Σύμφωνα με ρεπορτάζ του DirtFish, το ERC θα αποκτήσει μια ανανεωμένη τηλεοπτική-streaming κάλυψη από το 2022, καθώς ο promoter του WRC θα αναλάβει και το Ευρωπαϊκό πρωτάθλημα.
Το καλεντάρι του 2022 θα κρατήσει τα οκτώ rally που υπήρχαν ως τώρα, με την πιθανή προσθήκη του Ypres Rally, ενώ το νέο “ERC Live” θα ακολουθεί το ίδιο format που έχει το WRC All Live και το RX+, επίσης του WRC Promoter.
Σε δήλωσή του προς το DirtFish, ο διευθύνων σύμβουλος του WRC Promoter, Jona Siebel, είπε:
«Από το 2018 και ύστερα οι οπαδοί του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Rally, έχουν την δυνατότητα να ακολουθήσουν το άθλημα από την πρώτη έως την τελευταία ειδική διαδρομή σε κάθε rally. Έτσι, θέλουμε να μεταφέρουμε την ίδια στρατηγική και στο ERC. Θα το συνδυάσουμε [το livestreaming] με μια καλή οργάνωση των αγώνων και σε συνεργασία με τους διοργανωτές τους και την FIA, ενώ ταυτόχρονα θα εφαρμόσουμε μια νέα στρατηγική marketing και επικοινωνιών, αυτό θα οδηγήσει σε μεγαλύτερη δημοτικότητα και κέρδη. Θέλουμε να μειώσουμε το κενό μεταξύ του ERC και του WRC και να δημιουργήσουμε το επόμενο success story στο άθλημα.»
«Με λίγα λόγια, η ιδέα μας είναι να πάρουμε ό,τι μάθαμε όλα αυτά τα χρόνια από το WRC, το οποίο διαχειριζόμαστε με επιτυχία από το 2013 με μία ομάδα περίπου 80 ατόμων, οι οποίοι θα ταξιδεύουν σε κάθε αγώνα WRC και ERC αντίστοιχα. Δεν θα έχουμε συγκρούσεις μεταξύ των αγώνων στο καλεντάρι, καθώς θα προσπαθήσουμε να το τροποποιήσουμε ανάλογα.» πρόσθεσε ο ανώτερος διευθυντής του Promoter, Peter Thul. «Έχουμε ήδη μιλήσει με τους διοργανωτές των ράλι. Θα έχουμε ζωντανή μετάδοση από το service park, ένα copy-paste [από το WRC All Live].»
Καθώς μέχρι τώρα η μετάδοση του ERC ήταν υπό την ευθύνη του Eurosport, o Promoter δήλωσε πως θα κρατήσουν τα ίδια οκτώ events με τα ήδη υπάρχοντα συμβόλαια με το πανευρωπαϊκό κανάλι, δηλαδή Πολωνία, Λετονία, Ιταλία, Τσεχία, Αζόρες Πορτογαλία, Ουγγαρία και Κανάριες Νήσους, χωρίς όμως να αναφέρουν αν η πιθανή προσθήκη του Rally Ypres, το οποίο αποχώρησε από το ERC το 2016, θα είχε κάποια αντίστοιχη συμφωνία μεταξύ των δύο εταιρειών.
Επίσης, υπάρχουν ακόμη και σχέδια για να εφαρμόσουν το concept των powerstages, αντί για το τρέχον σύστημα με τους επιπλέον πόντους στο τέλος κάθε leg του αγώνα, όμως όλα αυτά, όπως και το ποιος θα είναι ο νέος manager του ERC, είναι ακόμα υπό συζήτηση μεταξύ του Promoter και της FIA και θα αποκαλυφθούν την επόμενη εβδομάδα. Τέλος, παρά το ότι η WRC Promoter GmbH θα αναλάβει την διαχείριση και του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος, δεν φαίνεται να υπάρχουν πλάνα για ενιαίο συνδρομητικό πρόγραμμα WRC+/ERC+, με τις συνδρομές να είναι ξεχωριστές μεταξύ τους, τουλάχιστον στην αρχή του εγχειρήματος αυτού.
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify