Απαντήσεις για την υστέρηση σε απόδοση ψάχνει η Ferrari

Ferrari
4 – GP ITALIA F1/2022 – DOMENICA 11/09/2022 credit: @Scuderia Ferrari Press Office

Με αμφότερους τους δύο τίτλους να έχουν ουσιαστικά χαθεί, στην Ferrari αναζητούν τα αίτια και τους λόγους της διαφοράς που υπάρχει πλέον και σε απόδοση έναντι της Red Bull, σύμφωνα με τον επικεφαλής της, Mattia Binotto.

H Scuderia παρά το γεγονός ότι ξεκίνησε την φετινή σεζόν, δείχνοντας έτοιμη να επανέλθει σε τροχιά τίτλων, όλα δείχνουν πως θα καταλήξει με τα χέρια αδειανά. Κι αν στο μεγαλύτερο κομμάτι την ευθύνη έχει η ίδια η ομάδα, λόγω των πολλών και σοβαρών λαθών που έχει υποπέσει στην διαχείριση και την στρατηγική των αγώνων, πλέον η F1-75 φαίνεται πως υστερεί σημαντικά έναντι της Red Bull, που μπήκε με το γκάζι πατημένο, έπειτα από το καλοκαιρινό διάλειμμα.

Το πρόβλημα αγωνιστικά εντοπίζεται στην έλλειψη ταχύτητας στην διάρκεια των αγώνων, καθ’ ότι στις κατατακτήριες δοκιμές η Ferrari εξακολουθεί να παρουσιάζεται εντόνως ανταγωνιστική, έχοντας μάλιστα κατακτήσει την πλειοψηφία των pole position, δια χειρός Charles Leclerc. Για κάποιους ρόλο έχει παίξει η τεχνική ντιρεκτίβα σχετικά με την ελαστικότητα των πατωμάτων που εφάρμοσε η FIA από τον αγώνα στο Spa και έπειτα, που ίσως έχει στερήσει την δυνατότητα περαιτέρω πειραματισμών με το set-up.

Σε κάθε περίπτωση οι Ιταλοί ψάχνουν να βρουν απαντήσεις στα θέματα απόδοσης που έχουν ανακύψει. Το σημαντικότερο πλεονέκτημα που φαινόταν να διατηρεί η ομάδα ως προς την μειωμένη φθορά των ελαστικών, φαίνεται πως έχει εξαλειφθεί.

Στους επόμενους αγώνες αναμένεται να υπάρξουν αναβαθμίσεις τόσο στο πάτωμα, όσο και στις αεροτομές(εμπρός και πίσω) του μονοθεσίου, με τον Mattia Binotto να παραδέχεται ότι η ομάδα ψάχνει να βρει τις λύσεις στα ζητήματα που έχουν προκύψει και να ρίχνει την ευθύνη σε ορισμένες εκ των αναβαθμίσεων που τοποθετήθηκαν στην F1-75.

Μην λησμονούμε ότι η Ferrari δεν έχει ακόμα κλειδώσει την δεύτερη θέση στο πρωτάθλημα κατασκευαστών, με την σταθερότατη αν και πιο αργή Mercedes να καιροφυλαχτεί, επομένως είναι σημαντική η εύρεση λύσεων το συντομότερο δυνατόν. Άλλωστε σε μια τόσο δύσκολη χρονιά, όπως εξελίχθηκε η φετινή, στην ομάδα θα επιθυμούσαν ένα σερί καλών αγώνων έως και το φινάλε στο Άμπου Ντάμπι, ώστε να διασκεδάσουν τις εντυπώσεις.

Αναλυτικά όσα επεσήμανε ο Mattia Binotto:

«Δεν νομίζω ότι θα πρέπει να κοιτάξουμε μόνο στους τρεις τελευταίους αγώνες, αλλά στους τελευταίους τέσσερις, διότι εγώ θα συμπεριλάμβανα και την Ουγγαρία. Η απόδοση της Red Bull ήταν καλύτερη από την δική μας. Όχι στις κατατακτήριες διότι βλέπω πως εκεί εξακολουθούμε να έχουμε καλό ρυθμό, επομένως επιτρέψτε μου να πω ότι σε απόλυτο ρυθμό είμαστε εκεί.

«Από την άλλη πλευρά σε ρυθμό αγώνα, υποφέρουμε στην φθορά των ελαστικών. Υπό αυτό το πρίσμα, νομίζω ότι η Red Bull έχει καλύτερο μονοθέσιο, επομένως είχαν την δυνατότητα να το εξελίξουν με καλύτερη ισορροπία σε σχέση με εμάς. Ο λόγος; Είναι κάτι που προσπαθούμε να εντοπίσουμε, διότι πρέπει να το λύσουμε. Αν όχι για την φετινή σεζόν, τότε σίγουρα για την επόμενη. 

«Αν ανατρέξουμε στους τελευταίους αγώνες, όπου σε θέματα φθοράς των ελαστικών δεν ήμασταν οι καλύτεροι, σίγουρα είχαμε ζητήματα με την ισορροπία του μονοθεσίου. Το να έχεις ανοιχτή επιλογή στο set-up, από στροφές μέτριας ταχύτητας σε αργές, δημιουργούσε υπερθέρμανση στα ίδια τα ελαστικά, που με κάποιον τρόπο προκαλούσε την φθορά.

«Επομένως ξέρουμε ότι η ισορροπία του μονοθεσίου δεν ήταν η σωστή. Η αιτία που έφερνε την λάθος ισορροπία, ήταν οι αναβαθμίσεις  που φέραμε ως προς το αεροδυναμικό μας πακέτο. Αποτελούσαν ερωτηματικό για εμάς.»

Ακούστε το 23ο επεισόδιο της δεύτερης σεζόν του Undercut, με ανάλυση και συζήτηση όσων έγιναν στο Ιταλικό GP, στην Monza.

 

 

Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify

Total
0
Shares
Previous Article

Loeb: Παραμένει ικανό για νίκες το Puma

Next Article
Espargaro FP1

GP Αραγονίας - FP1: Επιστροφή Marquez, πρωτιά Espargaro

Related Posts