μέρα είχαμε ένα θέμα με το σύστημα λαδιού και το δοχείο του. Φυσιολογικά το δοχείο έπρεπε να διαχειρίζεται το επίπεδο του λαδιού, αλλά είχαμε κάποιες κακές διαχειρίσεις και έπρεπε να τροποποιήσουμε όλο το σύστημα.
«Τη δεύτερη ημέρα είχαμε ένα μηχανικό πρόβλημα και ακόμη δεν γνωρίζουμε την αιτία του. Αυτό είναι πολύ πιο σημαντικό πρόβλημα και νομίζω ότι είναι και πιο σοβαρό. Πρέπει να εντοπίσουμε τι προκαλεί αυτό το πρόβλημα για να συνεχίσουμε.
«Το πρόβλημα με το δοχείο λαδιού δεν πρόκειται να μας επηρεάσει μέχρι τη Μελβούρνη. Το μηχανικό πρόβλημα όμως δεν το γνωρίζω. Δεν είμαι ακόμη βέβαιος για αυτό, αλλά είναι κάτι που μας ανησυχεί όλους.»
Η Honda αναμένεται να φέρει στο δεύτερο τεστ, που ξεκινά την Τρίτη, μια αναβαθμισμένη εκδοχή του νέου της κινητήρα, τον οποίο αναμένεται να χρησιμοποιήσει και στον αγώνα της Αυστραλίας. Όμως με την προσπάθεια ανίχνευσης του προβλήματος, μπορεί να εμποδίσει αυτό το πλάνο.
Η Honda έχει ήδη αρχίσει να ερευνά την αιτία του προβλήματος της Τρίτης και αν αυτή φέρει στο φως ένα εγγενές ελάττωμα στη σχεδίαση του κινητήρα, θα επηρεάσει σημαντικά τον σχεδιασμό της ιαπωνικής εταιρείας.
Φυσικά μετά από την εμφάνιση στο πρώτο τεστ, άρχισαν να ακούγονται και πάλι φωνές που επιθυμούν τη διακοπή της συνεργασίας McLaren-Honda, ενώ βγήκαν στην επιφάνεια και φήμες που ήθελαν τους ανθρώπους της ομάδας του Woking να είναι σε διαμάχη με αυτούς της Honda.
O Hasegawa αναφέρθηκε και στα δύο θέματα, σχολιάζοντας: «Περιμένουμε να τρέξουμε με την μονάδα της Αυστραλίας στο επόμενο τεστ. Όμως είχαμε μια αστοχία λίγες μέρες πριν, οπότε θα πρέπει να το ξαναδούμε. Συζητάμε με τα μέλη στη Sakura και στην Ιαπωνία αναφορικά με το πλάνο της επόμενης εβδομάδας.
«Σε αυτά τα τεστ υπάρχουν πάντα στιγμές που πρέπει να ξεπεράσουμε αρκετά προβλήματα. Μερικές φορές χρειάζεται να διαφωνήσουμε και να έχουμε εποικοδομητικούς διαλόγους, αλλά νομίζω πως κάνουμε καλή δουλειά και έχουμε πολύ καλές σχέσεις.»
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify