Αρκετά διαφορετική η σχεδίαση του Yaris WRC του 2017

Η Toyota θα ξαφνιάσει τους αντιπάλους της με τον διαφορετικό σχεδιασμό του αυτοκινήτου της για το 2017, σύμφωνα με τον τεχνικό διευθυντή της ομάδας, Tom Fowler.

Μετά από απουσία σχεδόν δύο δεκαετιών, η Toyota μαζί με την ομάδα του 4 φορές Παγκόσμιο Πρωταθλητή του WRC Tommi Makinen προετοιμάζουν το Yaris για την επιστροφή της ομάδας το 2017.

Οι μέχρι τώρα δοκιμές ήταν με το μουλάρι που έχει ως βάση το Yaris παραγωγής, αλλά ο αρχιμηχανικός Tom Fowler δήλωσε ότι η τελική σχεδίαση θα διαφέρει αρκετά από τις υπόλοιπες ομάδες.

«Η συνολική σχεδίαση είναι αρκετά διαφορετική σε σύγκριση με των άλλων ομάδων,» δήλωσε.

«Είναι αρκετά νωρίς για να εξηγήσω που θα είναι αυτές οι διαφορές στο αυτοκίνητο, γιατί θα φανερώσει κάτι που ίσως είναι πλεονέκτημα για εμάς.»

Ο Fowler πρόσθεσε ότι το αμάξωμα θα αλλάξει, τα μηχανικά μέρη του 2017 έχουν δοκιμαστεί ήδη στο αυτοκίνητο δοκιμών.

«Τα εσωτερικά μέρη δεν θα είναι διαφορετικά.

«Μπορούμε να πάρουμε δεδομένα για το τελικό αυτοκίνητο του 2017 από το τωρινό αυτοκίνητο δοκιμών, έτσι εξωτερικά μοιάζει σαν αυτοκίνητο του 2015, αλλά εσωτερικά είναι του 2017.»

Επίσης, δήλωσε ότι τα αεροδυναμικά στην τελική σχεδίαση του 2017 θα είναι πιο ανεπτυγμένα.

«Στα προηγούμενης γενιάς αυτοκίνητα δεν είχαν τόσο πολλά αεροδυναμικά,» τόνισε ο Fowler.

«Από την άλλη, αν δει κανείς στα μονοθέσια της Formula 1, θυσιάζουν κάθε μέρος της ανάρτησης για τα αεροδυναμικά.

«Τώρα αυτά δεν τα έχουμε ξανά αντιμετωπίσει στα rally και δεν λέω ότι θα θυσιάσουμε τα πάντα για την αεροδυναμική, αλλά η ισορροπία έχει αλλάξει.»

Η Toyota Motorsport στην Κολωνία είχε ξεκινήσει την δουλειά στο Yaris πριν έρθει ο Tommi Makkinen με την ομάδα του και αναλάβει.

Ο Fowler δήλωσε ότι «τίποτα» από την TMG δεν πήγε στην σχεδίαση της ομάδας του Makinen, αλλά η ομάδα δουλεύει «πολύ κοντά» με το εργοστάσιο για τον κινητήρα.

Ωστόσο, οι εγκαταστάσεις και ένα αυτοκίνητο έπρεπε να σχεδιαστούν από την αρχή, κι ο Fowler δήλωσε η επιστροφή μαζί με την αλλαγή των κανονισμών ήταν ότι πρέπει για τον Makinen και την Toyota.

«Ξεκινήσαμε από ένα φύλλο λευκό χαρτί και αυτό είναι πλεονέκτημα,» δήλωσε.

«Ξεκινήσαμε από κάπου που δεν είχαμε πολλά πλεονεκτήματα, αλλά αυτό είναι ένα πράγμα.

«Δεν έχουμε πολλά παλιά μέρη που πρέπει να χρησιμοποιήσουμε για λόγους κόστους ή άλλους λόγους.

«Τα πάντα στο αμάξι μας είναι σχεδιασμένα για το 2017.»

 

 

 

Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify

Total
0
Shares
Previous Article

Αφιέρωμα: Η δική μας Silly Season

Next Article

Matton - Όλοι οι κορυφαίοι οδηγοί θέλουν να πάνε στην Citroen

Related Posts