Απ΄τα σαλόνια, στα αλώνια – προσωρινά

Ο Daniel Ricciardo καλείται για πρώτη φορά στην καριέρα του να οδηγήσει ένα μονοθέσιο που δεν συμπεριφέρεται όπως περιμένει, κι αυτό του κοστίζει.

Όταν ο Ricciardo αποφάσιζε να αφήσει τη Red Bull, την ομάδα με την οποία έχει πάρει όλες του τις νίκες και έχει γευτεί κάθε χαρά μέχρι τώρα στην καριέρα του, για να κυνηγήσει το όνειρό του να γίνει πρωταθλητής με τη Renault, θα πρέπει να γνώριζε πως τα πράγματα δεν θα ήταν εύκολα εξ αρχής.

Το μόνο κοινό των δύο ομάδων είναι η μονάδα ισχύος, αλλά στη σύγχρονη F1, αυτό είναι μόλις ένα κομμάτι ενός μεγαλύτερου συνόλου, που καθιστά ένα μονοθέσιο καλό ή κακό, γρήγορο ή αργό.

Από φέτος κιόλας, το σπορ κινείται και πάλι σε μία κατεύθυνση που θέλει τα αεροδυναμικά να έχουν έτι μεγαλύτερο αντίκτυπο στη συμπεριφορά του αυτοκινήτου, και η Renault είναι σε δυσμενή θέση σε αυτόν τον τομέα σε σχέση με την πρώην ομάδα του Ricciardo.

Έπειτα, στον τομέα του κινητήρα, η Honda μοιάζει να έχει κάνει σημαντικά βήματα προόδου σε ό,τι αφορά τόσο την αξιοπιστία, όσο και τη δύναμη της PU της. Το βάθρο στην Αυστραλία ακολουθήθηκε από μία καλή εμφάνιση που έφερε την 4η θέση στον Verstappen, και αν λάβει κανείς υπόψη του και τις δηλώσεις του Hamilton, που αναφέρει πως οι Ιάπωνες έχουν απόσταση 10 ίππων από τις Mercedes και Ferrari, καταλαβαίνει κανείς το επίπεδο στο οποίο βρίσκεται η Sakura, και κατ’επέκταση το Milton Keynes.

Επομένως, όσο μεγάλο κι αν είναι το πρεστίζ της συμμετοχής με μία εργοστασιακή ομάδα, κι όσο μεγάλη κι αν είναι η προοπτική εξέλιξης που μπορεί να έχει αυτή, δεν παύει -τη δεδομένη στιγμή- να βρίσκεται μακριά από τις τρεις μεγάλες ομάδες, έχοντας -ακόμα- ως ρεαλιστικό στόχο την κυριαρχία στο midfield. Η αλήθεια είναι πως, στις χειμερινές δοκιμές, η εικόνα των Γάλλων διέφερε κάπως από αυτήν που έχουν δείξει μέχρι στιγμής.

Ας μην μπερδευόμαστε, όμως, αφού η πραγματική απόδοση της R.S.19 φαίνεται στον Hulkenberg, που γνωρίζει το μονοθέσιο και τις απαιτήσεις που έχει, την ομάδα, καθώς και τις διαδικασίες που αυτή ακολουθεί.

Κι εκεί ακριβώς βρίσκεται η ειδοποιός διαφορά με την περίπτωση του Ricciardo. Το ταλέντο του Αυστραλού είναι αδιαμφισβήτητο, και δεν είναι λίγοι αυτοί που θεωρούν πως ο Αυστραλός βρίσκεται στο επίπεδο των Hamilton και Vettel.

Ωστόσο, είναι κρίσιμο για τον ίδιο να προσαρμοστεί σε μία νέα κατάσταση, που αν όχι κατώτερη, είναι σίγουρα πολύ διαφορετική από αυτήν που είχε συνηθίσει στο Milton Keynes.

Το αυτό παραδέχτηκε μετά το GP του Μπαχρέιν, που τον είδε να εγκαταλείπει στους τελευταίους γύρους:

«Αυτό το Σ/Κ ήταν δύσκολο. Ήμουν πολύ μακριά από τον ανταγωνισμό και προσπαθώ να καταλάβω γιατί. Σίγουρα σε αυτό ευθύνομαι και εγώ και προσπαθώ να μάθω να οδηγώ το μονοθέσιο, να απαλλαχθώ από κάποιες από τις συνήθειες που είχα μέχρι και πέρυσι.

«Δεν θέλω να πω πως είμαι κολλημένος στο πώς δούλευα με τη Red Bull, αλλά σίγουρα το μονοθέσιο θέλει άλλον χειρισμό. Προσπαθώ να το δαμάσω.»

Το τεστ στο Σακχίρ θα πρέπει να ήταν μία τρομερή ευκαιρία για τον ίδιο να καταλάβει καλύτερα την R.S.19, να βρεθεί στη δεκάδα με αξιώσεις. Πριν το DNF, άλλωστε, εκείνος κι ο teammate του βρίσκονταν στους βαθμούς, είχαν εξαιρετικό ρυθμό και αποδείκνυαν πως η γαλλική ομάδα έχει ένα πολύ καλό πακέτο στα χέρια της.

Αλλά, για να τερματίσεις πρώτος, πρέπει πρώτα να τερματίσεις.

Το ζητούμενο για τον ‘Danny Ric’ είναι να βρει τα πατήματά του. Τα θέματα αξιοπιστίας πάντα θα προκύπτουν, όπως τραγικά απεδείχθη με τον Leclerc, αλλά το πώς ο ίδιος οδηγός αποδίδει σε όλο το τριήμερο, είναι κάτι που μόνο εκείνος και η ομάδα του μπορούν να διορθώσουν, με μεθοδική δουλειά και πολλά, πολλά χιλιόμετρα.

Και στην ίδια τη Renault το γνωρίζουν αυτό, και δύσκολα θα βιαστούν να κρίνουν την απόδοση του μεγαλύτερου asset τους.

Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify

Total
0
Shares
Previous Article

Στο σύστημα ανάφλεξης εντοπίστηκε το πρόβλημα με τη μονάδα ισχύος του Leclerc

Next Article

Πιο καλοπληρωμένος οδηγός της Formula 1 ο Hamilton

Related Posts