Ο επικεφαλής της Ferrari, Mattia Binotto παραδέχεται πως ο σχεδιασμός της SF90 ήταν εξ αρχής λανθασμένος, και το μονοθέσιο της ιταλικής ομάδας δεν ήταν ποτέ πραγματικά ανταγωνιστικό.
Η Ferrari φάνηκε το απόλυτο φαβορί για το 2019 στις χειμερινές δοκιμές τον Φλεβάρη, όμως γρήγορα αποδείχθηκε πως δεν ήταν έτσι τα πράγματα.
Η SF90 είχε εγγενή θέματα με τις αργές, κλειστές στροφές, κι αυτό επηρέασε απόλυτα την απόδοσή της καθ’όλη τη διάρκεια της σεζόν, από την αρχή στην Αυστραλία ως το φινάλε στο Άμπου Ντάμπι.
Μιλώντας στο πλαίσιο του τελευταίου Grand Prix της χρονιάς, ο Mattia Binotto, που φέτος εκτελούσε μέχρι τα μέσα της χρονιάς και ρόλο τεχνικού διευθυντή της Scuderia, παραδέχτηκε πως όλα ξεκίνησαν να πηγαίνουν στραβά από το 2018, στο Μαρανέλο:
«Πιστεύω πως χάσαμε τον τίτλο από πέρυσι, όταν σχεδιάζαμε το μονοθέσιο.
«Γιατί, σε τελική ανάλυση, δεν έχουμε υπάρξει ανταγωνιστικοί από την αρχή της χρονιάς, κι υπάρχουν λόγοι για αυτό. Οπότε, θεωρώ πως το μονοθέσιο δεν ήταν αρκετά καλό εξ αρχής.
«Με δεδομένο και το πόσο βελτιωθήκαμε μέσα στη χρονιά, το σχέδιο του μονοθέσιου δεν ήταν το ίδιο καλό με εκείνο του βασικού αντιπάλου μας.»
Όσο για το τι πρόκειται να βελτιωθεί στο μονοθέσιο του 2020, ο Ιταλός μάνατζερ κράτησε τα χαρτιά του κλειστά:
«Ξέρουμε πως έχουμε ορισμένες αδυναμίες, σημεία όπου είμαστε πιο αδύναμοι από τον ανταγωνισμό, και έχουμε εστιάσει σε αυτά.
«Δεν ξέρω πώς θα είναι η κατάσταση στην αρχή της επόμενης χρονιάς. Κανείς δεν μπορεί να γνωρίζει τώρα.
«Ξέρουμε πως θα είναι μία χρονιά 22 αγώνων. Οπότε, όπως κι αν είναι τα πράγματα στην αρχή, μπορούν να διορθωθούν αργότερα.
«Το σημαντικό είναι ότι η ομάδα είναι ενωμένη, παραμένει συγκεντρωμένη, δουλεύει σκληρά, και έχει μεγάλο κίνητρο.»
Πηγή: motorsport.com
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify