Επιστροφή από το καλοκαιρινό διάλειμμα με το Grand Prix του Βελγίου, στη Θρυλική πίστα του Spa-Francorchamps. Μετά τις καταταρκτήριες δοκιμές στην pole βρέθηκε ο L. Hamilton και πίσω του οι Rosberg, Bottas, Perez, Ricciardo, Massa, Maldonado, Vettel, Grosjean και Sainz.
Στο γύρο σχηματισμού, ο N. Hulkenberg αντιμετώπισε προβλήματα και οι μηχανικοί του αποφάσισαν να τον αφήσουν να παραταχθεί κανονικά. Όμως η μονάδα ισχύος της Mercedes παρέδωσε πνεύμα και οι οδηγοί έκαναν ένα ακόμα γύρο σχηματισμού, μειώνοντας κατά ένα τους γύρους του αγώνα σε 43. Σε αυτό τον γύρο ήταν η σειρά του Sainz να πει ότι έχει πρόβλημα με τη μονάδα ισχύος του και επέστρεψε στα pits για να εκκινήσει από εκεί και να επιστρέψει στη πίστα τελευταίος. Στην εκκίνηση ο Rosberg έπεσε στην έκτη θέση, έχοντας πίσω του τον Vettel. O Ricciardo είχε εξαιρετική εκκίνηση και βρέθηκε τρίτος, πίσω από τους Hamilton και Perez. Oι Rosberg και Vettel πέρασαν τον Bottas, ενώ ο Maldonado έχασε την ισχύ του κινητήρα του. Στην κορυφή ο Hamilton πετούσε, ανεβάζοντας τη διαφορά από τον Perez στα δυο δευτερόλεπτα στο τέλος του τρίτου γύρου. Ο Grosjean ακολουθούσε κατά πόδας τον Bottas για την 5η θέση. Πίσω τους ο Kvyat πέρασε τον Massa για την 8η θέση, στην ευθεία Kemmel. Και ενώ ο Hamilton συνέχιζε να γράφει ταχύτερους γύρους, ο Ricciardo ήταν στη ζώνη DRS του Perez, ενώ ο Rosberg ήταν κοντά. O Ricciardo μπήκε στον 8ο γύρο στα Pits, βάζοντας τη μέση γόμα. Εν τω μεταξύ ο Grosjean πέρασε τον Bottas για την 5η θέση ενώ ο Perez μπήκε στα pits στον 9ο γύρο, βγαίνοντας όμως πίσω από τον Ricciardo. Πίσω τους ο Kvyat είχε ένα εντυπωσιακότατο μπλοκάρισμα. Στον 10ο γύρο στα pits μπήκε και ο Bottas ο οποίος ενώ βγήκε μπροστά από τον Grosjean δεν κατάφερε να τον κρατήσει πίσω του. Σε μια μάχη για την 11η θέση ο Nasr έχασε τη θέση του από τον Verstappen, με τον νεαρό ολλανδό να περνά με εντυπωσιακό τρόπο. Ενώ ο Raikkonen έμπαινε στα pits για αλλαγή ελαστικών, είδαμε πλάνα του Bottas να φορά τρια μαλακά (κίτρινα) ελαστικά και ένα μεσαίο (λευκό). Ο Perez πέρασε τον Ricciardo στη μεγάλη ευθεία, ενώ ο Rosberg έκανε το δικό του pitstop στον 13ο γύρο και βγήκε μπροστά από τον Perez και κατάφερε να διατηρήσει τη θέση του. Στον επόμενο γύρο μπήκε και ο πρωτοπόρος L. Hamilton για τη δική του αλλαγή ελαστικών, βγαίνοντας πίσω από τον Vettel. Στον 15ο γύρο ο Vettel μπήκε με τη σειρά του στα Pits βγαίνοντας έκτος, μπροστά από τον Bottas, ο οποίος πήρε ποινή διέλευσης εξαιτίας του λάθους του μηχανικού του.
