Αρχική συμφωνία για την θέσπιση ανώτατου ορίου δαπανών

SPIELBERG, AUSTRIA – JULY 09: Chase Carey, CEO and Executive Chairman of the Formula One Group talks with Red Bull Racing Team Consultant Dr Helmut Marko on the grid before the Formula One Grand Prix of Austria at Red Bull Ring on July 9, 2017 in Spielberg, Austria. (Photo by Mark Thompson/Getty Images)

O CEO της Formula 1, Chase Carey, δήλωσε ότι επήλθε αρχική συμφωνία μεταξύ των ομάδων προκειμένου να μπει ένα ανώτατο όριο εξόδων, κάνοντας έτσι το σπορ πιο ελκυστικό στους νέους κατασκευαστές.

Την Πέμπτη, στο Strategy Group που πραγματοποιήθηκε στη Γενεύη, συζητήθηκε το θέμα εισαγωγής ορίου εξόδων, χωρίς ωστόσο να γίνουν γνωστοί αριθμοί και λεπτομέρειες, κάτι που απέφυγε κι ο Chase Carey.

«Δεν θέλω να δημοσιοποιήσω όλα αυτά που είπαμε. Αυτό που μπορώ να πω προφανώς, είναι ότι η αρχή έγινε. Υπάρχει μία κοινή συμφωνία σχετικά με την κατεύθυνση που πρέπει να ακολουθήσουμε». δήλωσε ο Carey.

«Πρέπει ασφαλώς να μπούμε και στις λεπτομέρειες και σε αυτές που θα υπάρχουν διαφορετικές απόψεις. Είναι καθήκον μας να βρούμε τους σωστούς συμβιβασμούς, ώστε όλοι να αισθάνονται πολύ καλύτερα. Είναι μία δίκαιη πρόταση που θα κάνει το άθλημα πιο υγιές. Αυτό που πρέπει να κάνουμε είναι να δουλέψουμε όλοι μαζί και να βρούμε τους σωστούς συμβιβασμούς. Αλλά σαν κατεύθυνση νομίζω έχουμε την ευρεία υποστήριξη όλων για το που πρέπει να κινηθούμε και τους στόχους αυτών των πρωτοβουλιών».

«Απλά πρέπει τώρα, εφόσον η εκτέλεση είναι πάντα το κομβικό κομμάτι, να δουλέψουμε αυτές τις λεπτομέρειες ώστε όλοι να αισθάνονται πως είναι το δίκαιο και το καλύτερο για όλους.»

Ο Carey με αυτές τις αλλαγές επιδιώκει να κάνει το άθλημα πιο ενδιαφέρον και ελκυστικό για εν δυνάμει κατασκευαστές που αυτή την ώρα έχουν τους προβληματισμούς τους.

«Θα δημιουργηθεί ένα επιχειρηματικό πλάνο, που θα είναι επωφελές κυρίως για τις υπάρχουσες ομάδες, αλλά και ελκυστικό σε νέες».

«Οι άνθρωποι που βρίσκονται απ’έξω και κοιτάνε το άθλημα, βλέπουν τον ανταγωνισμό που υπάρχει, τι δαπανούν οι κορυφαίες ομάδες και αυτό είναι αποτρεπτικό. Και όταν βλέπουν τον ανταγωνισμό μέσα στην πίστα, καταλήγει ρεαλιστικά σε έξι μονοθέσια να μάχονται για ένα επίπεδο και οι υπόλοιπες για ένα άλλο, επειδή ξοδεύουν διαφορετικά ενώ και οι διαφορές των κινητήρων τους είναι παρόμοιες».

«Αν βελτιωθεί ο ανταγωνισμός και δημιουργηθεί μία δομή κόστους που θα δίνει μία μεγαλύτερη προβλεψιμότητα στην επιχείρηση, όπως τα ανώτατα όρια κόστους στην Αμερική, αυτό που κάνουν είναι να προστατεύουν τον εαυτό τους, επειδή το ανταγωνιστικό πνεύμα φεύγει και θέλεις να ξοδέψεις απλά για να κερδίσεις».

«Δημιουργείς έτσι μία δομή σχετικά με το πως θα ξοδέψεις τα λεφτά σου και όχι το πόσα θα ξοδέψεις. Νομίζω πως αυτό δημιουργεί ένα καλύτερο μοντέλο για το κοινό, ένα καλύτερο μοντέλο για τους υπάρχοντες συνεργάτες και ένα ακόμα καλύτερο για τους μελλοντικούς. Προφανώς έχουμε δεσμευτεί με μερικούς νεοεισερχόμενους, είναι απόλυτα ξεκάθαρο πως η έκκληση της F1 είναι μοναδική, τα οφέλη που αποκομίζουν από αυτή και αν μπορέσουμε και κάνουμε ένα καλύτερο άθλημα για τους φιλάθλους και την επιχείρηση, τότε θα ευνοηθούμε όλοι.»

Πηγή: Motorsport.com

Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify

Total
0
Shares
Previous Article

GP Βαλένθια - FP1: Την έκπληξη ο Iannone

Next Article

Μία χρονιά ρεκόρ για το MotoGP φέτος, λέει ο Ezpeleta

Related Posts