Blog: Δώστε του καλό μονοθέσιο

Πριν από μερικές ώρες ολοκληρώθηκε ο αγώνας αντοχής στο Le Mans. Νικητήριο πλήρωμα αυτό της Porsche με το #19, αποτελούμενο από τους Earl Bamber, Nick Tandy και τον γνωστό σε μας Nico Hulkenberg.

Για την ιστορία, ο «Hulk» είναι ο πρώτος εν ενεργεία οδηγός της Formula 1 μετά το 1991 που κερδίζει στον 24ωρο αγώνα του Le Mans. Τότε, νικητές ήταν ο Bernard Gachot και ο Johnny Herbert με το Mazda 787B.

Ο τίτλος, αν και κάπως «αντιδημοσιογραφικός», με εκφράζει απόλυτα. Και το θέμα είναι πως εκφράζει απόλυτα μεγάλη μερίδα των φίλων του μηχανοκίνητου αθλητισμού και της F1 ειδικά.

Ο Nico, όντας 27 ετών, είναι νέος – άρα και μάχιμος – αλλά χαραμίζεται. Η καριέρα του στην κορωνίδα των motorsport ξεκίνησε στην Williams, το 2010. Highlight της πορείας του εκεί ήταν η pole που κατέκτησε στη Βραζιλία την ίδια χρονιά. Δυστυχώς, δεν τη μετουσίωσε σε νίκη.

Στο τέλος της σεζόν, ο ιδιοκτήτης της ομάδας του Grove, Sir Frank Williams, επιβεβαίωσε πως ο Γερμανός θα αποτελούσε παρελθόν για την ομάδα το 2011, καθώς τα πετροδόλαρα της PDVSA και του Pastor Maldonado στέρησαν από τον ίδιο μία άριστη ευκαιρία να αποδείξει την αξία του. Βέβαια, για να μην λέμε ανακρίβειες, η FW33 ήταν ένα άκρως μη ανταγωνιστικό μονοθέσιο, ίσως η αρχή της κακής τριετίας των Βρετανών (2011-2013).

Ο Nico έφυγε για άλλες πολιτείες, λίγο πιο δίπλα, στο Silverstone και στην Force India. Επόμενος σταθμός η Sauber κα πάλι το 2014 η Force India.

Εν ολίγοις, η καριέρα του τα 6 αυτά χρόνια χαρακτηρίζεται από πορείες σε μικρομεσαίες ομάδες (με φωτεινή εξαίρεση την Williams, η οποία όμως δεν ήταν σε θέση να κατακτήσει νίκες). Αν και βρέθηκε το 2013 ένα βήμα πριν την υπογραφή με την Ferrari, η ιταλική ομάδα προτίμησε τον Kimi Raikkonen και ο ίδιος έμεινε στη ρηχότητα των Ινδών.

Σε αυτό το σημείο, θα σκεφτεί κανείς πως ο Hulkenberg ίσως να μην είναι τόσο καλός οδηγός και ίσως να του αξίζει αυτή η καριέρα ως τώρα. Ωστόσο, θα μου επιτρέψετε να έχω πολύ διαφορετική άποψη.

Η σημερινή του νίκη, αν και φυσικά ήρθε από την ομαδική δουλειά της Porsche και την ταχύτητα της 919 Hybrid, οφείλεται και στο οδηγικό του ταλέντο. Επίσης, έχει καταφέρει να φέρει καλά αποτελέσματα με Sauber και FI το 2013 και το 2014. Στο τέλος της σεζόν του 2013 και σε όλη τη διάρκεια της περυσινής, είχε μία σταθερότητα στους βαθμούς και έκανε δύσκολη τη ζωή ακόμα και της Ferrari (!) με μονοθέσιο υποδεέστερο (όχι πάντα).

Παράλληλα, η pole το 2010 ήταν ένα εξαιρετικό πρώτο δείγμα της ταχύτητας και του ταλέντου που τον διακατέχει. Ο Γερμανός είναι ένας ταλαντούχος οδηγός, με άσχημη καριέρα. Ίσως σε αυτό να μοιάζει αρκετά με τον Fisicella. Ο Fisico βολόδερνε σε μικρές ομάδες, μη ανταγωνιστικές, και ενώ είχε δείξει ανά περιόδους (όπως με τη νίκη στη Βραζιλία του 2003) ότι είχε τις δυνατότητες να κάνει τη διαφορά εκείνη την εποχή.

Αυτό το άρθρο είναι -κατά μία έννοια- ένα «κατηγορώ» προς όσους έκλεισαν την πορτά σε αυτόν τον οδηγό. Προέρχεται από μία χώρα με σπουδαία παιδεία στον μηχανοκίνητο αθλητισμό, έχει και ο ίδιος αθλητική παιδεία, είναι ευφυής, ταχύς και κυρίως πεισματάρης. Δεν εξηγείται, άλλωστε, με άλλο τρόπο η μάχη στην Κορέα το 2013, όταν τερμάτισε 4ος, μπροστά από Hamilton και Alonso, παίζοντας εξαιρετική άμυνα και κρατώντας πίσω του δύο καλύτερα μονοθέσια από την C32 των Ελβετών.

Από εδώ και πέρα, το μέλλον είναι άγνωστο τι του επιφυλάσσει. Ίσως μία κίνηση στην Ferrari, εφόσον φύγει ο Kimi. Ή, ακόμη, η επιστροφή στο «σπίτι» του, τη Williams, στη θέση του Massa ή του Bottas. Μπορεί και να μείνει στην Force India.

Είναι ο πιο υποτιμημένος οδηγός της τελευταίας εξαετίας. Του αξίζει κάτι πολύ καλύτερο. Δώστε του καλό μονοθέσιο να πάει ψηλά.

Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify

Total
0
Shares
Previous Article

Οι μάχες των Teammates

Next Article

Video| Δείτε τον Max Verstappen στο Spa

Related Posts