Ο Rosberg από τη 2η θέση ροκάνιζε σταδιακά τη διαφορά από τον Hamilton και τα Ασημί Βέλη έγραφαν γύρους 2 δευτερόλεπτα ταχύτερους από τον τρίτο Perez, αν και ο Μεξικανός είχε τα μαλακά ελαστικά. Ο Grosjean πέρασε τον Ricciardo για την 3η θέση ενώ, πιο πίσω, στις θέσεις 7-8-9 οι Kvyat, Massa και Raikkonen είχαν ένα πολλά υποσχόμενο «τραινάκι». Ο Grosjean συνέχιζε την ανοδική του πορεία περνώντας τον Perez για την 3η θέση. Στον 21ο γύρο ο Ricciardo εγκατέλειψε στην ευθεία εκκίνησης τερματισμού, καθώς προσπαθούσε να περάσει τον Perez, με τον οδηγό της Force India να μπαίνει στα pits. Σαν αποτέλεσμα είχαμε την επιβολή Virtual Safety Car (Εικονικού Αυτοκινήτου Ασφαλείας). Οι Grosjean, Massa, Raikkonen και Verstappen μπήκαν στα pits για να βάλουν μέση γόμα. Ο Raikkonen προσπάθησε να αιφνιδιάσει τον Massa, στη Les Combes, αλλά χωρίς αποτέλεσμα. Παράλληλα ο Hamilton παραπονούταν πως ο Rosberg τον πλησίασε κάτω από το καθεστώς του Virtual Safety Car. Στην 3η θέση βρισκόταν ο Vettel, όμως ο Grosjean με φρέσκα λάστιχα τον πλησίαζε. Ο Γερμανός είπε στο μηχανικό του να σκεφτούν το ενδεχόμενο ενός ακόμα pitstop, κάτι που γέννησε απορίες για το αν μπορούν να φτάσουν μέχρι το τέλος με μόλις μια αλλαγή ελαστικών. Στον 30ο γύρο ο Hamilton, από την πρωτοπορία μπήκε στα pits βάζοντας τη μαλακή γόμα. Στον επόμενο γύρο ο Rosberg είχε τη δική του αλλαγή ελαστικών, βγαίνοντας 2ος πίσω από τον teammate του. Εν τω μεταξύ ο μηχανικός του Vettel τον ενημέρωνε πως τα ελαστικά του φαίνονταν να μπορούν να φτάσουν μέχρι το τέλος. Ο μηχανικός του Sainz τον κάλεσε να επιστρέψει στα pits και να εγκαταλείψει, καθώς ήταν 2 γύρους πίσω από τους πρωτοπόρους. Ο Kvyat πέρασε την Ferrari του Raikkonen, ενώ ο Grosjean πλησίαζε τον Vettel, θέτοντας υπό αμφισβήτηση την επιλογή των μηχανικών της Ferrari. Ο Kvyat πέρασε και τον Massa, ανεβαίνοντας στην έκτη θέση και στη συνέχεια πέρασε και τον Perez για τη 5η θέση, επιδεικνύοντας τις δυνατότητές του. Στον 42ο γύρο ο Vettel είχε κλατάρισμα, στο πίσω δεξί ελαστικό του, αμέσως μετά την Eau Rouge καταστρέφοντας τον αγώνα του.
Νικητής αναδείχθηκε ο L. Hamilton. Στο βάθρο ανέβηκαν επίσης οι Rosberg και Grosjean. Τη βαθμολογούμενη δεκάδα συμπλήρωσαν οι Kvyat, Perez, Massa, Raikkonen, Verstappen, Bottas και Ericsson.
Αναλυτικά η κατάταξη
# | Driver | Ctry | Team | Time | Gap | Pits |
1 | Lewis Hamilton | Mercedes | 1:55.397 | 1:23:40.387 | 2 | |
2 | Nico Rosberg | Mercedes | 1:54.178 | 2.0 | 2 | |
3 | Romain Grosjean | Lotus | 1:56.341 | 37.9 | 2 | |
4 | Daniil Kvyat | Red Bull | 1:54.982 | 45.6 | 2 | |
5 | Sergio Perez | Force India | 1:57.178 | 53.9 | 2 | |
6 | Felipe Massa | Williams | 1:57.859 | 55.2 | 2 | |
7 | Kimi Raikkonen | Ferrari | 1:57.682 | 55.7 | 2 | |
8 | Max Verstappen | Toro Rosso | 1:57.717 | 56.0 | 3 | |
9 | Valtteri Bottas | Williams | 1:56.141 | 61.0 | 3 | |
10 | Marcus Ericsson | Sauber | 1:56.466 | 91.2 | 2 | |
11 | Felipe Nasr | Sauber | 1:58.268 | 43 LAPS | 2 | |
12 | Sebastian Vettel | Ferrari | 1:56.116 | 1 LAP | 2 | |
13 | Fernando Alonso | McLaren | 1:56.808 | 1 LAP | 3 | |
14 | Jenson Button | McLaren | 1:58.154 | 1 LAP | 3 | |
15 | Roberto Merhi | Manor | 1:58.805 | 1 LAP | 2 | |
16 | Will Stevens | Manor | 1:59.019 | 1 LAP | 2 | |
R | Carlos Sainz | Toro Rosso | RETIRED | 11 LAPS | 3 | |
R | Daniel Ricciardo | Red Bull | RETIRED | 24 LAPS | 1 | |
R | Pastor Maldonado | Lotus | RETIRED | 41 LAPS | 1 | |
R | Nico Hulkenberg | Force India | RETIRED | 43 LAPS | 0 |
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify