GP Μπαχρέιν – Αγώνας – Ασταμάτητος ο Hamilton!

11113084_852976544769391_5218798479655305389_n

Στο άκρως εντυπωσιακό Grand Prix του Bahrain, τον πρώτο βραδινό αγώνα της χρονιάς, νικητής αναδείχθηκε ο L. Hamilton , ενώ στο βάθρο ανέβηκαν ο K. Raikkonen στη δεύτερη και o N. Rosberg στην τρίτη θέση.

Τη δεκάδα συμπλήρωσαν οι Bottas ,Vettel, Ricciardo, Grosean, Perez, Kvyat, Massa.

Την καρό σημαία δεν κατάφεραν να δουν οι Sainz και Verstappen, λόγω εγκαταλείψεων.

Ο Jenson Button δεν συμμετείχε στον αγώνα, εξαιτίας δυσλειτουργίας στο μονοθέσιο, που σύμφωνα με τη McLaren οφείλεται σε ηλεκτρικό πρόβλημα.

Αναλυτικά,

το δράμα ξεκίνησε πριν καν την εκκίνηση του αγώνα με τον F. Massa να μην καταφέρνει να ξεκινήσει το μονοθέσιό του και χρειάστηκε να ξεκινήσει από το pitlane ενώ ο J. Button δεν πήρε μέρος στον αγώνα εξαιτίας προβλημάτων στην MP-4 30 του.

Στην εκκίνηση του αγώνα, με το σβήσιμο των κόκκινων φώτων, ο Hamilton έκανε πολύ καλή εκκίνηση ενώ πίσω του οι Vettel, Raikkonen, Rosberg είχαν τη δική τους μάχη για τη δεύτερη θέση, την οποία κράτησε ο Vettel ενώ ο Raikkonen κατάφερε να περάσει τον Rosberg για να ανέβει στην τρίτη θέση. Στον πρώτο γύρο ο (συνήθης ύποπτος) P. Maldonado είχε επαφή με τον M. Verstappen, με τον οδηγό από τη Βενεζουέλα να βρίσκεται για λίγο εκτός πίστας. Αυτό το συμβάν είχε ως αποτέλεσμα ο οδηγός της Lotus να πάρει ποινή 5 δευτερολέπτων.

Ωστόσο στους πρώτους γύρους ο Rosberg πέρασε πρώτα τον Raikkonen, στον 4ο γύρο και με τη βοήθεια του DRS, ενώ λίγους γύρους μετά τον Vettel ανεβαίνοντας στην 2η θέση πίσω μόνο από τον ομόσταβλό του.

Το χορό των pit stops άνοιξε ο N. Hulkenberg, στον 11ο γύρο. Όσον αφορά τους πρωτοπόρους, στον 14ο γύρο ο S. Vettel έκανε το δικό του πέρασμα από τα pits για να βάλει το δεύτερο σετ μαλακής γόμας. Ο N. Rosberg έκανε κ εκείνος το δικό του στον 15ο, όμως καθυστέρησε λίγο και ο γερμανός οδηγός της Scuderia πήρε πίσω τη δεύτερη θέση. Ο Hamilton έκανε το δικό του pitstop και βγήκε ακριβώς μπροστά από τη μάχη των Rosberg και Vettel, όπου νικητής αναδείχθηκε ο Rosberg παίρνοντας πίσω τη δεύτερη θέση. Ο K. Raikkonen στον ,18ο γύρο, διαφοροποιήθηκε από τους υπόλοιπους και έβαλε τη μέση γόμα για το δεύτερο stint του.

Εν το μεταξύ ο F. Massa είχε ανέβει στη δέκατη θέση και είχε για αυτή μια πολύ ωραία μάχη με τον F. Nasr, ενώ ο N. Rosberg λάμβανε προειδοποιήσεις σχετικά με την κατάσταση των φρένων.

Στη συνέχεια, στον 25ο γύρο οι Nasr, Massa και Maldonado βούτηξαν για δεύτερη φορά στα pits, με τον οδηγό της Lotus να επωφελείται και να περνά μπροστά από τους άλλους δυο. Ο Ericsson είχε πρόβλημα με τη δική του αλλαγή ελαστικών όμως το πρόβλημα λύθηκε και συνέχισε τον αγώνα του. Ο F. Alonso είχε ανέβει ως την 11η θέση όμως η έλλειψη ισχύος του κινητήρα της Honda τον έκανε εύκολο θύμα και μέσα λίγους γύρους τον πέρασαν οι Hulkenberg, Massa και Nasr. Ο C. Sainz εγκατέλειψε τον αγώνα στο 31ο γύρο.

Στον 33 γύρο ο Vettel έδωσε το έναυσμα για τον δεύτερο γύρο των pitstops και έβαλε τη μέση γόμα (προκαλώντας μάλιστα την απορία του Raikkonen προς ομάδα, γιατί έβαλαν τον γερμανό στα pits). Ακολούθησε ο L. Hamilton βάζοντας τη μέση επίσης. Στον 35ο ο Rosberg είχε ένα ακόμα αργό pitstop με αποτέλεσμα να βγει πίσω από τον Vettel, αλλά από λάθος του οδηγού της Scuderia στην τελευταία στροφή (έχασε τη γραμμή του και βγήκε εκτός πίστας) ο Rosberg τον πέρασε ξανά. Αυτό το λάθος προκάλεσε ζημιά στο μονοθέσιο και μπήκε ξανά στον 37ο γύρο στα pits ξανά, αλλάζοντας και μπροστά αεροτομή. Εν τω μεταξύ και ο δεύτερος οδηγός της Toro Rosso, M. Verstappen εγκατέλειψε τον αγώνα. Ο K. Raikkonen προσπαθούσε να παρατείνει το stint του με τη μέση γόμα και μπήκε στον 41o γύρο βάζοντας τη μαλακή γόμα. Στον 43ο γύρο ο P. Maldonado κατά την είσοδό του στο pitlane έχασε την ισχύ του κινητήρα με αποτέλεσμα να εγκαταλείψει.

Ο S. Vettel έμενε κολλημένος πίσω από τον V. Bottas προσπαθώντας να τον περάσει σε μια μάχη για την τέταρτη θέση. Ο K. Raikkonen με την καινούργια μαλακή γόμα κινούταν σχεδόν 2 δευτερόλεπτα ταχύτερα στο γύρο από τον N. Rosberg, μειώνοντας ταχύτατα τη διαφορά μεταξύ τους, ενώ ο L. Hamilton ήταν άνετα πρώτος.

Στον 56ο γύρο ο Rosberg έκανε λάθος στα φρένα για την πρώτη στροφή δίνοντας τη δεύτερη θέση στον K. Raikkonen.

Η κατάταξη συνοπτικά έχει ως εξής:

# Driver Ctry Team Time Gap Pits
1 Lewis Hamilton Mercedes 1:40.847 2
2 Kimi Raikkonen Ferrari 1:38.015 3.3 2
3 Nico Rosberg Mercedes 1:39.197 6.0 2
4 Valtteri Bottas Williams 1:39.802 42.9 2
5 Sebastian Vettel Ferrari 1:39.952 43.9 3
6 Daniel Ricciardo Red Bull 1:41.66 61.7 2
7 Romain Grosjean Lotus 1:40.532 84.4 2
8 Sergio Perez Force India 1:42.127 1 LAP 2
9 Daniil Kvyat Red Bull 1:40.339 1 LAP 2
10 Felipe Massa Williams 1:43.08 1 LAP 2
11 Fernando Alonso McLaren 1:39.826 1 LAP 2
12 Felipe Nasr Sauber 1:40.023 1 LAP 3
13 Nico Hulkenberg Force India 1:41.27 1 LAP 3
14 Marcus Ericsson Sauber 1:41.257 1 LAP 3
15 Pastor Maldonado Lotus 1:38.736 1 LAP 3
16 Will Stevens Manor 1:44.417 2 LAPS 2
17 Roberto Merhi Manor 1:46.244 3 LAPS 2
R Max Verstappen Toro Rosso RETIRED 23 LAPS 3
R Carlos Sainz Toro Rosso RETIRED 28 LAPS 2
R Jenson Button McLaren RETIRED 57 LAPS 0

 

Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify

Total
0
Shares
Previous Article

Pirelli: Τα τρία pit stops είναι ταχύτερα, αλλά πιο πιθανά είναι τα δύο

Next Article

Ferrari: Όχι και η καλύτερη μέρα του Vettel

Related Posts