Την άνοδο στο ανώτατο όριο καυσίμου των μονοθεσίων της F1 επικύρωσε η FIA για την επόμενη χρονιά, μετά από ομόφωνη πρόταση των ομάδων.
Καθώς τα μονοθέσια του 2017 αναμένεται να καταναλώνουν περισσότερη βενζίνη απ’ ότι φέτος, οι ομάδες της Formula 1 μελετούσαν για καιρό την ιδέα για ανέβασμα του ορίου των 100 κιλών που έχει επιβληθεί στις ομάδες εδώ και μερικά χρόνια.
Η αυξημένη ανάγκη των μονοθεσίων για καύσιμα οφείλεται στους νέους κανονισμούς, οι οποίοι θα επιτρέπουν στα αυτοκίνητα να στρίβουν ταχύτερα, παρότι είναι πιο βαριά (722 κιλά) και επειδή οι μεγαλύτερες αεροτομές και τα πιο φαρδιά ελαστικά θα προκαλέσουν μεγαλύτερη αντίσταση, ανεβάζοντας την ανάγκη για κατανάλωση καυσίμου, ειδικότερα στις ευθείες.
Με τις αλλαγές που αφορούν τον σχεδιασμό των αυτοκινήτων να παραμένουν ως έχουν μετά και την τελευταία συνεδρίαση της κεντρικής επιτροπής της F1, υπήρξε συμφωνία πως δεν θα έπρεπε να διατηρηθεί το όριο καυσίμου στα 100 κιλά, κάτι που είχε εισαχθεί στο σπορ παράλληλα με την είσοδο των νέων υβριδικών κινητήρων.
Όλες οι ομάδες συμφώνησαν πως το όριο καυσίμου θα έπρεπε να ανεβεί κατά 5 κιλά για το πρωτάθλημα της επόμενης χρονιάς και αυτή η πρόταση επικυρώθηκε τόσο από την κεντρική επιτροπή της F1, όσο κι από το Παγκόσμιο Συμβούλιο Μηχανοκίνητου Αθλητισμού.
Πλέον το άρθρο 30.5 των Αθλητικών Κανονισμών της F1, που σχετίζεται με τη χρήση και κατανάλωση καυσίμου θα αναφέρει από την επόμενη χρονιά: “Κανένα αυτοκίνητο δεν επιτρέπεται να χρησιμοποιήσει περισσότερα από 105 κιλά καυσίμου, από τη στιγμή που δίνεται το σήμα για την εκκίνηση του αγώνα, μέχρι τη στιγμή που το αυτοκίνητο περνάει τη γραμμή και η σημαία για το τέλος του αγώνα έχει κυματίσει. Σε κάθε διαφορετική περίπτωση, εκτός από περιπτώσεις ανωτέρας βίας, κάθε οδηγός που θα υπερβαίνει αυτό το όριο, θα αποκλείεται από τα αποτελέσματα του αγώνα.”
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify