Blog: Δεν λείπει ο μεγάλος κατασκευαστής (πλέον)

Οι φήμες για είσοδο της Volkswagen στην Formula 1 φούντωσαν ξανά. Κι όμως, το σπορ δεν έχει ανάγκη ακόμα έναν κατασκευαστή. Όχι πια.

Mercedes, Ferrari, Renault και Honda βρίσκονται στο σπορ, με τις δύο τελευταίες εταιρίες να κάνουν την επάνοδό τους τα τελευταία τρία χρόνια. Από τότε που άλλαξαν οι κανονισμοί το 2014, το ενδιαφέρον κολοσσών της αυτοκίνησης (και των αγώνων) ανανεώθηκε και τους οδήγησε πίσω στην F1.

Η VW μιλά για μία προσπάθεια στην κορωνίδα του motorsport εδώ και μία 5ετία. Πριν καν ξεκινήσουν οι αλλαγές, όταν ακόμα τελειοποιούνταν για να εφαρμοστούν. Κάθε χρόνο, πριν ή μετά τη σεζόν, ξεκινούν οι «διαρροές» από το Βόλφσμπουργκ, δηλώσεις παρερμηνευμένες από τον εκάστοτε επικεφαλής του ομίλου (ναι, έχουν αλλάξει αρκετούς), τίτλοι κενοί που εντυπωσιάζουν και μία… λαχτάρα να κάνει τελικά το βήμα ο όμιλος. Γιατί όμως;

Δεν βρισκόμαστε στο 2009 ή το 2010. Βρισκόμαστε στο 2017, εδώ όπου τέσσερις κατασκευαστές επέλεξαν να επενδύσουν σε ένα σπορ που, είτε μέχρι πρότινος περιφρονούσαν, είτε είχαν αποχωρήσει λόγω οικονομικών δυσκολιών.

Το κλίμα πλέον είναι πιο φιλικό από ποτέ για τους έχοντες χρήματα και θάρρος. Μπορεί η Ford να διατρανεί ότι τα κόστη είναι υπέρογκα, αλλά είναι η ίδια Ford που σκέφτεται να επανέλθει εργοστασιακά στο WRC. Τότε, ναι, είναι δυσθεώρητα τα έξοδα συντήρησης και επιτυχίας σε δύο πολύ απαιτητικές εκφάνεις του μηχανοκίνητου αθλητισμού.

Η VW επέλεξε την αποχώρησή της από τα rally μυστηριωδώς και τώρα εξετάζει πάλι το ενδεχόμενο της F1; Ή στη Γερμανία έχει χαθεί κάθε έννοια επιχειρηματικής λογικής, ή μία μερίδα του ειδικού Τύπου διαδίδει έτι μία φορά «τραβηγμένες από τα μαλλιά» εικασίες. Τείνω προς το δεύτερο.

Αλλά, και η VW να ήθελε ουσιαστικά να εμπλακεί, δεν υπάρχει ο λόγος. Η αλήθεια είναι πως ποτέ δεν είναι λίγες οι κατασκευάστριες αυτού του βεληνεκούς. Μόνο κακό δεν θα έκανε μία πιθανή εμπλοκή των Γερμανών. Το ζήτημα έγκειται στον ντόρο που ξεσπά κάθε φορά που ο Wolfgang Duerheimer μιλά και δημιουργεί εντυπώσεις.

Δεν υπάρχει πλέον η ανάγκη ενός μεγάλου ονόματος, όσο κι αν δεν το πιστεύουν αρκετοί. Δεν γίνεται ορμώμενοι από τις προσωπικές μας απόψεις να θεωρούμε πως το σπορ χρειάζεται τον τάδε ή τον δείνα κατασκευαστή. Πρέπει να έχουμε πάντοτε υπόψη μας και τη βιωσιμότητά του, το αν μπορεί να υποστηρίξει αυτήν την ανάπτυξη.

Μιλώντας για ανάπτυξη, αυτό που πρωτίστως ενδιαφέρει και τη Liberty Media (που τόσο περιτέχνως ενέταξαν στα άρθρα τους οι συνάδελφοι) είναι το brand της F1, το πώς θα μπει σε νέες αγορές, κάνοντας πιο ελκυστικό το άθλημα επί της ουσίας. Τα… καπρίτσια ενός ομίλου είναι το τελευταίο που σκέφτεται – ευτυχώς.

Επομένως, την επόμενη φορά που θα βγει μία τέτοια είδηση, καλό θα ήταν να τη φιλτράρουμε. Να ρωτήσουμε τον εαυτό μας και τους συνομιλητές μας: χρειάζεται πραγματικά τη VW η F1;

Over and out.

Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify

Total
0
Shares
Previous Article

Brown - Χρειαζόμαστε ακόμα έναν αγώνα στις ΗΠΑ

Next Article

Στόχος της Toyota για το Rally Σουηδίας το βάθρο

Related Posts