Ο Thierry Neuville εξέφρασε την απογοήτευσή του για τους νέους κανονισμούς του WRC, με τους Adamo και Millener να εξηγούν το σκεπτικό πίσω από αυτούς.
Την προηγούμενη εβδομάδα, η FIA ανακοίνωσε τους πρώτους τεχνικούς κανονισμούς του νέου ruleset του WRC, με τις αλλαγές να είναι αρκετές, και τις πρώτες εντυπώσεις από το κοινό να είναι αρνητικές, αφού είναι σαν να γίνονται βήματα πίσω στην εξέλιξη των αυτοκινήτων.
Θέση πάνω στο θέμα ήρθε να πάρει και ο οδηγός της Hyundai, Thierry Neuville, που φάνηκε απογοητευμένος από την νέα κατεύθυνση που παίρνει το WRC.
«Ρώτησα το αφεντικό μου ξεκάθαρα αν συμφωνεί με αυτές τις μαλακίες, και φαίνεται πως συμφωνεί τελικά,» δήλωσε ο Neuville.
«Η μείωση του κόστους κάνει τα αυτοκίνητα λιγότερο ενδιαφέροντα τεχνικά – βάζοντας κιβώτιο 5 ταχυτήτων, χωρίς κεντρικό διαφορικό, λιγότερα αεροδυναμικά, μειωμένη διαδρομή στις αναρτήσεις – δεν βλέπω τον λόγο, για να είμαι ειλικρινής.
«Πριν από τρία χρόνια αποφασίσαμε να ανεβάσουμε το επίπεδο του WRC και να του δώσουμε μία νέα ζωή κάτι που δούλεψε αρκετά καλά. Από πλευράς προώθησης, από πλευράς θεάματος – και τώρα πάμε στο R5-Plus.
«Δεν ξέρω αν θα με ενδιαφέρει να οδηγήσω αυτά τα αυτοκίνητα αλλά θα το μάθουμε,» πρόσθεσε ο Neuville.
Θέση πάνω στο ζήτημα πήρε και ο αγωνιστικός διευθυντής της M-Sport, Rich Millener:
«Χωρίς να θέλω να φανώ αγενής σε κανέναν οδηγό, δεν είναι αυτοί που βάζουν τα χρήματα για αυτό το πρόγραμμα.
«Αυτή την στιγμή υπάρχουν υδραυλικά συστήματα στα αυτοκίνητα που κοστίζουν 40.000 λίρες και μπορούμε να προσφέρουμε θεαματικούς αγώνες και να έχουμε ένα προϊόν που ο κόσμος θέλει να βλέπει και θέλει να συμμετέχει χωρίς όλο αυτό το κόστος.
«Όταν κοιτάξεις για το που αγωνίζονται οι κατασκευαστές τώρα – κυρίως στην Formula E – που απλά βάζεις το σήμα σου πάνω και τρέχεις.
«Δεν θέλουμε να ακολουθήσουμε αυτό το μονοπάτι, το WRC πάντα θα απαιτεί ειδική τεχνογνωσία και το προϊόν που πουλάνε οι κατασκευαστές, αλλά κρατώντας το πρωτάθλημα προσβάσιμο για να φτάσει τους τέσσερις ή πέντε κατασκευαστές, ακόμα κι αν αυτό δεν πρόκειται να γίνει τα επόμενα δύο ή τρία χρόνια, είναι ο σωστός τρόπος για να συνεχίσουμε.»
Πηγή: motorsport.com
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify