Το κοινό που παρακολούθησε Formula 1 αυξήθηκε κατά 6.2% στις 20 μεγαλύτερες αγορές, σύμφωνα με τα πρόσφατα στοιχεία.
Τα στοιχεία για το 2017 δημοσιεύθηκαν σήμερα και, σύμφωνα με την FOM, 352.3 εκατομμύρια μοναδικοί τηλεθεατές είδαν Formula 1 τουλάχιστον μία φορά τον περασμένο χρόνο. Αυτό το νούμερο σημείωνε σταθερή πτώση από το 2010, αλλά φέτος δεν υπήρξε μείωση.
Η Βραζιλία παρέμεινε η μεγαλύτερη αγορά με 76 εκατομμύρια τηλεθεατές, με πτώση 1.8% από το 2016. Μεγάλες αυξήσεις στους μοναδικούς τηλεθεατές υπήρξαν στο Μεξικό (22.6%), στην Ιταλία (16.7%), και στις Η.Π.Α (13%).
Οι 20 μεγαλύτερες αγορές στην Formula 1 είναι η Αυστραλία, Αυστρία, Βέλγιο, Βραζιλία, Καναδάς, Κίνα, Δανία, Φινλανδία, Γαλλία, Γερμανία, Ελλάδα, Ουγγαρία, Ιταλία, Πολωνία, Ρουμανία, Ρωσία, Ισπανία, Ελβετία, Μεγάλη Βρετανία και Η.Π.Α
Μάλιστα, η απόδοση της Ferrari αύξησε την τηλεθέαση στην Ιταλία κατά 19.1%, αλλά σημαντικές αυξήσεις είχαμε και στην Κίνα με 42.2%, στην Ελβετία με 14.3%, στην Δανία με 14.1% και στην Βραζιλία με 13,4%.
Επίσης, μεγάλη αύξηση παρατηρήθηκε και στα social media της Formula 1, με 11.9 εκατομμύρια ακόλουθους σε Facebook, Twitter, Instagram και Youtube. Σύμφωνα με την FOM, αυτός ο αριθμός αυξήθηκε κατά 54.9% σε σύγκριση με πέρσι, με την Formula 1 να είναι το πιο γρήγορα αναπτυσσόμενο σπορ στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Ο διευθύνων σύμβουλος της F1 σε ζητήματα marketing, Sean Bratches, δήλωσε σχετικά:
«Είμαστε ικανοποιημένοι με την ανάπτυξη του αριθμού του κοινού στην τηλεόραση αλλά και στις ψηφιακές πλατφόρμες.
«Επίκεντρο των προσπαθειών μας την περασμένη σεζόν ήταν να βελτιώσουμε την εμπειρία των θεατών σε όλες τις πλατφόρμες και είναι ενθαρρυντικό να βλέπεις την εμπλοκή που έχει το κοινό από όλον τον κόσμο στην Formula 1.
«Η δουλειά μας συνεχίζεται, καθώς οι θεατές θα δουν αρκετές αλλαγές το 2018 με σεβασμό στις τωρινές εμπειρίες , αλλά και με την δημιουργία νέων. Είναι ωραία εποχή για να είσαι φίλαθλος της Formula 1.»
Πηγή: f1fanatic.co.uk
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify