Η επιτροπή κανονισμών της F1 συμφώνησε να εισάγει έναν νέο κανονισμό, ο οποίος θα επιβάλλει στους οδηγούς να κάνουν περισσότερες στάσεις στα pits στο GP του Μονακό.
Ένας νέος κανονισμός ετοιμάζεται να μπει στην F1, ειδικά για το GP του Μονακό. Η αντίστοιχη επιτροπή, συμφώνησε να θεσπίσει έναν νέο κανόνα, βάσει του οποίου οι οδηγοί θα πρέπει να πραγματοποιήσουν περισσότερες στάσεις στα pits. Η αιτία της εισαγωγής αυτού του κανόνα είναι η ολοκλήρωση της περσινής έκδοσης του αγώνα, χωρίς να κάνουν pit stop. Οπότε οι πλειοψηφία των πιλότων άλλαξαν τα ελαστικά τους, κατά την διακοπή, μετά το σφοδρό ατύχημα που είχαν οι Sergio Perez, Nico Hulkenberg και Kevin Magnussen.
Βάσει των επίσημων κανονισμών της FIA, η συνολική απόσταση του εκάστοτε γκραν πρι, θα πρέπει να είναι τουλάχιστον 305 χιλιόμετρα. Στο Μονακό κάτι τέτοιο δεν υφίσταται, καθώς μετά το πέρας των 78 γύρων, η απόσταση που θα έχουν καλύψει τα μονοθέσια, ξεπερνά μετά βίας τα 260 χιλιόμετρα.
Επιπλέον έχουν συμφωνηθεί κι άλλες αλλαγές στους κανονισμούς του 2025. Μαζί με τα προαναφερθέντα θα πρέπει να περάσουν από έγκριση από το Παγκόσμιο Συμβούλιο Μηχανοκίνητου Αθλητισμού της FIA. Μία από αυτές, θα είναι η αυστηροποίηση των δοκιμών παραμόρφωσης των πτερύγων, προκειμένου να αποτραπεί η ανάπτυξη οποιασδήποτε πατέντας προκειμένου να αυξηθεί η τελική ταχύτητα. Οι δοκιμές για τις νέες πίσω πτέρυγες, είναι προγραμματισμένες να διεξαχθούν τον προσεχή Ιούνιο, στο GP της Ισπανίας.
Η επιτροπή κανονισμών, συμφώνησε να καταργήσει τους περιορισμούς στον αριθμό των κιβωτίων ταχυτήτων που μπορούν οι ομάδες να χρησιμοποιήσουν μέσα στη χρονιά, με την FIA να χαρακτηρίζει τον περιορισμό αυτό ως παρωχημένο.
Ύστερα από την σύγχυση που προκλήθηκε στο αρχικό στάδιο του GP της Βραζιλίας, αναθεωρήθηκαν οι κανονισμοί σχετικά με τις διαδικασίες εκκίνησης. Επιπρόσθετα, αποφασίστηκε η αναθεώρηση των νέων κανόνων που απαιτούν από τις ομάδες να χρησιμοποιούν συστήματα ψύξης του οδηγού σε ειδικές καιρικές συνθήκες.
Τέλος τέθηκαν επί τάπητος ακόμα περισσότερες αλλαγές, ενόψει 2026. “Η επιτροπή επεσήμανε την συμβολή όλων των ομάδων και των κατασκευαστών μονάδων ισχύος στην τελειοποίηση της αεροδυναμικής απόδοσης και την διασφάλιση μιας πιο αποτελεσματικής διαχείρισης της ενέργειας στα μονοθέσια της επόμενης γενιάς της F1”, ειπώθηκε μεταξύ άλλων.
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify