Οι άσχημες καιρικές συνθήκες στη Σαγκάη έχουν δυσχεράνει το έργο τόσο των ομάδων, όσο και των οδηγών, με μόλις μία διαδικασία ελεύθερων δοκιμών να απομένει για να δοκιμάσουν ό,τι μπορούν. Τι θα πρέπει να προσέξουμε ενόψει ενός διημέρου-ροντέο;
- Στεγνό οδόστρωμα το Σάββατο, αλλά την Κυριακή;
Η πρόγνωση του καιρού για το Σάββατο δείχνει πως η βροχή δεν θα κάνει την εμφάνισή της, όμως για την Κυριακή προβλέπεται να βρέξει το πρωί, μερικές ώρες πριν την εκκίνηση του αγώνα, ενώ θα υπάρχει και ομίχλη. Αν και η FIA καθησύχασε τονίζοντας ότι δεν θα επαναληφθούν τα σημερινά, το ερωτηματικό όσον αφορά την κατάσταση της πίστας την ώρα του αγώνα παραμένει. Αν μιλάμε για μεικτές συνθήκες, τα ενδιάμεσα της Pirelli είναι μονόδρομος. Ωστόσο, πρέπει να έχει κανείς κατά νου πως οι Ιταλοί έχουν επανασχεδιάσει τις βρόχινες γόμες τους μετά τις χειμερινές δοκιμές, με αποτέλεσμα οι ομάδες να μην έχουν σαφή δεδομένα και οι οδηγοί να μην έχουν καθαρή εικόνα. Σήμερα κατάφεραν να σημειώσουν μερικούς γύρους, αλλά σίγουρα όχι αρκετούς για να μπορούν να κρίνουν το πώς θα κινηθούν, αν κι εφόσον χρειαστεί. Και πάντα με δεδομένο ότι το Σάββατο δεν πέσει σταγόνα…
- Ερωτηματικό και τα σλικ
Η φθορά των ελαστικών στο Albert Park, μία πίστα που δύσκολα δίνει ασφαλή συμπεράσματα για αρκετά αγωνιστικά ζητήματα, ήταν ιδιαίτερα χαμηλή. Χαρακτηριστικό το γεγονός ότι ο Daniil Kvyat κατάφερε να κάνει ένα stint 34 γύρω με την ultrasoft, ο Kevin Magnussen με την πολύ μαλακή συμπλήρωσε 43 γύρους κι ο Stoffel Vandoorne με τη μαλακή έφτασε ως τους 46 γύρους. Κι αυτό, διότι είχαν καταφέρει να βρουν την κατάλληλη θερμοκρασία στην οποία συμπεριφέρονται ιδανικά τα ελαστικά, κάτι που είναι δύσκολο να επιτευχθεί με τις φετινές γόμες. Η υπερθέρμανση ή και η πολύ χαμηλή θερμοκρασία οδηγούν σε υπέρμετρη φθορά, που σίγουρα δεν είναι επιθυμητή. Αυτό που βοηθά στην εύρεση αυτού του ιδανικού «παράθυρου λειτουργίας» είναι οι δοκιμές σε στεγνό, κάτι που αυτή τη στιγμή καθίσταται αδύνατο. Με μόλις το FP3 να προσφέρεται για τις όποιες ρυθμίσεις στο set-up, θα είναι αίνιγμα τα ελαστικά, αν τελικά ο αγώνας δεν είναι βρόχινος, αλλά μεικτών συνθηκών κι εν τέλει, στεγνός.
Η Mercedes είναι η ομάδα των 5 συνεχόμενων pole positions, των τέσσαρων νικών και του πολυνίκη στη Σαγκάη Lewis Hamilton. Η Ferrari, όμως, ίσως να είναι σε καλύτερη θέση, όσο περίεργο κι αν ακούγεται. Αν μπορούμε να βασιστούμε σε δημοσιεύματα του Autosport και του AMuS, το μονοθέσιο των Ιταλών «πατάει» καλύτερα στις γρήγορες καμπές, αυτές που χαρακτηρίζουν το 2ο sector της κινεζικής πίστας, έχοντας όμως μειονέκτημα έναντι της W08 στα αργά κομμάτια, όπως είναι το σύμπλεγμα των Στροφών 1, 2 και 3. Αυτό μπορεί να δώσει μία καλή μάχη, τουλάχιστον όσον αφορά τις κατατακτήριες, ενώ αν τελικά ο αγώνας δεν διεξαχθεί υπό βροχή, θα έχει ενδιαφέρον να δούμε αν τελικά η νίκη του Sebastian Vettel στην Αυστραλία ήταν μόνο ζήτημα στρατηγικής ή και απτής ταχύτητας.
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify