Εκτός της Pramac Ducati θα συνεχίσει την καριέρα του στο MotoGP ο Jorge Martin, ο οποίος αναμένεται να βρει σημαντικές προτάσεις από τις εργοστασιακές ομάδες του πρωταθλήματος. Έχει υπογράψει ήδη με την Pramac ο αντικαταστάτης του.
Προτού καν ξεκινήσει η σεζόν του 2024, στο MotoGP έχουν αρχίσει ήδη πυρετωδώς οι διεργασίες για τη στελέχωση του grid της επόμενης σεζόν. Καθώς μόλις τρεις αναβάτες (Brad Binder, Luca Marini και Johann Zarco) έχουν συμβόλαιο πέραν της φετινής σεζόν, γίνεται αντιληπτό ότι αρκετοί αναβάτες θα αλλάξουν ομάδες για το 2025.
Ένας εξ αυτών θα είναι σίγουρα ο Jorge Martin, ο οποίος μετά τη διεκδίκηση και την απώλεια στον τελευταίο αγώνα, του περσινού παγκόσμιου τίτλου, έχει ήδη αποφασίσει ότι θα φύγει από την δορυφορική ομάδα της Pramac Ducati, σε αναζήτηση ενός πιο πλουσιοπάροχου συμβολαίου με εργοστασιακή ομάδα.
Ο Martin αναμένεται να είναι ένας από τους πιο περιζήτητους αναβάτες στην αγορά, καθώς όλες οι εργοστασιακές ομάδες βρίσκονται αντιμέτωπες με πιθανά κενά στο ρόστερ της. Ανάμεσα σε αυτές είναι και η Ducati, καθώς και οι δύο αναβάτες της, Pecco Bagnaia κι Enea Bastianini δεν έχουν συμβόλαιο μετά το 2024.
Αντίστοιχο είναι το σκηνικό και στις Yamaha και Aprilia, με τη δεύτερη να έχει μπροστά της και τη πιθανή απόσυρση του Aleix Espargaro, ο οποίος έχει τον ίδιο μάνατζερ με τον Martin. Τα δεδομένα σε Honda και ΚΤΜ είναι πιο στριφνά, με τους Ιάπωνες να έχουν δώσει ήδη ένα πολύ μεγάλο συμβόλαιο στον Marini και τους Αυστριακούς να έχουν εξασφαλίσει τον Brad Binder μέχρι το 2026 και περιμένουν την απόδοση του rookie Pedro Acosta, ο οποίος έχει κάτι παραπάνω από τη μερίδα του λέοντος στις πιθανότητες για να πλαισιώσει τον Νοτιοαφρικάνο αναβάτη στην εργοστασιακή RC16.
Από την πλευρά της η Pramac έχει ήδη υπογράψει προσύμφωνο συνεργασίας με τον πολλά υποσχόμενο 18χρονο Ισπανό αναβάτη Fermin Aldeguer, ο οποίος έκλεψε την παράσταση στο τέλος της περσινής σεζόν στη Moto2, κλείνοντας με τέσσερις σερί νίκες τη σεζόν και όντας το απόλυτο φαβορί για το φετινό πρωτάθλημα της κατηγορίας.
Ο Aldeguer είχε συζητήσεις τόσο με την VR46, όσο και με την εργοστασιακή ομάδα της Honda, για μία θέση στο grid της φετινής σεζόν, όμως το συμβόλαιό του με την ομάδα του Boscscuro στην μεσαία κατηγορία δεν λύθηκε εγκαίρως και αμφότερες οι ομάδες προχώρησαν σε Fabio Di Giannantonio και Luca Marini αντίστοιχα.
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify