Πρόβλημα φαίνεται να δημιουργεί η επιβολή από την Pirelli ελάχιστων πιέσεων 23 psi τα εμπρός ελαστικά και 21 psi στα πίσω για το GP της Κίνας, με τους Jenson Button και Romain Grosjean δηλώνουν πως τα μονοθέσιά τους αντιμετωπίζουν δυσκολίες με τα υψηλά όρια στις πιέσεις των ελαστικών.
Ο Βρετανός οδηγός της McLaren υποστήριξε πως: «Νομίζω όλοι μας δυσκολευόμαστε με τα ελαστικά, έχουμε έντονο graining γιατί υπερθερμαίνονται εύκολα. Οι ελάχιστες πιέσεις στα ελαστικά είναι πολύ υψηλές, οπότε είναι πολύ δύσκολα για όλους. Είναι πάρα πολύ υψηλές οι πιέσεις. Τα ελαστικά υπερθερμαίνονται αμέσως. Είναι ένα μεγάλο ζήτημα, ειδικά στα μεγαλύτερα stint. Οπότε, πρέπει απλά να κάνουμε ότι καλύτερο μπορούμε για να το αντιμετωπίσουμε. Είναι κάτι στο οποίο δεν νομίζω ότι έχω κάνει καλή δουλειά. Δεν νομίζω ότι το έχει καταφέρει κάποιος, είναι πολύ δύσκολο. Νομίζω δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα για αυτό. Οι πιέσεις είναι πολύ μεγαλύτερες σε σχέση με πέρσι. Νομίζω τότε ήταν 19 ή 18psi, που είναι 4 μονάδες μεγαλύτερες. Είναι τεράστια η διαφορά. Κι αυτό είναι όταν φεύγεις από τα pits, πριν δηλαδή αρχίσουν να λειτουργούν τα ελαστικά, που τότε ξεφεύγει η κατάσταση. Είναι πολύ δύσκολο και για αυτό πιθανώς βλέπετε πολλά αυτοκίνητα να γλιστράνε, να μην έχουν πρόσφυση, να μην κολλάνε στον δρόμο και να μην μπορούν να βρουν ταχύτητα».
Την άποψή του συμμερίζεται και ο Γάλλος της Haas: «Θεωρώ πως τα όρια των ελαστικών είναι γελοία σήμερα για τις πιέσεις των ελαστικών και όλα είναι στο ταβάνι και δεν μπορούμε να οδηγήσουμε τα αυτοκίνητα. Μόλις βγούμε από το γκαράζ, η πίεση των εμπρός ελαστικών είναι 23 psi, που είναι απολύτως γελοίο Των πίσω είναι 21.5, οπότε μας επιτρέπεται να είναι κάπως αυξημένη, αλλά όχι τόσο στα εμπρός. Δεν παίρνεις καθόλου αίσθηση. Είναι σαν ένα κομμάτι ξύλο, δεν μπορείς να το οδηγήσεις. Παλιότερα ήμασταν τέσσερα – πέντε psi λιγότερα από αυτά».
Ο Grosjean παραπονέθηκε πως οι υψηλές πιέσεις των εμπρός ελαστικών συνέβαλαν στο να έχει πολλά μπλοκαρίσματα, ενώ αισθανόταν πως οδηγούσε με λάδια στην πίστα, για να προσθέσει, τέλος, ότι: «Μπορεί να είναι περισσότερο για εμάς σε σχέση με τους άλλους, αλλά αν δεν είχαμε το όριο δεν θα τρέχαμε ποτέ εκεί. Νομίζω πως έχουμε τώρα υπερβολικά υψηλά όρια, αλλά όταν ήμασταν στα 21-20 psi, που σου δίνουν κάποιο όριο, είναι και πάλι πολύ υψηλά, πίσω στην εποχή της Michelin ήταν 15-13 psi, το 2012 ήταν 16-18. Αλλά τώρα φανταστείτε ότι όταν είμαστε στην πίστα είναι 26 psi εμπρός και 23 πίσω, είναι σχεδόν αυτοκίνητο δρόμου. Θα ήταν καλό αν μπορούσαμε να το αλλάξουμε λίγο, γιατί δεν το αισθάνεσαι σαν αγωνιστικό αυτοκίνητο».
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify